Štvrtok, 08:10, I-9, Andrej Blaho
[ naspäť na stránku Bakalárskeho seminára ]
školiteľ | téma | 18. 2. |
25. 2. |
4. 3. |
11. 3. |
18. 3. |
25. 3. |
15. 4. |
22. 4. |
29. 4. |
6. 5. |
13. 5. |
||
Adam Daniel | Zuzana Kubincová | Integration of multiple LMS | + | R | + | - | + | - | + | R | ||||
Beka Miroslav | Miloš Šrámek | Základy simulátora mikroprocesora 8086, analýza a prehľad existujúcich riešení a návrh vlastného riešenia | + | R | - | - | + | R | + | + | ||||
Beňo František | Ľubomír Lúčan | Matematika pre deti | + | R | + | + | + | + | R | + | ||||
Blahunka Juraj | František Gyarfáš | MVC framework ako stavebnica komponentov | + | R | + | + | + | R | + | + | ||||
Čechovský Jozef | Pavel Petrovič | Systém na vyhodnocovanie výsledkov súťaží využívajúci mobilné technológie | + | o | R | + | - | + | R | + | ||||
Dlugoš Ivan | Peter Tomcsányi | Implementácia softvéru pre on-line informatickú súťaž iBobor | + | R | + | + | + | + | - | R | ||||
Kiss Andrej | Pavel Petrovič | Plánovač stretnutí pre webstránky KAI | + | + | R | + | + | + | - | - | r | |||
Krajčo Martin | František Gyarfáš | Interaktívny nástroj pre tvorbu online prezentácií | + | + | R | - | + | + | R | + | ||||
Ladický Juraj | Peter Tomcsányi | Simulátor konečných automatov a turingových strojov | + | + | R | + | + | - | - | R | ||||
Maduda Peter | Janka Pekárová | Interaktívny webový portál pre učiteľov prvého stupňa | + | + | + | R | + | R | + | + | ||||
Mišanič Dominik | Pavel Petrovič | Lokalizácia pomocou senzorov na meranie vzdialenosti | + | + | + | - | R | - | + | + | r | |||
Rajníček Ján | Pavel Petrovič | Webový systém portál pre projekty výukovej robotiky | + | + | + | R | - | + | + | - | r | |||
Rakšányová Eva | Tomáś Vinař | Reprezentácia štúdijných plánov informatiky za účelom špecializácie | + | + | + | R | + | + | - | - | r | |||
Sochuliak Martin | František Gyarfáš | Knižnica pre vytvárenie a vyhodnocovanie interaktívnych cvičení v e-learningu | + | + | + | R | + | R | + | + | ||||
Šatura Vladimír | Pavel Petrovič | Sbot Sokoban | + | + | + | R | + | + | + | + | r |