Štvrtok, 8:10 - 9:50, M-I, Stanislav Stanek
[ naspäť na stránku Bakalárskeho seminára ]
značky 16.2. znamenajú: e (mám kontaktný email), x (nemám kontaktný email), l (link na webstránku k bakalárskej práci)
značky ostatné dni znamenajú: p (má prezentovať), - (neprítomný/á), / (prítomný/á)


školiteľ téma 16.
2.
1.
3.
15.
3.
29.
3.
19.
4.
3.
5.
17.
5.
Hurtoš Mário Běhal David Virtuálny priestor s použitím WebGL el p/ / p/ / p
Kamenický Rastislav Novotný Matej Panorámy s priestorovým zvukom el p/ / / p/ p
Kopernický Matúš Novotný Matej Panorámy s vrstvami el / p/ - p/ p
Kuruc Viktor Lúčan Ľubomír Odveta (RPG hra) el p/ / / p/ p
Matkulčík Peter Ďurikovič Roman Prehľad techník renderovania objektu z mračna bodov x p- p- - -
Miško Tomáš Dadová Jana Riadenie skupinových formácií pomocou tvarov el p/ / / p/ p
Nguyen Nhat Huy Lecký Peter WiNavi - navigácia po budovách určená pre nevidiacich el p- p/ - p/ p
Novotný Andrej  ? Prístupnosť Ajaxových aplikácií. Využitie technológie ARIA v praxi. x p- p- - -
Pajer Maroš Ferko Andrej Aktivizačné virtuálne múzeum el / p- p/ p/ p
Pernecká Jana Peter Borovský Automatická analýza mestských dát el p/ / p/ / p
Piovarči Michal Krajčík Peter Vektorový grafický editor s generovaním zdrojového kódu el / p/ p/ / p
Polák Matej Lúčan Ľubomír Porovnávanie vlastností herných 3D enginov a realizácia v praxi el p/ / p/ / p
Šipold Juraj Samuelčík Martin Prehliadač 3D modelov na platforme Android el p/ / p/ / p
Truben Martin Lúčan Ľubomír PrestoRacer el / p/ p/ / p
Vrana Michal Ďurikovič Roman Prehľad techník spracovania atmosférických efektov metódami spracovania obrazu el / p/ / p/ p
Verzia z 15:36, 23. apríl 2012, ktorú vytvoril Stanek (Diskusia | príspevky)