Bakalárske práce 2013-2014
[ naspäť na stránku Úvodu do bakalárskej práce ]
Každý študent si ku svojej bakalárskej práci pripravil webovú stránku, ktorá obsahuje:
- základné informácie o práci, kontakt, plán práce
- postupne pribudne: zoznam zdrojov, denník, screenshoty, napísané kapitoly, softvér
- Samuel Adamec: Simulácia štruktúry bunky
- Katarína Achbergerová: Yummy - meškanie 7h
- Ján Baláž: Carpooling
- Jozef Bakus: praca
- Branislav Ballon: Zabezpečovacie zariadenie na báze mobilných telefónov
- Adam Bilisics: Electronic notes - modul for learning system courses.matfyz.sk - meškanie 28h
- Peter Bíró: Crowdsourcing of test questions and test generation
- Michal Borčin: Objednávkový asistent v reštauračných systémoch
- Lucia Budinská: Systém na generovanie úloh na vyučovanie základov programovania
- Paula Budzáková: Metódy vyhodnocovania psychofyzikálnych experimetov
- Rudolf Cvacho: Dochádzkový systém
- Jakub Dluhý: webová aplikácia
- Péter Dobsa: Konštrukcia stavových automatov evolučnými algoritmami
- Lucia Ďurikovičová: Nerealistické zobrazenie scény v reálnom čase
- János Farkas: Vizuálny jazyk na konverziu súborov
- Michal Galan: jobs.matfyz.sk
- Miroslav Garai: Analýza umeleckých diel (obrazov) pomocou grafických nástrojov
- Branislav Heriban: Tréningový program spevu s analyzérom intonácie
- Juraj Holas: Metódy prístupu a využitie informacií v prostredí Big Data
- Jakub Jantošík: Vektorový editor pre 2. stupeň ZŠ
- Marek Jelen: Portál projektov výukovej robotiky Centrobot - meškanie 4h
- Ivana Kellyérová: Generalized difference sets
- Pavol Kunovský: Lodičky - výučbová sieťová online hra na nácvik čítania s porozumením
- Viktor Kvapil: Informačný systém pre študijné skupiny s podporou kolaboratívneho riešenia problémov
- Daniel Lagiň: Aplikácia genetických algoritmov na analýzu textúr
- Boris Ledecký: Technologická prezentácia WebGL vizualizáciou vybraných fyzikálnych javov
- Pavol Leščinský: Interaktívna webová učebnica programovania v C++
- Vladimír Ľalík: práca
- Martin Marko: Systém pre správu a údržbu firemného vozového parku
- Miroslav Matušťák: Hrášky - výučbová sieťová online hra na nácvik hlások a písmen
- Juraj Michalička: Kniha jázd pre Android
- Matúš Novák: Simulácia plnenia strategických cieľov superorganizmu
- Vladimír Osvald: Interaktívny grafický nástroj na správu údajov
- Peter Pázmány: Použitie NFC čipu na autentifikáciu osôb
- Adam Riečický: OpenGL Texture and C++ Variable Visualizer
- Richard Rožár: Online trackovanie závodov
- Lukáš Sedláček: Web prezentácia COLLADA modelov - meškanie 5h
- Matej Sedláček: Simulácia davu s interaktívnymi obmedzeniami
- Michal Sejč: Výuková aplikácia demonštrujúca princípy v elektrických obvodoch
- Andrej Sekáč: Obojručné uchopovanie objektov v robotickom simulátore
- Jana Sobkuliaková: Ozvučený textový editor pre deti
- Róbert Stríbrnský: Informačný systém pre výrobcu nábytku
- Peter Svitok: Softvér pre meranie psychofyzikálnych experimentov
- Juraj Štancel: PsychoEx - softvér pre psychofyzikálne experimenty
- Tamás Švandra: Nástroj na dynamickú vizualizáciu umelých neurónových sietí typu SOM
- Karin Vališová: Learning the body schema in a humanoid robot
- Jana Varečková: Deformácia tvárí na obrazoch podľa čŕt uživateľov
- Martin Varga: Webová aplikácia plaveckého klubu
- Marek Zajko: Optimalizovaný model metadátového popisu bibliografických dát
- Marek Zaujec: Simulácia nehomogénnych časticových materiálov
- Andrej Zemanovič: Interaktívny web manažér predmetov s využitím inteligentného plánovania
- Michal Zemko: práca