[ naspäť na stránku Úvodu do bakalárskej práce ]
Každý študent si ku svojej bakalárskej práci pripraví webovú stránku, ktorá bude obsahovať:
- základné informácie o práci, školiteľ, kontakt, plán práce
- postupne pribudne: zoznam zdrojov, denník, screenshoty, napísané kapitoly, softvér
- Patrik Baranišin: Ovládanie svetiel v domácnosti
- Jakub Bičian: Timeline for PC
- Maroš Brindza: Metódy spracovania multispektrálnych obrazov
- Matúš Čongrády: Vytvorenie softwaru na spracovanie výstupov z testovania v UX labe, implementácia a otestovanie UI pre vybrané časti internet bankingu, vytvorenie prototypu vybraných častí UI pre internet banking
- Martin Danek: Timeline for mobile devices
- Lukáš Danko: Blenderovský modul pre rozklad objektu
- Peter Daráš: Blenderovský modul pre tvorbu charakteristického fraktálneho terénu
- Marek Dubovský: Porovnanie nástrojov na analýzu obrazu v knižniciach Matlab, Python a OpenCV
- Martin Fiala: Implementácia systému s real-time prvkami, určeného na správu tímu ľudí
- Peter Gubik: Webová aplikácia pre správu e-mailových reklamných kampaní
- Tibor Hanesz: Tablový dokazovací asistent pre prvorádovú logiku s rovnosťou
- Slávka Ivaničová: Tvorba výukových simulácií pre predmet Úvod do umelej inteligencie
- Dávid Jámbor: Analysis and visualization of sociometric data
- Pavol Jeleník: Mobilná aplikácia prvej pomoci a resuscitácie
- Patrik Katrinec: Aplikácie pre mobilné zariadenia na rozvoj matematických kompetencií - logika
- Matej Kellner: Výuková aplikácia demonštrujúca fyzikálny princíp
- Stanislav Krajčovič: Inteligentný organizátor súborov
- Martin Krasňan: Blenderovský modul pre deformáciu vodnej hladiny simulovaním Archimedovho zákona
- Peter Kuljovský: Efektívne vyhľadávanie krátkych reťazcov v dlhej sekvencii
- Lívia Kupčuliaková: Grafické programovacie prostredie pre jazyk Python
- Daniel Linhart: Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou - prostredie súčtové trojuholníky
- Martin Masár: Counting cycles in Moore graphs
- Zuzana Majeríková: Interaktívna webová výuková aplikácia na riešenie úloh o pravdepodobnosti
- Jakub Motýl: Animation of rigged 3D model using Oculus Rift
- Viktor Nagy: Interaktívny grafický editor titulkov
- Martin Palka: Osobný organizátor hudobných nahrávok
- Peter Paulovics: Vizuálny nástroj pre návrh a úpravu relačných databáz
- Adrián Pavčo: Sada príkladov použitia riadiacej architektúry Agent-Space
- Michal Piják: Strojopis pre deti
- Miloš Polakovič: Flexible and Modular GNU/Linux Control Centre Application
- Martin Rarogiewicz: Webová aplikácia na testovanie SQL príkazov
- Jozef Richter: Porovnanie databáz pre hodnotenie modelov na detekciu významných oblastí
- Martin Sumera: Aplikácie pre mobilné zariadenia na rozvoj matematických kompetencií – funkcie
- Martin Šalka: Interaktívny objednávací webový portál s mobilným grafickým rozhraním
- Katarína Šimnová: Softvérové nástroje pre vizualizáciu a spracovanie dát z plošného detektora pri röntgenovej štruktúrnej analýze
- Marek Šmahovský: Possibilities of interaction in content created for Oculus Rift
- Martin Trebula: Webovský laboratórny denník
- Matúš Vanko: Spracovanie dát získaných dronom
- Peter Zach: Detský editor scénok so zvukovou synchronizáciou