Štvrtok, 9:50, M-II, Milan Ftáčnik [ naspäť na stránku Bakalárskeho seminára ] školiteľ téma 18.2. 25.2. 3.3. 11.3. 17.3. 31.3. 7.4. 14.4. 21.4. 28.4. 5.5. 12.5. 19.5. Jakub Bičian Ivana Varhaníková Timeline for PC Maroš Brindza Elena Šikudová Metódy spracovania multispektrálnych obrazov + Roman Brojo Milan Ftáčnik Určenie voľných miest na parkovisku pomocou kamery + Jozef Chovanec Elena Šikudová Porovnanie implementovaných metód strojového učenia v knižniciach Matlab, Python a OpenCV Matúš Čongrády Elena Šikudová Vytvorenie softwaru na spracovanie výstupov z testovania v UX labe, implementácia a otestovanie UI pre vybrané časti internet bankingu, vytvorenie prototypu vybraných častí UI pre internet banking Martin Danek Ivana Varhaníková Timeline for mobile devices Lukáš Danko Róbert Bohdal Blenderovský modul pre rozklad objektu Peter Daráš Róbert Bohdal Blenderovský modul pre tvorbu charakteristického fraktálneho terénu + Marek Dubovský Elena Šikudová Porovnanie nástrojov na analýzu obrazu v knižniciach Matlab, Python a OpenCV Patrícia Fekiačová Elena Šikudová Množina vizuálnych slov a jej použitie pri vyhľadávanií obrazov Tomáš Grešík Zuzana Černeková Vhodnosť sledovacích metód pre sledovanie človeka Dávid Jámbor Martin Takáč Analysis and visualization of sociometric data Juraj Košťál Andrej Blaho Strategická hra pre viac hráčov Peter Koza Bronislava Brejová Grafické prostredie na zobrazovanie a editovanie RNA motívov Martin Krasňan Róbert Bohdal Blenderovský modul pre deformáciu vodnej hladiny simulovaním Archimedovho zákona Martin Miklis Peter Borovanský Mobilná hra s rozšírenou realitou Jakub Motýľ Ivana Varhaníková Animation of rigged 3D model using Oculus Rift Viktor Nagy František Gyárfáš Interaktívny grafický editor titulkov Ján Pavlásek Mária Markošová Aplikácia na zber dát, prehľadávanie a vizualizáciu spoločenských vzahov a vplyvov Eduard Princ Alexander Šimko Mobilný sprievodca FMFI Jozef Richter Júlia Kučerová Porovnanie databáz pre hodnotenie modelov na detekciu významných oblastí Róbert Sarvaš Ivana Uhlíková Fotoralistické real-time rendering techniky pre procedurálne modely Jakub Sedláček Martin Baláž GPS hra pre mobilné zariadenia Katarína Šimnová Roman Ďurikovič Softvérové nástroje pre vizualizáciu a spracovanie dát z plošného detektora pri röntgenovej štruktúrnej analýze Joachim Šiškovič ? ? Desktopová aplikácia pre ukladanie, popisovanie, vyhľadávanie a úpravu fotografií Marek Šmahovský Ivana Varhaníková Possibilities of interaction in content created for Oculus Rift Monika Štrbová Zuzana Černeková Metódy spracovania multispektrálneho videa Roman Vrecník Martin Samuelčík Bakalárska Práca : Progresívne Meshe Verzia z 12:51, 23. február 2016, ktorú vytvoril Petrovic (Diskusia | príspevky) (rozdiel) ← Staršia verzia | Aktuálna úprava (rozdiel) | Novšia verzia → (rozdiel)