Štvrtok, 9:50, M-I, Andrej Blaho [ naspäť na stránku Bakalárskeho seminára ] školiteľ téma 18.2. 25.2. 3.3. 11.3. 17.3. 31.3. 7.4. 14.4. 21.4. 28.4. 5.5. 12.5. 19.5. Katarína Achbergerová Marek Nagy Spoločenská online hra založená na stroop efekte-rozpoznávania dyslexie u detí vo veku 9-11 Alžbeta Bachroníková Peter Borovanský Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou prostredie Deda Lesoňa Martin Fiala Andrej Jursa Implementácia systému s real-time prvkami, určeného na správu tímu ľudí Peter Floch Ján Rybár Online laboratórium + Adam Grund Ľudmila Jašková Strojopis pre zrakovo postihnutých žiakov ZŠ Ákos Hervay Pavel Petrovič Vizuálny programovací jazyk pre guľového robota Sphero Michal Hoľa Andrej Blaho Interaktívna aplikácia na výučbu programovania s grafickým rozhraním + Michal Hradečný Peter Borovanský Mobilná aplikácia na ovládanie EV3 Lego robota Andrej Hýll Damas Gruska Vývoj aplikácií pre mobilné zariadenia na rozvoj matematických kompentencií Erik Jankovič ? ? ?? Timotej Jurášek Michal Ferko Procedurálne generovanie a reprezentácia stavu príbehu v jednoduchých textových hrách Matej Kellner Pavel Petrovič Výuková aplikácia demonštrujúca fyzikálny princíp Matúš Kováč Ľudmila Jašková Programovacie prostredie pre zrakovo postihnutých žiakov ZŠ Stanislav Krajčovič František Gyárfáš Inteligentný organizátor súborov Verzia z 19:28, 19. február 2016, ktorú vytvoril Petrovic (Diskusia | príspevky) (rozdiel) ← Staršia verzia | Aktuálna úprava (rozdiel) | Novšia verzia → (rozdiel)