Bakalarske prace 2015-2016: Rozdiel medzi revíziami
d |
d |
||
Riadok 42: | Riadok 42: | ||
* [http://davinci.fmph.uniba.sk/~majerikova12/bakalarska_praca/ Zuzana Majeríková: Interaktívna webová výuková aplikácia na riešenie úloh o pravdepodobnosti] | * [http://davinci.fmph.uniba.sk/~majerikova12/bakalarska_praca/ Zuzana Majeríková: Interaktívna webová výuková aplikácia na riešenie úloh o pravdepodobnosti] | ||
* [http://www.st.fmph.uniba.sk/~masar19/stranka_bakalarka/ Martin Masár: Counting cycles in Moore graphs] | * [http://www.st.fmph.uniba.sk/~masar19/stranka_bakalarka/ Martin Masár: Counting cycles in Moore graphs] | ||
− | * [http://www.st.fmph.uniba.sk/~matejka9/bac/ Interaktívny informačný systém pre veľké kultúrne podujatia] | + | * [http://www.st.fmph.uniba.sk/~matejka9/bac/ Dušan Matejka: Interaktívny informačný systém pre veľké kultúrne podujatia] |
* [http://www.st.fmph.uniba.sk/~mendel8/BP/ Alex Mendel: Robot Tatrabot rieši hru Sokoban] | * [http://www.st.fmph.uniba.sk/~mendel8/BP/ Alex Mendel: Robot Tatrabot rieši hru Sokoban] | ||
* [http://bakalarska-praca-miklis.weebly.com/ Martin Miklis: Mobilná hra s rozšírenou realitou] | * [http://bakalarska-praca-miklis.weebly.com/ Martin Miklis: Mobilná hra s rozšírenou realitou] |
Verzia zo dňa a času 19:43, 31. október 2015
[ naspäť na stránku Úvodu do bakalárskej práce ]
Každý študent si ku svojej bakalárskej práci pripraví webovú stránku, ktorá bude obsahovať:
- základné informácie o práci, školiteľ, kontakt, plán práce
- postupne pribudne: zoznam zdrojov, denník, screenshoty, napísané kapitoly, softvér
- Katarína Achbergerová: Spoločenská online hra založená na stroop efekte-rozpoznávania dyslexie u detí vo veku 9-11
- Alžbeta Bachroníková: Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou prostredie Deda Lesoňa
- Patrik Baranišin: Ovládanie svetiel v domácnosti
- Jakub Bičian: Timeline for PC
- Maroš Brindza: Metódy spracovania multispektrálnych obrazov
- Jozef Čelko: Sieť senzorov pre inteligentnú domácnosť
- Matúš Čongrády: Vytvorenie softwaru na spracovanie výstupov z testovania v UX labe, implementácia a otestovanie UI pre vybrané časti internet bankingu, vytvorenie prototypu vybraných častí UI pre internet banking
- Martin Danek: Timeline for mobile devices
- Lukáš Danko: Blenderovský modul pre rozklad objektu
- Peter Daráš: Blenderovský modul pre tvorbu charakteristického fraktálneho terénu
- Marek Dubovský: Porovnanie nástrojov na analýzu obrazu v knižniciach Matlab, Python a OpenCV
- Patrícia Fekiačová: Množina vizuálnych slov a jej použitie pri vyhľadávanií obrazov
- Martin Fiala: Implementácia systému s real-time prvkami, určeného na správu tímu ľudí
- Tomáš Grešík: Vhodnosť sledovacích metód pre sledovanie človeka
- Peter Gubik: Webová aplikácia pre správu e-mailových reklamných kampaní
- Tibor Hanesz: Tablový dokazovací asistent pre prvorádovú logiku s rovnosťou
- Ákos Hervay: Vizuálny programovací jazyk pre guľového robota Sphero
- Michal Hradečný: Mobilná aplikácia na ovládanie EV3 Lego robota
- Andrej Hýll: Vývoj aplikácií pre mobilné zariadenia na rozvoj matematických kompentencií
- Jozef Chovanec: Porovnanie implementovaných metód strojového učenia v knižniciach Matlab, Python a OpenCV
- Slávka Ivaničová: Tvorba výukových simulácií pre predmet Úvod do umelej inteligencie
- Dávid Jámbor: Analysis and visualization of sociometric data
