Bachelor seminar group II/sk: Rozdiel medzi revíziami

Riadok 38: Riadok 38:
 
|  ||  ||  ||  ||  ||  ||  ||  ||  ||  ||  ||  ||   
 
|  ||  ||  ||  ||  ||  ||  ||  ||  ||  ||  ||  ||   
 
|-
 
|-
|Pernecká Jana || ? || Virtuálne múzeum skautingu
+
|Pernecká Jana || Peter Borovský || Automatická analýza mestských dát
 
|  ||  ||  ||  ||  ||  ||  ||  ||  ||  ||  ||  ||   
 
|  ||  ||  ||  ||  ||  ||  ||  ||  ||  ||  ||  ||   
 
|-
 
|-

Verzia zo dňa a času 08:24, 16. február 2012

Štvrtok, 09:00, M-I, Stanislav Stanek, Zuzana Černeková
[ naspäť na stránku Bakalárskeho seminára ]


školiteľ téma 16.
2.
23.
2.
1.
3.
8.
3.
15.
3.
22.
3.
29.
3.
12.
4.
19.
4.
26.
4.
3.
5.
10.
5.
17.
5.
Hurtoš Mário Běhal David Virtuálny priestor s použitím WebGL
Kamenický Rastislav Novotný Matej Panorámy s priestorovým zvukom
Klas Ivan Nagy Marek Demonštrácia pohybu pier pri čítaní
Kopernický Matúš Novotný Matej Panorámy s vrstvami
Kuruc Viktor Lúčan Ľubomír Odveta (RPG hra)
Matkulčík Peter Ďurikovič Roman Prehľad techník renderovania objektu z mračna bodov
Miško Tomáš Dadová Jana Riadenie skupinových formácií pomocou tvarov
Nguyen Nhat Huy Lecký Peter WiNavi - navigácia po budovách určená pre nevidiacich
Novotný Andrej  ? Prístupnosť Ajaxových aplikácií. Využitie technológie ARIA v praxi.
Pajer Maroš Ferko Andrej Aktivizačné virtuálne múzeum
Pernecká Jana Peter Borovský Automatická analýza mestských dát
Piovarči Michal Krajčík Peter Vektorový grafický editor s generovaním zdrojového kódu
Polák Matej Lúčan Ľubomír Porovnávanie vlastností herných 3D enginov a realizácia v praxi
Šipold Juraj Samuelčík Martin Prehliadač 3D modelov na platforme Android
Stasinková Mária Ferko Andrej Virtuálna galéria v prostredí Processing
Truben Martin Lúčan Ľubomír PrestoRacer
Vrana Michal Ďurikovič Roman Prehľad techník spracovania atmosférických efektov metódami spracovania obrazu