Topics for Bachelor Theses/sk: Rozdiel medzi revíziami

(Aplikácie)
Riadok 89: Riadok 89:
 
* [[Marek Nagy]], mnagy[[Image:zavinac.gif|@]]ii.fmph.uniba.sk
 
* [[Marek Nagy]], mnagy[[Image:zavinac.gif|@]]ii.fmph.uniba.sk
 
** Tvorba jednoduchých edukačných aplikácií v spolupráci so študentkami Pedagogickej fakulty
 
** Tvorba jednoduchých edukačných aplikácií v spolupráci so študentkami Pedagogickej fakulty
*** Môže ísť o webové aplikácie, ale i binárne aplikácie (preferujem pod Linux) C/C++, Dephi, ...
+
*** Môže ísť o webové aplikácie, ale i binárne aplikácie (preferujem pod Linux) C/C++, Delphi, ...
 
*** aplikácie štýlu klik-klik, naháňanie písmeniek, slov, jednoduchá hra, aktivity s textom, s obrázkami, sieťové aktivity, ...  
 
*** aplikácie štýlu klik-klik, naháňanie písmeniek, slov, jednoduchá hra, aktivity s textom, s obrázkami, sieťové aktivity, ...  
 
*** metodiku, obrázky a scenáre vytvorí s vašou konzultáciou pedagogička
 
*** metodiku, obrázky a scenáre vytvorí s vašou konzultáciou pedagogička

Verzia zo dňa a času 17:27, 10. september 2008

Zoznam tém pre bakalárske práce

Na tejto stránke je zoznam v súčasnosti ponúkaných tém pre bakalárske práce. Témy sú zoradené podľa zamerania a školiteľov.

Prosím preštudujte si aj stránky:

Aplikované témy

Počítačová grafika

Nemonotonická logika

Deklaratívne Programovanie

Neurónové siete

Robotika

Web

Linux

Bioinformatika

  • Broňa Brejová, bb248@cornell.edu
    • Experimentálne porovnanie pamäťovo úsporných implementácií Viterbiho algoritmu


Aplikácie

  • Marek Nagy, mnagy@ii.fmph.uniba.sk
    • Tvorba jednoduchých edukačných aplikácií v spolupráci so študentkami Pedagogickej fakulty
      • Môže ísť o webové aplikácie, ale i binárne aplikácie (preferujem pod Linux) C/C++, Delphi, ...
      • aplikácie štýlu klik-klik, naháňanie písmeniek, slov, jednoduchá hra, aktivity s textom, s obrázkami, sieťové aktivity, ...
      • metodiku, obrázky a scenáre vytvorí s vašou konzultáciou pedagogička
      • možnosť využiť ovládanie hlasom (rozpoznávanie reči) a písmom (rozpoznávanie písma) (okrem web aplikácií)
      • dodržiavanie základnej línie vývoja softvéru: analýza, návrh, implementácia, testovanie
      • jazyk aplikácie: slovenčina, angličtina, ...
      • preferovaná cieľová skupina: 1.-4. ročník ZŠ



Šablóna:Pata