Bakalárske práce 2013-2014
[ naspäť na stránku Úvodu do bakalárskej práce ]
Každý študent si ku svojej bakalárskej práci pripravil webovú stránku, ktorá obsahuje:
- základné informácie o práci, kontakt, plán práce
- postupne pribudne: zoznam zdrojov, denník, screenshoty, napísané kapitoly, softvér
- Samuel Adamec: Simulácia štruktúry bunky
- Katarína Achbergerová: Yummy - meškanie 7h
- Ján Baláž: Carpooling
- Jozef Bakus: praca
- Branislav Ballon: Zabezpečovacie zariadenie na báze mobilných telefónov
- Adam Bilisics: Electronic notes - modul for learning system courses.matfyz.sk - meškanie 28h
- Peter Bíró: Bank of Quiz Questions and Quiz Generation for an LMS
- Michal Borčin: Objednávkový asistent v reštauračných systémoch
- Ondrej Brichta: Pracovná plocha výskumníka - meškanie 8h
- Lucia Budinská: Systém na generovanie úloh na vyučovanie základov programovania
- Paula Budzáková: Metódy vyhodnocovania psychofyzikálnych experimetov
- Tomáš Cére: Adaptive Temporal Planning in Real-time Strategy Games
- Rudolf Cvacho: Dochádzkový systém
- Ondrej Danko: Contact synchronization for Android
- Jakub Dluhý: Webová databáza open-source projektov na dokončenie
- Péter Dobsa: Konštrukcia stavových automatov evolučnými algoritmami
- Lucia Ďurikovičová: Nerealistické zobrazenie scény v reálnom čase
- János Farkas: Vizuálny jazyk na konverziu súborov
- Michal Galan: jobs.matfyz.sk
- Miroslav Garai: Analýza umeleckých diel (obrazov) pomocou grafických nástrojov
- Tomáš Gunčaga: Tréningový asistent pre mobilné zariadenia
- Rastislav Hekel: Modulárny vývoj aplikácií v prostredí Eclipse RCP
- Branislav Heriban: Tréningový program spevu s analyzérom intonácie
- Juraj Holas: Metódy prístupu a využitie informacií v prostredí Big Data
- Adam Horváth: Decentralizovaná a distribuovaná komunikačná platforma
- Martina Chraščová: Softvér na tvorbu hier a cvičení pre deti s autizmom
- Ľubomir Chriašteľ: Informačný systém akademického senátu - meškanie pár dní
- Jakub Jantošík: Vektorový editor pre 2. stupeň ZŠ
- Marek Jelen: Portál projektov výukovej robotiky Centrobot - meškanie 4h
- Ivana Kellyérová: Generalized difference sets
- Pavol Knor: Inteligentný plánovač turistických trás
- Timotej Krajči: Serverová časť pre bezdrôtové ovládanie pohybu vo virtuálnom priestore
- Pavol Kunovský: Lodičky - výučbová sieťová online hra na nácvik čítania s porozumením
- Viktor Kvapil: Informačný systém pre študijné skupiny s podporou kolaboratívneho riešenia problémov
- Daniel Lagiň: Aplikácia genetických algoritmov na analýzu textúr
- Boris Ledecký: Technologická prezentácia WebGL vizualizáciou vybraných fyzikálnych javov
- Pavol Leščinský: Interaktívna webová učebnica programovania v C++
- Vladimír Ľalík: Klientská časť pre bezdrôtové ovládanie pohybu vo virtuálnom priestore
- Martin Marko: Systém pre správu a údržbu firemného vozového parku
- Miroslav Matušťák: Hrášky - výučbová sieťová online hra na nácvik hlások a písmen
- Henrich Mauritz: Vytvoriť interaktívnu mapu fakulty s využitím infraštruktúry OpenStreetMap
- Marek Melicherčík: Výukové prostredie na programovanie mobilného guľového robota
- Juraj Michalička: Kniha jázd pre Android
- Eduard Michalík: Webová aplikácia na vytváranie zadaní pre žiakov základných škôl
- Maroš Molek: práca
- Jakub Moravec: Reprezentácia znalostí v hrách - Dialógový systém
- Roman Moravec - meškanie 3 dni
- Matúš Novák: Simulácia plnenia strategických cieľov superorganizmu
- Marek Osrman: Assistive Software for Colorblind People
- Vladimír Osvald: Interaktívny grafický nástroj na správu údajov
- Peter Pázmány: Použitie NFC čipu na autentifikáciu osôb
- Jakub Piteľ: Nagios Plugin Development - veľké meškanie
- Mário Raček: Mapovanie lokálnych dát v rámci hodnotiaceho portálu - meškanie 2h
- Michal Raška: Služba na vzdialené sledovanie a zieľanie informácií o zariadeniach
- Adam Riečický: OpenGL Texture and C++ Variable Visualizer
- Michal Rohleder: Analýza umeleckých diel (obrazov) pomocou grafických nástrojov
- Richard Rožár: Online trackovanie závodov
- Lukáš Sedláček: Web prezentácia COLLADA modelov - meškanie 5h
- Matej Sedláček: Simulácia davu s interaktívnymi obmedzeniami
- Peter Sedláček: Výučbová sieťová online hra na nácvik hlások a písmen
- Michal Sejč: Výuková aplikácia demonštrujúca princípy v elektrických obvodoch
- Andrej Sekáč: Obojručné uchopovanie objektov v robotickom simulátore
- Michal Smutný: Snehová Gúľačka - meškanie 9h
- Jana Sobkuliaková: Ozvučený textový editor pre deti
- Róbert Stríbrnský: Informačný systém pre výrobcu nábytku
- Peter Svitok: Softvér pre meranie psychofyzikálnych experimentov
- Miroslav Šafárik: Informačný systém pre autoškoly
- Juraj Štancel: PsychoEx - softvér pre psychofyzikálne experimenty
- Marek Štefaňák: Frequency Sequences of Finite Difference Sets - meškanie 4 dni
- Michal Štora: Hra využívajúca rozpoznávanie tváre mobilnou aplikáciou
- Peter Šulík: Framework pre tvorbu GPS online hier - meškanie 3h
- Tamás Švandra: Nástroj na dynamickú vizualizáciu umelých neurónových sietí typu SOM
- Michal Taraj: Nástroj pre tvorbu edukačných hier na výuku anglického jazyka
- Karin Vališová: Learning the body schema in a humanoid robot
- Jana Varečková: Deformácia tvárí na obrazoch podľa čŕt uživateľov
- Martin Varga: Webová aplikácia plaveckého klubu
- Marek Zajko: Optimalizovaný model metadátového popisu bibliografických dát
- Marek Zaujec: Simulácia nehomogénnych časticových materiálov
- Ján Zelinka: Web, pre vykonávanie kognitívnych testov, export výsledkov a ich spracovanie
- Andrej Zemanovič: Interaktívny web manažér predmetov s využitím inteligentného plánovania
- Michal Zemko: Farebný model CIE L*a*b* 1976