Štvrtok, 09:50, I-23, Andrej Blaho
[ naspäť na stránku Bakalárskeho seminára ]
Prihláste sa na tréningovú obajobu
školiteľ | téma | 19. 2. |
26. 2. |
5. 3. |
12. 3. |
19. 3. |
26. 3. |
9. 4. |
16. 4. |
23. 4. |
30. 4. |
7. 5. |
14. 5. |
21. 5. |
||
Bohumel Branislav | Michal Kováč | Všeobecná abstraktná reprezentácia hier alebo niečo také | + | + | p | - | + | - | p | + | + | + | - | p | + | |
Doležílková Natália | Ľubomír Salanci | Prostredie na rozvoj algoritmického riešenia problémov | + | - | + | p | - | + | - | p | + | + | p | + | - | |
Ďurisová Natália | Monika Tomcsányiová | Návrh a implementácia systému na tvorbu webových edukačných aplikácií | + | + | p | + | - | + | - | p | + | p | - | + | + | ok |
Dúc Jozef | František Gyarfáš | Vývojové prostredie pre online programovanie v skupine | + | + | p | + | + | p | - | + | p | + | + | - | + | ok |
Gallik Daniel | Martin Gallik | Webové rozhranie na centrálne monitorovanie infúzií | + | + | p | - | + | + | p | + | - | - | + | p | + | |
Gerbóc Štefan | Ľubomír Salanci | Prostredie na prácu s klávesnicou | + | + | - | p | + | + | p | + | + | + | p | + | + | |
Grund Adam | Ľudmila Jašková | Strojopis pre zrakovo postihnutých žiakov ZŠ | - | + | + | p | + | + | - | - | p | + | - | - | - | x |
Hornáčková Barbora | František Gyarfáš | Cestovateľský denník | + | + | + | p | + | - | + | p | + | - | p | - | + | |
Ivan Róbert | Mária Markošová | Vývoj webových aplikácii pre ľudí bez programovacích znalostí | - | + | + | p | + | - | - | p | + | + | + | p | + | |
Jankovič Erik | Pavel Petrovič | 3D mapovanie chôdzou | + | + | + | + | p | - | - | - | - | - | - | - | - | x |
Jančovič Matúš | Ľudmila Jašková | Softvérové prostredie na podporu výučby fyziky pre zrakovo postihnutých žiakov ZŠ | + | + | + | p | + | - | + | p | + | - | + | p | + | ok |
Jonis Marián | Pavel Petrovič | Výukový program demonštrujúci fyzikálny princíp | + | + | + | - | p | + | - | p | + | + | - | p | + | |
Kováč Matúš | Ľudmila Jašková | Programovacie prostredie pre zrakovo postihnutých žiakov ZŠ | - | + | + | + | p | + | - | p | + | - | + | + | - | ? |