Štvrtok, 9:50, M-I, Andrej Blaho [ naspäť na stránku Bakalárskeho seminára ] školiteľ téma 25.2. 3.3. 10.3. 17.3. 31.3. 7.4. 14.4. 21.4. 28.4. 5.5. 12.5. 19.5. Katarína Achbergerová Marek Nagy Spoločenská online hra založená na stroop efekte-rozpoznávania dyslexie u detí vo veku 9-11 1 + 2 + Alžbeta Bachroníková Peter Borovanský Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou prostredie Deda Lesoňa 1 + 2 - Martin Fiala Andrej Jursa Implementácia systému s real-time prvkami, určeného na správu tímu ľudí 1 + 2 + Peter Floch Ján Rybár Online laboratórium 1 + - + Adam Grund Ľudmila Jašková Strojopis pre zrakovo postihnutých žiakov ZŠ 1 + + 2 Ákos Hervay Pavel Petrovič Vizuálny programovací jazyk pre guľového robota Sphero 1 + + 2 Michal Hradečný Peter Borovanský Mobilná aplikácia na ovládanie EV3 Lego robota 1 - + 2 Andrej Hýll Damas Gruska Vývoj aplikácií pre mobilné zariadenia na rozvoj matematických kompentencií 1 + - 2 Erik Jankovič Damas Gruska Cloud management software - 1 - + Timotej Jurášek Michal Ferko Procedurálne generovanie a reprezentácia stavu príbehu v jednoduchých textových hrách - - 1 + Matúš Kováč Ľudmila Jašková Programovacie prostredie pre zrakovo postihnutých žiakov ZŠ + 1 + - Dávid Kőszeghy Jozef Šiška Internet of Things in Automotive Industry + 1 + + Stanislav Krajčovič František Gyárfáš Inteligentný organizátor súborov + 1 + + Marek Stachera Damas Gruska Aplikácie pre mobilné zariadenia na rozvoj matematických kompetencií - počtové výkony 1 - + + Verzia z 08:44, 31. marec 2016, ktorú vytvoril Blaho (Diskusia | príspevky) (rozdiel) ← Staršia verzia | Aktuálna úprava (rozdiel) | Novšia verzia → (rozdiel)