Bakalársky seminár skupina IV: Rozdiel medzi revíziami

Riadok 7: Riadok 7:
 
||18.<br>2.||25.<br>2.||4.<br>3.||11.<br>3.||18.<br>3.||25.<br>3.||8.<br>4.||15.<br>4.||22.<br>4.||29.<br>4.||6.<br>5.||13.<br>5.
 
||18.<br>2.||25.<br>2.||4.<br>3.||11.<br>3.||18.<br>3.||25.<br>3.||8.<br>4.||15.<br>4.||22.<br>4.||29.<br>4.||6.<br>5.||13.<br>5.
 
|-
 
|-
|Bečaverová Martina|| ||  
+
|Bečaverová Martina|| Miloš Božek || Prieniky rotačných valcových plôch
 
|| || || || || || || || || || || ||
 
|| || || || || || || || || || || ||
 
|-
 
|-
|Buzák Peter|| ||  
+
|Buzák Peter|| Lukáš Tencer || Dynamické tiene pre zjednodušenú geometriu vegetácie
 
|| || || || || || || || || || || ||
 
|| || || || || || || || || || || ||
 
|-
 
|-
|Csütörtöky Tomáš|| ||  
+
|Csütörtöky Tomáš|| Roman Ďurikovič || Color matching
 
|| || || || || || || || || || || ||
 
|| || || || || || || || || || || ||
 
|-
 
|-
|Gabaj Michal|| ||  
+
|Gabaj Michal|| Ľubomír Lúčan || Multimediálna aplikácia ovládaná webkamerou
 
|| || || || || || || || || || || ||
 
|| || || || || || || || || || || ||
 
|-
 
|-
|Geri Julian|| ||  
+
|Geri Julian|| Ela Šikudová || Image Dequantization
 
|| || || || || || || || || || || ||
 
|| || || || || || || || || || || ||
 
|-
 
|-
|Gonda Peter|| ||  
+
|Gonda Peter|| Tomáš Ágošton || Procedurálne modelovanie koralov
 
|| || || || || || || || || || || ||
 
|| || || || || || || || || || || ||
 
|-
 
|-
|Halabuk Milan|| ||  
+
|Halabuk Milan|| David Běhal || Online modelovanie a prezentovanie 3D objektov
 
|| || || || || || || || || || || ||
 
|| || || || || || || || || || || ||
 
|-
 
|-
|Hronec Juraj|| ||  
+
|Hronec Juraj|| Ela Šikudová || Gamut mapping
 
|| || || || || || || || || || || ||
 
|| || || || || || || || || || || ||
 
|-
 
|-
|Klempaj Ľubomír|| ||  
+
|Klempaj Ľubomír|| Ela Šikudová || Monocular depth perception
 
|| || || || || || || || || || || ||
 
|| || || || || || || || || || || ||
 
|-
 
|-
|Kohút Peter|| ||  
+
|Kohút Peter|| Martin Samuelčík || Automatické generovanie virtuálneho lesa
 
|| || || || || || || || || || || ||
 
|| || || || || || || || || || || ||
 
|-
 
|-
|Kotrík Róbert|| ||  
+
|Kotrík Róbert|| David Běhal || Online dizajn webových stránok
 
|| || || || || || || || || || || ||
 
|| || || || || || || || || || || ||
 
|-
 
|-
|Maráz Kamil|| ||  
+
|Maráz Kamil|| Matej Novotný || Analýza dostupných riešení pre zobrazovanie 3D obsahu na Internete
 
|| || || || || || || || || || || ||
 
|| || || || || || || || || || || ||
 
|-
 
|-
|Matúška Radoslav|| ||  
+
|Matúška Radoslav|| Matej Novotný || Online plánovač spotreby stavebného materiálu
 
|| || || || || || || || || || || ||
 
|| || || || || || || || || || || ||
 
|-
 
|-
|Mátyás Milan|| ||  
+
|Mátyás Milan|| Ľubomír Lúčan || Hra s dynamicky generovaným prostredím
 
|| || || || || || || || || || || ||
 
|| || || || || || || || || || || ||
 
|-
 
|-
|Medveď Miroslav|| ||  
+
|Medveď Miroslav|| Martin Samuelčík || Vykreslovanie priehľadných objektov v Open GL
 
