Introduction to Cognitive Science/sk: Rozdiel medzi revíziami
Riadok 8: | Riadok 8: | ||
| form = P - prednáška (2), S - seminar (1) | | form = P - prednáška (2), S - seminar (1) | ||
| evaluation = 70/30 | | evaluation = 70/30 | ||
− | | webpage = ICS2009 | + | | webpage = [[ICS2009]] |
| teacher = [[Dana Retova|Mgr. Dana Retová]] | | teacher = [[Dana Retova|Mgr. Dana Retová]] | ||
| email = retova[[Image:zavinac.gif|@]]ii.fmph.uniba.sk | | email = retova[[Image:zavinac.gif|@]]ii.fmph.uniba.sk | ||
− | | homepage = ICS2009 | + | | homepage = [[ICS2009]] |
| description = Cieľom tohto úvodného kurzu je poskytnúť prehľad teórií, metód a tém etablovaných v kognitívnej vede a zároveň budovať schopnosť samostatnej kritickej reflexie vedeckého materiálu, integrácie viacerých pohľadov, vzájomnej kooperácie a prezentačné zručnosti. | | description = Cieľom tohto úvodného kurzu je poskytnúť prehľad teórií, metód a tém etablovaných v kognitívnej vede a zároveň budovať schopnosť samostatnej kritickej reflexie vedeckého materiálu, integrácie viacerých pohľadov, vzájomnej kooperácie a prezentačné zručnosti. | ||
| offered_in = Povinný v [[Master program in Cognitive Science|Magisterskom programe Kognitívna veda]] | | offered_in = Povinný v [[Master program in Cognitive Science|Magisterskom programe Kognitívna veda]] | ||
| recommendations = žiadne | | recommendations = žiadne | ||
}} | }} |
Verzia zo dňa a času 17:29, 4. september 2009
Úvod do kognitívnej vedy 2-IKV-121
choď na zoznam všetkých predmetov...
Názov a kód predmetu: | Úvod do kognitívnej vedy (2-IKV-121) |
Prerekvizity: | žiadne |
Vyučuje sa/odporúčaný ročník: | Zimný semester / 1 |
Forma a # hodín/týždeň: | P - prednáška (2), S - seminar (1) |
Kredity: | 5 |
Hodnotenie (semester/skúška): | 70/30 |
Webstránka predmetu: | ICS2009 |
Informačný list: | Informačný list 2-IKV-121 (fakultná služba) |
Vyučujúci: | Mgr. Dana Retová |
E-mail: | retovaii.fmph.uniba.sk |
Domovská stránka: | ICS2009 |
Popis predmetu:
Cieľom tohto úvodného kurzu je poskytnúť prehľad teórií, metód a tém etablovaných v kognitívnej vede a zároveň budovať schopnosť samostatnej kritickej reflexie vedeckého materiálu, integrácie viacerých pohľadov, vzájomnej kooperácie a prezentačné zručnosti.
Je časťou študijného programu: Povinný v Magisterskom programe Kognitívna veda
Odporúčania: žiadne