Bachelor seminar group V - 2016: Rozdiel medzi revíziami
d |
d |
||
Riadok 7: | Riadok 7: | ||
| ||školiteľ||téma | | ||školiteľ||téma | ||
||18.<br>2.||25.<br>2.||3.<br>3.||11.<br>3.||17.<br>3.||31.<br>3.||7.<br>4.||14.<br>4.||21.<br>4.||28.<br>4.||5.<br>5.||12.<br>5.||19.<br>5. | ||18.<br>2.||25.<br>2.||3.<br>3.||11.<br>3.||17.<br>3.||31.<br>3.||7.<br>4.||14.<br>4.||21.<br>4.||28.<br>4.||5.<br>5.||12.<br>5.||19.<br>5. | ||
+ | |- | ||
+ | |Slávka Ivaničová||Mária Markošová||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~ivanicova21/bc/ Tvorba výukových simulácií pre predmet Úvod do umelej inteligencie] | ||
+ | | +|| || || || || || || || || || || || | ||
|- | |- | ||
|Daniel Linhart||Peter Borovanský||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~linhart2/bakalarka/ Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou - prostredie súčtové trojuholníky] | |Daniel Linhart||Peter Borovanský||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~linhart2/bakalarka/ Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou - prostredie súčtové trojuholníky] | ||
Riadok 40: | Riadok 43: | ||
|Vladimír Šimko||Marek Nagy||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~simko38/bakalarska_praca/ Rozpoznávanie rukou písaných veľkých paličkových písmen pomocou GMM] | |Vladimír Šimko||Marek Nagy||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~simko38/bakalarska_praca/ Rozpoznávanie rukou písaných veľkých paličkových písmen pomocou GMM] | ||
| + || || || || || || || || || || || || | | + || || || || || || || || || || || || | ||
− | |||
− | |||
− | |||
|- | |- | ||
|Martin Sumera||Damas Gruska||[http://www.st.fmph.uniba.sk/~sumera1/ Aplikácie pre mobilné zariadenia na rozvoj matematických kompetencií – funkcie] | |Martin Sumera||Damas Gruska||[http://www.st.fmph.uniba.sk/~sumera1/ Aplikácie pre mobilné zariadenia na rozvoj matematických kompetencií – funkcie] |
Verzia zo dňa a času 13:09, 23. február 2016
Štvrtok, 9:00, I-23, Pavel Petrovič
[ naspäť na stránku Bakalárskeho seminára ]