Bachelor seminar group II/sk: Rozdiel medzi revíziami
Riadok 8: | Riadok 8: | ||
|- align="center" | |- align="center" | ||
| ||školiteľ||téma | | ||školiteľ||téma | ||
− | ||16 | + | ||16.<br>2.||1.<br>3.||15.<br>3.||29.<br>3.||19.<br>4.||3.<br>5.||17.<br>5. |
|- | |- | ||
|Hurtoš Mário || Běhal David || Virtuálny priestor s použitím WebGL | |Hurtoš Mário || Běhal David || Virtuálny priestor s použitím WebGL | ||
− | | x | + | | x || || || || || || || |
|- | |- | ||
|Kamenický Rastislav || Novotný Matej || Panorámy s priestorovým zvukom | |Kamenický Rastislav || Novotný Matej || Panorámy s priestorovým zvukom | ||
− | | x | + | | x || || || || || || || |
|- | |- | ||
|Klas Ivan || Nagy Marek || Demonštrácia pohybu pier pri čítaní | |Klas Ivan || Nagy Marek || Demonštrácia pohybu pier pri čítaní | ||
− | | x | + | | x || || || || || || || |
|- | |- | ||
|Kopernický Matúš || Novotný Matej || Panorámy s vrstvami | |Kopernický Matúš || Novotný Matej || Panorámy s vrstvami | ||
− | | e || || || p | + | | e || || || p || || || || |
|- | |- | ||
|Kuruc Viktor || Lúčan Ľubomír || Odveta (RPG hra) | |Kuruc Viktor || Lúčan Ľubomír || Odveta (RPG hra) | ||
− | | e || p | + | | e || p || || || || || || |
|- | |- | ||
|Matkulčík Peter || Ďurikovič Roman || Prehľad techník renderovania objektu z mračna bodov | |Matkulčík Peter || Ďurikovič Roman || Prehľad techník renderovania objektu z mračna bodov | ||
− | | x | + | | x || || || || || || || |
|- | |- | ||
|Miško Tomáš || Dadová Jana || Riadenie skupinových formácií pomocou tvarov | |Miško Tomáš || Dadová Jana || Riadenie skupinových formácií pomocou tvarov | ||
− | | x | + | | x || || || || || || || |
|- | |- | ||
|Nguyen Nhat Huy || Lecký Peter || WiNavi - navigácia po budovách určená pre nevidiacich | |Nguyen Nhat Huy || Lecký Peter || WiNavi - navigácia po budovách určená pre nevidiacich | ||
− | | x || || || || || || || | + | | x || || || || || || || |
|- | |- | ||
|Novotný Andrej || ? || Prístupnosť Ajaxových aplikácií. Využitie technológie ARIA v praxi. | |Novotný Andrej || ? || Prístupnosť Ajaxových aplikácií. Využitie technológie ARIA v praxi. | ||
− | | x | + | | x || || || || || || || |
|- | |- | ||
|Pajer Maroš || Ferko Andrej || Aktivizačné virtuálne múzeum | |Pajer Maroš || Ferko Andrej || Aktivizačné virtuálne múzeum | ||
− | | e || || || || p | + | | e || || || || p || || || |
|- | |- | ||
|Pernecká Jana || Peter Borovský || Automatická analýza mestských dát | |Pernecká Jana || Peter Borovský || Automatická analýza mestských dát | ||
− | | e || || p | + | | e || || p || || || || || |
|- | |- | ||
|Piovarči Michal || Krajčík Peter || Vektorový grafický editor s generovaním zdrojového kódu | |Piovarči Michal || Krajčík Peter || Vektorový grafický editor s generovaním zdrojového kódu | ||
− | | e || || || p | + | | e || || || p || || || || |
|- | |- | ||
|Polák Matej || Lúčan Ľubomír || Porovnávanie vlastností herných 3D enginov a realizácia v praxi | |Polák Matej || Lúčan Ľubomír || Porovnávanie vlastností herných 3D enginov a realizácia v praxi | ||
− | | e || p | + | | e || p || || || || || || |
|- | |- | ||
|Šipold Juraj || Samuelčík Martin || Prehliadač 3D modelov na platforme Android | |Šipold Juraj || Samuelčík Martin || Prehliadač 3D modelov na platforme Android | ||
− | | e || || || p | + | | e || || || p || || || || |
|- | |- | ||
|Stasinková Mária || Ferko Andrej || Virtuálna galéria v prostredí Processing | |Stasinková Mária || Ferko Andrej || Virtuálna galéria v prostredí Processing | ||
− | | x | + | | x || || || || || || || |
|- | |- | ||
|Truben Martin || Lúčan Ľubomír || PrestoRacer | |Truben Martin || Lúčan Ľubomír || PrestoRacer | ||
− | | e || || || || p | + | | e || || || || p || || || |
|- | |- | ||
|Vrana Michal || Ďurikovič Roman || Prehľad techník spracovania atmosférických efektov metódami spracovania obrazu | |Vrana Michal || Ďurikovič Roman || Prehľad techník spracovania atmosférických efektov metódami spracovania obrazu | ||
− | | x | + | | x || || || || || || || |
|} | |} |
Verzia zo dňa a času 12:25, 22. február 2012
Štvrtok, 8:10 - 9:50, M-I, Stanislav Stanek
[ naspäť na stránku Bakalárskeho seminára ]
značky 16.2. znamenajú: e (mám kontaktný email), x (nemám kontaktný email)
značky ostatné dni znamenajú: p (má prezentovať), - (neprítomný/á), / (prítomný/á)
školiteľ | téma | 16. 2. |
1. 3. |
15. 3. |
29. 3. |
19. 4. |
3. 5. |
17. 5. | ||
Hurtoš Mário | Běhal David | Virtuálny priestor s použitím WebGL | x | |||||||
Kamenický Rastislav | Novotný Matej | Panorámy s priestorovým zvukom | x | |||||||
Klas Ivan | Nagy Marek | Demonštrácia pohybu pier pri čítaní | x | |||||||
Kopernický Matúš | Novotný Matej | Panorámy s vrstvami | e | p | ||||||
Kuruc Viktor | Lúčan Ľubomír | Odveta (RPG hra) | e | p | ||||||
Matkulčík Peter | Ďurikovič Roman | Prehľad techník renderovania objektu z mračna bodov | x | |||||||
Miško Tomáš | Dadová Jana | Riadenie skupinových formácií pomocou tvarov | x | |||||||
Nguyen Nhat Huy | Lecký Peter | WiNavi - navigácia po budovách určená pre nevidiacich | x | |||||||
Novotný Andrej | ? | Prístupnosť Ajaxových aplikácií. Využitie technológie ARIA v praxi. | x | |||||||
Pajer Maroš | Ferko Andrej | Aktivizačné virtuálne múzeum | e | p | ||||||
Pernecká Jana | Peter Borovský | Automatická analýza mestských dát | e | p | ||||||
Piovarči Michal | Krajčík Peter | Vektorový grafický editor s generovaním zdrojového kódu | e | p | ||||||
Polák Matej | Lúčan Ľubomír | Porovnávanie vlastností herných 3D enginov a realizácia v praxi | e | p | ||||||
Šipold Juraj | Samuelčík Martin | Prehliadač 3D modelov na platforme Android | e | p | ||||||
Stasinková Mária | Ferko Andrej | Virtuálna galéria v prostredí Processing | x | |||||||
Truben Martin | Lúčan Ľubomír | PrestoRacer | e | p | ||||||
Vrana Michal | Ďurikovič Roman | Prehľad techník spracovania atmosférických efektov metódami spracovania obrazu | x |