- Pavol Jeleník: Mobilná aplikácia prvej pomoci a resuscitácie
- Patrik Katrinec: Aplikácie pre mobilné zariadenia na rozvoj matematických kompetencií - logika
- Matej Kellner: Výuková aplikácia demonštrujúca fyzikálny princíp
- Dominik Kotvan: Automatized web scraping of metadata
- Peter Koza: Grafické prostredie na zobrazovanie a editovanie RNA motívov
- Stanislav Krajčovič: Inteligentný organizátor súborov
- Martin Krasňan: Blenderovský modul pre deformáciu vodnej hladiny simulovaním Archimedovho zákona
- Alexander Kromka: Notifikačné nositeľné zariadenie
- Peter Kuljovský: Efektívne vyhľadávanie krátkych reťazcov v dlhej sekvencii
- Lívia Kupčuliaková: Grafické programovacie prostredie pre jazyk Python
- Daniel Linhart: Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou - prostredie súčtové trojuholníky
- Martin Maco: Mobilný organizátor kontaktov
- Zuzana Majeríková: Interaktívna webová výuková aplikácia na riešenie úloh o pravdepodobnosti
- Martin Masár: Counting cycles in Moore graphs
- Dušan Matejka: Interaktívny informačný systém pre veľké kultúrne podujatia
- Alex Mendel: Robot Tatrabot rieši hru Sokoban
- Martin Miklis: Mobilná hra s rozšírenou realitou
- Jakub Motýl: Animation of rigged 3D model using Oculus Rift
- Viktor Nagy: Interaktívny grafický editor titulkov
- Martin Palka: Osobný organizátor hudobných nahrávok
- Peter Paulovics: Vizuálny nástroj pre návrh a úpravu relačných databáz
- Ján Pavlásek: Aplikácia na zber dát, prehľadávanie a vizualizáciu spoločenských vzahov a vplyvov
- Adrián Pavčo: Sada príkladov použitia riadiacej architektúry Agent-Space
- Michal Piják: Strojopis pre deti
- František Pitorák: Monitorovanie webových aplikácií
- Miloš Polakovič: Flexible and Modular GNU/Linux Control Centre Application
- Eduard Princ: Mobilný sprievodca FMFI
- Pavel Rajčok: Textový editor pre SQL programátorov
- Michal Rakovský: Rozšírenie jazyka Imagine Logo o programovanie GPU
- Martin Rarogiewicz: Webová aplikácia na testovanie SQL príkazov
- Jozef Richter: Porovnanie databáz pre hodnotenie modelov na detekciu významných oblastí
- Jakub Sedláček: GPS hra pre mobilné zariadenia
- Marek Stachera: Aplikácie pre mobilné zariadenia na rozvoj matematických kompetencií - počtové výkony
- Vlastimil Starec: Solving Strategies For CSP
- Martin Sumera: Aplikácie pre mobilné zariadenia na rozvoj matematických kompetencií – funkcie
- Martin Šalka: Interaktívny objednávací webový portál s mobilným grafickým rozhraním
- Vladimír Šimko: Rozpoznávanie rukou písaných veľkých paličkových písmen pomocou GMM
- Katarína Šimnová: Softvérové nástroje pre vizualizáciu a spracovanie dát z plošného detektora pri röntgenovej štruktúrnej analýze
- Marek Šmahovský: Possibilities of interaction in content created for Oculus Rift
- Michal Štefanec: Navigácia pomocou laserového senzora na meranie vzdialenosti
- Monika Štrbová: Metódy spracovania multispektrálneho videa
- Martin Trebula: Webovský laboratórny denník
- Dominik Turák: Aplikácie pre mobilné zariadenia na rozvoj matematických kompetencií – geometria
- Adam Turňa: Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou prostredie - Parketovanie
- Matúš Vanko: Spracovanie dát získaných dronom
- Ladislav Wagner: Vystrihovačka
- Peter Zach: Detský editor scénok so zvukovou synchronizáciou
- Tomáš Žitňanský: Interaktívna výuková webová aplikácia na riešenie úloh o matematických hrách