|| || || || || || || || || || || ||
 
|| || || || || || || || || || || ||
 
|-
 
|-
|Ovesný Jakub|| ||  
+
|Ovesný Jakub|| Roman Ďurikovič || Tvorba scén po daždi zo vstupnej 3D scény
 
|| || || || || || || || || || || ||
 
|| || || || || || || || || || || ||
 
|-
 
|-
|Páleníková Zuzana|| ||  
+
|Páleníková Zuzana|| Peter Borovský || Rýchle generátory reliéfov
 
|| || || || || || || || || || || ||
 
|| || || || || || || || || || || ||
 
|-
 
|-
|Regás Ján|| ||  
+
|Regás Ján|| Ľubomír Lúčan || Multimediálna hra Invázia
 
|| || || || || || || || || || || ||
 
|| || || || || || || || || || || ||
 
|-
 
|-
|Šinko Martin|| ||  
+
|Šinko Martin|| Peter Borovský || HDRI Texturovanie budov
 
|| || || || || || || || || || || ||
 
|| || || || || || || || || || || ||
 
|-
 
|-
|Tomašovič Tomáš|| ||  
+
|Tomašovič Tomáš|| Ľubomír Lúčan || Prehrávač HD videa
 
|| || || || || || || || || || || ||
 
|| || || || || || || || || || || ||
 
|-
 
|-
|Zaťko Gregor|| ||  
+
|Zaťko Gregor|| David Běhal || Viacstopové formáty zvuku vo videokonferenciách
 
|| || || || || || || || || || || ||
 
|| || || || || || || || || || || ||
 
|-
 
|-
|Zezulová Martina|| ||  
+
|Zezulová Martina|| Miloš Božek || Ekvidištanty rovinných kriviek
 
|| || || || || || || || || || || ||
 
|| || || || || || || || || || || ||
 
|}
 
|}

Verzia zo dňa a času 22:50, 17. február 2010

Štvrtok, 09:00, M-I, David Běhal
[ naspäť na stránku Bakalárskeho seminára ]

školiteľ téma 18.
2.
25.
2.
4.
3.
11.
3.
18.
3.
25.
3.
8.
4.
15.
4.
22.
4.
29.
4.
6.
5.
13.
5.
Bečaverová Martina Miloš Božek Prieniky rotačných valcových plôch
Buzák Peter Lukáš Tencer Dynamické tiene pre zjednodušenú geometriu vegetácie
Csütörtöky Tomáš Roman Ďurikovič Color matching
Gabaj Michal Ľubomír Lúčan Multimediálna aplikácia ovládaná webkamerou
Geri Julian Ela Šikudová Image Dequantization
Gonda Peter Tomáš Ágošton Procedurálne modelovanie koralov
Halabuk Milan David Běhal Online modelovanie a prezentovanie 3D objektov
Hronec Juraj Ela Šikudová Gamut mapping
Klempaj Ľubomír Ela Šikudová Monocular depth perception
Kohút Peter Martin Samuelčík Automatické generovanie virtuálneho lesa
Kotrík Róbert David Běhal Online dizajn webových stránok
Maráz Kamil Matej Novotný Analýza dostupných riešení pre zobrazovanie 3D obsahu na Internete
Matúška Radoslav Matej Novotný Online plánovač spotreby stavebného materiálu
Mátyás Milan Ľubomír Lúčan Hra s dynamicky generovaným prostredím
Medveď Miroslav Martin Samuelčík Vykreslovanie priehľadných objektov v Open GL
Ovesný Jakub Roman Ďurikovič Tvorba scén po daždi zo vstupnej 3D scény
Páleníková Zuzana Peter Borovský Rýchle generátory reliéfov
Regás Ján Ľubomír Lúčan Multimediálna hra Invázia
Šinko Martin Peter Borovský HDRI Texturovanie budov
Tomašovič Tomáš Ľubomír Lúčan Prehrávač HD videa
Zaťko Gregor David Běhal Viacstopové formáty zvuku vo videokonferenciách
Zezulová Martina Miloš Božek Ekvidištanty rovinných kriviek