RealTimeComputerGraphics: Rozdiel medzi revíziami

Riadok 55: Riadok 55:
 
=== Excercise01 "Základný projekt” ===
 
=== Excercise01 "Základný projekt” ===
 
* Základný projekt: [[media:cv0.rar|cv0.rar]]
 
* Základný projekt: [[media:cv0.rar|cv0.rar]]
* Práca s knižnicami GLUT, GLEW, Assimp, DevIL, FreeType
+
* Práca s knižnicami GLUT a GLEW
Témy: spustenie projektu, cvičenie s pridávaním ďalších objektov do scény, pridávanie viacerých svetiel do scény a shaderov
+
Témy: spustenie projektu, cvičenie s pridávaním svetla do scény a shaderov
  
 
=== Excercise02 "Animácie” ===
 
=== Excercise02 "Animácie” ===
* Póza
 
 
* Transformácia objektov
 
* Transformácia objektov
* Lineárna a kubická interpolácia
 
* Kvaternióny a sférická interpolácia
 
 
* Animácie
 
* Animácie
Témy: animácia podľa derivácie animačnej krivky, cvičenia s viacerými animáciami, pridanie animácie kamery a svetla
+
Témy: cvičenia animáciou kamery a svetla

Verzia zo dňa a času 20:17, 24. február 2016

Real-time computer graphics

This lecture ...

  • Will focus on visualization of 3D scenes
  • Will show you what are current topics
  • Will improve your skills in
    • OpenGL
    • Computational geometry
    • Algorithms and data structures


What you Need to Pass


  • Grades
    • A = 92-100
    • B = 84-91
    • C = 76-83
    • D = 68-75
    • E = 60-67
    • Fx = 0-59

LESSONS

Lesson00 "Introduction to Computer Graphics"

  • Introduction to Computer Graphics
  • Common techniques
  • Cutting edge tools and packages
  • State of the Art
  • Lecture schedule
  • "Terms and conditions" of this lecture
  • Lecture notes: Lecture0.pdf



EXCERCISES

Excercise01 "Základný projekt”

  • Základný projekt: cv0.rar
  • Práca s knižnicami GLUT a GLEW

Témy: spustenie projektu, cvičenie s pridávaním svetla do scény a shaderov

Excercise02 "Animácie”

  • Transformácia objektov
  • Animácie

Témy: cvičenia animáciou kamery a svetla