RealTimeComputerGraphics: Rozdiel medzi revíziami

Riadok 46: Riadok 46:
 
*Tutorials:
 
*Tutorials:
 
**http://www.lighthouse3d.com
 
**http://www.lighthouse3d.com
 +
**http://antongerdelan.net/opengl/
 
*Libraries:
 
*Libraries:
 
**https://www.opengl.org/resources/libraries/glut/
 
**https://www.opengl.org/resources/libraries/glut/
Riadok 60: Riadok 61:
 
Témy: spustenie projektu, cvičenie s pridávaním svetla do scény a shaderov
 
Témy: spustenie projektu, cvičenie s pridávaním svetla do scény a shaderov
  
=== Excercise01 "Animácie” ===
+
=== Excercise01 "Animácia” ===
 
* Transformácia objektov
 
* Transformácia objektov
* Animácie, matice
+
* Animácia, matice
 
Témy: cvičenie transformácie v shader programe: [[media:cv1.rar|cv1.rar]]
 
Témy: cvičenie transformácie v shader programe: [[media:cv1.rar|cv1.rar]]
 +
 +
=== Excercise02 "GLSL 4.00.9” ===
 +
* Transformácia objektov
 +
* Animácia, matice
 +
* VBO
 +
Témy: prepíšte predchádzajúce cvičenie do GLSL 4.00.9: [[media:cv2.zip|cv2.zip]]

Verzia zo dňa a času 20:01, 28. február 2016

Real-time computer graphics

This lecture ...

  • Will focus on visualization of 3D scenes
  • Will show you what are current topics
  • Will improve your skills in
    • OpenGL
    • Computational geometry
    • Algorithms and data structures


What you Need to Pass


  • Grades
    • A = 92-100
    • B = 84-91
    • C = 76-83
    • D = 68-75
    • E = 60-67
    • Fx = 0-59

LESSONS

Lesson00 "Introduction to Computer Graphics"

  • Introduction to Computer Graphics
  • Common techniques
  • Cutting edge tools and packages
  • State of the Art
  • Lecture schedule
  • "Terms and conditions" of this lecture
  • Lecture notes: Lecture0.pdf



EXCERCISES

Excercise00 "Základný projekt”

  • Základný projekt: cv0.rar
  • Práca s knižnicami GLUT a GLEW

Témy: spustenie projektu, cvičenie s pridávaním svetla do scény a shaderov

Excercise01 "Animácia”

  • Transformácia objektov
  • Animácia, matice

Témy: cvičenie transformácie v shader programe: cv1.rar

Excercise02 "GLSL 4.00.9”

  • Transformácia objektov
  • Animácia, matice
  • VBO

Témy: prepíšte predchádzajúce cvičenie do GLSL 4.00.9: cv2.zip