Bachelor seminar group II/sk: Rozdiel medzi revíziami

Riadok 29: Riadok 29:
 
|-
 
|-
 
|Nguyen Nhat Huy || Lecký Peter || WiNavi - navigácia po budovách určená pre nevidiacich
 
|Nguyen Nhat Huy || Lecký Peter || WiNavi - navigácia po budovách určená pre nevidiacich
| x || p- || p ||  ||  ||  ||
+
| el || p- || p ||  ||  ||  ||
 
|-
 
|-
 
|Novotný Andrej || ? || Prístupnosť Ajaxových aplikácií. Využitie technológie ARIA v praxi.
 
|Novotný Andrej || ? || Prístupnosť Ajaxových aplikácií. Využitie technológie ARIA v praxi.

Verzia zo dňa a času 15:50, 1. marec 2012

Štvrtok, 8:10 - 9:50, M-I, Stanislav Stanek
[ naspäť na stránku Bakalárskeho seminára ]
značky 16.2. znamenajú: e (mám kontaktný email), x (nemám kontaktný email), l (link na webstránku k bakalárskej práci)
značky ostatné dni znamenajú: p (má prezentovať), - (neprítomný/á), / (prítomný/á)


školiteľ téma 16.
2.
1.
3.
15.
3.
29.
3.
19.
4.
3.
5.
17.
5.
Hurtoš Mário Běhal David Virtuálny priestor s použitím WebGL x p/
Kamenický Rastislav Novotný Matej Panorámy s priestorovým zvukom el p/
Kopernický Matúš Novotný Matej Panorámy s vrstvami e / p
Kuruc Viktor Lúčan Ľubomír Odveta (RPG hra) el p/
Matkulčík Peter Ďurikovič Roman Prehľad techník renderovania objektu z mračna bodov x p- p
Miško Tomáš Dadová Jana Riadenie skupinových formácií pomocou tvarov e p/
Nguyen Nhat Huy Lecký Peter WiNavi - navigácia po budovách určená pre nevidiacich el p- p
Novotný Andrej  ? Prístupnosť Ajaxových aplikácií. Využitie technológie ARIA v praxi. x p- p
Pajer Maroš Ferko Andrej Aktivizačné virtuálne múzeum el / p
Pernecká Jana Peter Borovský Automatická analýza mestských dát el p/
Piovarči Michal Krajčík Peter Vektorový grafický editor s generovaním zdrojového kódu el / p
Polák Matej Lúčan Ľubomír Porovnávanie vlastností herných 3D enginov a realizácia v praxi el p/
Šipold Juraj Samuelčík Martin Prehliadač 3D modelov na platforme Android e p/
Truben Martin Lúčan Ľubomír PrestoRacer e / p
Vrana Michal Ďurikovič Roman Prehľad techník spracovania atmosférických efektov metódami spracovania obrazu el / p