[ naspäť na stránku Úvodu do bakalárskej práce ]
Každý študent si ku svojej bakalárskej práci pripraví webovú stránku, ktorá bude obsahovať:
- základné informácie o práci, školiteľ, kontakt, plán práce
- postupne pribudne: zoznam zdrojov, denník, screenshoty, napísané kapitoly, softvér
- Šimon Behúl: Strategická hra s využitím GPS lokácie
- Martin Belica: Live trackovanie dráhových závodov
- Dominik Benčko: Interaktívny frontend pre systém detekcie narušenia
- Martin Bobák: Kontinuálna evaluácia logických programov 6.11.2014
- Branislav Bohumel: Systém na registráciu používateľov do databázy
- Marek Burcl: Objednávkový systém
- Dávid Dobiáš: Projekt Hĺbková analýza dát na výukovom portáli
- Dominik Dobiáš: Tvorba zápletiek v dobrodružných hrách
- Jozef Dúc: Vývojové prostredie pre online programovanie v skupine
- Natália Doležílková: Prostredie na rozvoj algoritmického riešenia problémov
- Natália Ďurisová: Návrh a implementácia systému na tvorbu webových edukačných aplikácií
- Peter Floch: Online laboratórium
- Daniel Gallik: Webové rozhranie na centrálne monitorovanie infúzií
- Štefan Gerbóc: Prostredie na prácu s klávesnicou
- Miroslav Gregorec: Sociálna sieť založená na lokalite
- Adam Grund: Strojopis pre zrakovo postihnutých žiakov ZŠ
- Ákos Hervay: Vizuálny programovací jazyk pre guľového robota Sphero
- Michal Hoľa: Interaktívna aplikácia na výučbu programovania s grafickým rozhraním
- Barbora Hornáčková: Cestovateľský denník
- Matej Hudec: Používateľské rozhranie k senzoru pokrytia oblohy oblačnosťou 18.11.2014
- Róbert Ivan: Vývoj webových aplikácii pre ľudí bez programovacích znalostí
- Jakub Chlup: Asistent riadenia motorového vozidla
- Martina Jamrišková: Hairpin completions and their relation to generalized palindromic closures
- Matúš Jančovič: Softvérové prostredie na podporu výučby fyziky pre zrakovo postihnutých žiakov ZŠ
- Erik Jankovič: 3D mapovanie chôdzou
- Michal Janočko: Optimalizácia algoritmu obchodovania na vysoko volatilných komoditných burzách
- Marián Jonis: Výukový program demonštrujúci fyzikálny princíp
- Matúš Kalužák: Distribuované systémy na databáze - Hadoop
- Juraj Karlubík: Vizuálny programovací jazyk pre guľového robota Sphero - aplikácia pre Android
- Dominik Knechta: Aktualizácia webu pre KAI
- Tomáš Kopernický: Plánovač cesty v meste za pomoci MHD
- Tomáš Kovan: Porovnanie a vizualizácia mier kvality trojuholníkov
- Matúš Kováč: Programovacie prostredie pre zrakovo postihnutých žiakov ZŠ
- Pavol Kováč: Vývin biologicky motivovanej reprezentácie proprioceptívnych vstupov pre humanoidného robota iCub
- Veronika Krajčovicová: Rozpoznávanie písma vo výučbe písania v 1. ročníku
- Ferdinand Križan: Simulátor TCP/IP protokolu
- Marek Kužel: Online laboratórium
- Rastislav Lamoš: Performance and Speed Optimisations of WordPress-Based Web Applications and its Underlying Server Stack
- Dominik Lukáč: Knižnica na tvorbu 2D hier
- Branislav Masár: Plánovanie trás s dodatočnými kritériami
- Martin Mečiar: Použitie lineárnej algebry v rozpoznávaní objektov na obraze
- Michal Mesároš: Skinning Animation with Multi-Approach Interfaces
- Martin Mihal: Vizualizácia priebehu e-aukcie a odhadovanie výslednej ponuky
- Ján Minárčiný: Výučbové aplikácie matematiky na mobilných zariadeniach pre základné školy
- Maroš Molek: Analýza CMS systémov
- Martin Mudroch: Analýza šachu ako hernej komplexnej siete
- Marián Opial: BOUNDED WINDOW TESTABLE MATRICES
- Veronika Pohorencová: Aktivity na nácvik čítania slabík, slov a viet
- Lukáš Rückschloss: Analýza motorických EEG signálov počas trénovania v zrkadlovom boxe
- Robert Sarvaš: Fotoralistické real-time rendering techniky pre procedurálne modely
- Jakub Sedláček: GPS hra pre mobilné zariadenia
- Viktor Sklenčár: Knižničný systém
- Katarína Smolíková: Informačný portál pre študentov FMFI UK
- Denis Spišák: Prevádzka portálu projektov výukovej robotiky Centrobot
- Martin Straka: Animácia Algoritmov
- Kristián Strhan: Third Release of the Researcher's Desktop 5.11.2014
- Martin Stuchlík: Multimediálna učebnica o diabetes mellitus pre deti s diabetom
- Adam Šabík: Interaktívna vizuálna analýza stromov odvodení pre CGA Shape gramatiky
- Patrícia Šišková: Generalization of Pancake Sort Problem to Two Dimensions
- Joachim Šiškovič: Desktopová aplikácia pre ukladanie, popisovanie, vyhľadávanie a úpravu fotografií
- Martin Šuník: Lokalizácia a navigácia v interieri
- Monika Švaralová: Výukový program demonštrujúci matematický princíp
- Martin Švolík: 3D svetelný vizualizér pre návrh osvetlenia koncertov a podujatí
- Matúš Trebatický: Výučbové aplikácie matematiky na mobilných zariadeniach pre stredné školy
- Patrik Vaberer: Synchronization of annotated sound recordings
- Tomáš Vetrík: Hromadné operácie nad MS Windows
- Ján Vodila: Live trackovanie traťových závodov
- Roman Vrecník: Bakalárska Práca : Progresívne Meshe
- Marián Vyslúžil: Hardwarový simulátor Turingovo stroja
- Peter Zapalač: Integrácia senzorových dát do video záznamu
- Peter Zeman: Modulárny systém pre cross-platformový vývoj výučbových aplikácií na mobilných zariadenich
- Viliam Zemeš: Silmulácia dopravnej situácie