Štvrtok, 09:00, M-IX, Vladimír Dziuban/Michal Hučko/Marek Tomacha
[ naspäť na stránku Bakalárskeho seminára ]
školiteľ | téma | 17. 2. |
24. 2. |
3. 3. |
10. 3. |
17. 3. |
24. 3. |
31. 3. |
7. 4. |
14. 4. |
28. 4. |
5. 5. |
12. 5. | |
Morávková Barbora | RNDr. Ivana Varhaníková | Porovnávanie funkcionality rôznych programov pre tvorbu 3d modelov | + | |||||||||||
Mrva Gabriel | Mgr. Ľudovít Malinovský | CineFan - Mobilná aplikácia na Android | + | |||||||||||
Novotný Andrej | Mgr. Peter Lecký | Prístupnosť Ajaxových aplikácií. Využitie technológie ARIA v praxi. | - | |||||||||||
Páleníková Zuzana | Mgr. Peter Borovský | Rýchle generátory georeliéfu | + | |||||||||||
Pánik Adam | Mgr. Martin Baláž | GPS software pre mobilné zariadenia | + | |||||||||||
Pernecká Jana | RNDr. Ivana Varhaníková | Virtuálne múzeum skautingu | + | |||||||||||
Piskay Patrik | Mgr. Matej Novotný, PhD. | VIEM - vizuálny a interaktívny e-mailový manažér. | + | |||||||||||
Polkoráb Michal | RNDr. Elena Šikudová, PhD. | Čítačka čiarového kódu | + | |||||||||||
Rogožník Peter | RNDr. Ivana Varhaníková | Virtuálne múzeum klavírov a klavírnej hudby | + | |||||||||||
Šandor Jozef | Mgr. Matej Novotný, PhD. | Grafická RSS čítačka | - | |||||||||||
Šeliga Martin | Mgr. David Běhal | Návrh a implementácia štruktúry XML na riadenie nelineárneho videa | + | |||||||||||
Takács Alexander | Ľubomír Lúčan, CSc. | Fotogaléria pre iPhone | + | |||||||||||
Titka Samuel | RNDr. Zuzana Černeková, PhD. | Rozpoznávanie pohybujúcich sa objektov pre monitoring cestnej premávky | + | |||||||||||
Vas Máté | Mgr. Martin Baláž | GPS software pre mobilné zariadenia | + | |||||||||||
Vasek Ľubomír | Ing. Dr. Miloš Šrámek | Mapy pre turistov v opensource prostredí | + | |||||||||||
Vidličková Lenka | Mgr. Matej Novotný, PhD. | Rozmiestňovanie grafov v rovine | + | |||||||||||
Zaťková Barbora | Mgr. Miroslava Valíková | Vizualizácia potopenia lode podľa historických podkladov | + | |||||||||||
Zezulová Martina | doc. RNDr. Miloš Božek, CSc. | Ekvidištanty rovinných kriviek | + |