BakTema 3D Engines for Virtual Cities/sk: Rozdiel medzi revíziami
(New page: = 3D Engines for Virtual Cities = <small>(Zadanie bakalárskej práce, naspäť na zoznam bakalárskych prác)</small> Na akom engine bude virtuálne mesto...) |
d |
||
Riadok 3: | Riadok 3: | ||
<small>(Zadanie bakalárskej práce, [[Topics for Bachelor Theses|naspäť na zoznam bakalárskych prác]])</small> | <small>(Zadanie bakalárskej práce, [[Topics for Bachelor Theses|naspäť na zoznam bakalárskych prác]])</small> | ||
− | Na akom engine bude virtuálne mesto zobrazované najrýchlejšie, najefektnejšie, naj...? Príklad 3D engine z prostredia Open Source – [http://www.ogre3d.org/ www.ogre3d.org] | + | Na akom engine bude virtuálne mesto zobrazované najrýchlejšie, najefektnejšie, naj...? Príklad 3D engine z prostredia Open Source – [http://www.ogre3d.org/ www.ogre3d.org] Príklad game engine z komerčného prostredia – [http://www.unrealtechnology.com/ www.unrealtechnology.com] |
Aktuálna revízia z 12:25, 26. október 2008
3D Engines for Virtual Cities
(Zadanie bakalárskej práce, naspäť na zoznam bakalárskych prác)
Na akom engine bude virtuálne mesto zobrazované najrýchlejšie, najefektnejšie, naj...? Príklad 3D engine z prostredia Open Source – www.ogre3d.org Príklad game engine z komerčného prostredia – www.unrealtechnology.com