Štvrtok, 09:00, I-9, Andrej Blaho
[ naspäť na stránku Bakalárskeho seminára ]
Prihláste sa na tréningovú obhajobu práce
školiteľ | téma | 20. 2. |
27. 2. |
6. 3. |
13. 3. |
20. 3. |
27. 3. |
3. 4. |
10. 4. |
24. 4. |
15. 5. |
22. 5. |
70% | ||
Brichta Ondrej | Pavel Petrovič | Pracovná plocha výskumníka | + | 1 | + | - | + | 2 | - | + | + | + | 3 | ok | |
Jelen Marek | Pavel Petrovič | Portál projektov výukovej robotiky Centrobot | + | + | - | 1 | - | + | 2 | + | + | - | 3 | ok | |
Marko Martin | Kristián Valentín | Systém pre správu firemného vozového parku | + | 1 | + | - | + | 2 | - | + | + | - | 3 | ok | p |
Melicherčík Marek | Pavel Petrovič | Výukové prostredie na programovanie mobilného guľového robota | + | 1 | + | - | + | 2 | - | + | + | - | 3 | ok | p |
Piteľ Jakub | Viktor Muránsky | Nagios Plugin Development | + | - | + | - | 1 | + | 2 | + | - | 3 | + | ok | p |
Raček Mário | František Gyarfáš | Mapovanie lokálnych dát v rámci hodnotiaceho portálu | + | 1 | + | + | - | 2 | - | + | + | 3 | + | ok | |
Raška Michal | Jozef Šiška | Služba na vzdialené sledovanie a zieľanie informácií o zariadeniach | + | + | 1 | + | 2 | + | - | + | o | 3 | + | ok | |
Seč Viktor | Zuzana Haladová | Využitie oklúzie v rozšírenej realite | - | - | + | 1 | - | - | + | 2 | - | + | - | - | |
Sedláček Peter | Marek Nagy | Výučbová sieťová online hra na nácvik hlások a písmen | + | + | 1 | + | 2 | - | + | - | 3 | + | - | - | |
Smutný Michal | Marek Nagy | Snehová Gúľačka | + | + | 1 | - | + | + | - | 2 | - | 3 | - | - | |
Stríbrnský Róbert | Kristián Valentín | Informačný systém pre výrobcu nábytku | - | + | - | 1 | + | - | + | 2 | 3 | + | + | ok | |
Varga Martin | Pavol Fabo | Webová aplikácia plaveckého klubu | + | - | - | 1 | + | + | 2 | + | 3 | + | + | ok | p |
Zajko Marek | Ján Grman | Optimalizovaný model metadátového popisu bibliografických dát | + | + | 1 | + | 2 | + | + | + | - | - | 3 | ok | |
Zemanovič Andrej | František Gyárfáš | Interaktívny web manažér predmetov s využitím inteligentného plánovania | + | + | - | o | - | 1 | + | 2 | - | + | 3 | ok |