Mikromanažment v RTS pomocou neurálneho agenta

[Viliam Dillinger|Viliam Dillinger]]

Zadanie: Implementujte neurónovú sieť (multi layer perceptron) do API pre interakciu s hrou Starcraft (BWAPI), natrénujte danú sieť na mikromanažment vybraných bojových jednotiek, navrhnite a vykonajte porovnávacie testy pre porovnanie rôznych architektúr danej siete.

Literatúra:

Požiadavky: programovanie v C++, znalosť hry Starcraft, schopnosť (relatívne) samostatnej práce, pravidelné konzultácie.

Verzia z 23:13, 26. september 2012, ktorú vytvoril Dillinger (Diskusia | príspevky) (Created page with "== Mikromanažment v RTS pomocou neurálneho agenta == [Viliam Dillinger|Viliam Dillinger]] '''Zadanie:''' Implementujte neurónovú sieť (multi layer perceptron) do API pre i…")

(rozdiel) ← Staršia verzia | Aktuálna úprava (rozdiel) | Novšia verzia → (rozdiel)