Rýchle generátory georeliéfu

(Zadanie bakalárskej práce, naspäť na zoznam bakalárskych prác)

Typickým príkladom pre rýchly generátor georeliéfu sú počítačové hry, v ktorých sa hráč ocitá v náhodnej krajine s terénom vytvorenom rýchlym procedurálnym algoritmom. Cieľom bakalárskej práce bude analýza súčasného stavu vo svete podobných rýchlych generátorov a implementácia niektorej z používaných alebo nových techník.

Verzia z 10:26, 22. september 2008, ktorú vytvoril Petrovic (Diskusia | príspevky) (New page: = Rýchle generátory georeliéfu = <small>(Zadanie bakalárskej práce, naspäť na zoznam bakalárskych prác)</small> Typickým príkladom pre rýchly g...)

(rozdiel) ← Staršia verzia | Aktuálna úprava (rozdiel) | Novšia verzia → (rozdiel)