ZPGSO/sk: Rozdiel medzi revíziami
Riadok 34: | Riadok 34: | ||
''' 27.10. ''' [http://www.sccg.sk/~kucerova/ZS_2015_2016/ZPGSO_6.pdf Textúry, Animácia] ''' | ''' 27.10. ''' [http://www.sccg.sk/~kucerova/ZS_2015_2016/ZPGSO_6.pdf Textúry, Animácia] ''' | ||
− | ''' 3.11. ''' | + | ''' 3.11. ''' [http://www.sccg.sk/~kucerova/ZS_2015_2016/ZPGSO_7.pdf Multimédiá, Kódovanie] ''' |
''' 10.11. ''' | ''' 10.11. ''' | ||
Riadok 57: | Riadok 57: | ||
''' 27.10.''' Viditeľnosť: Z-buffer, [http://www.sccg.sk/~kucerova/ZS_2015_2016/ZPGSO_CV_DU2.pdf Domáca úloha 2] | ''' 27.10.''' Viditeľnosť: Z-buffer, [http://www.sccg.sk/~kucerova/ZS_2015_2016/ZPGSO_CV_DU2.pdf Domáca úloha 2] | ||
+ | |||
+ | ''' 3.11.''' Opakovanie |
Verzia zo dňa a času 17:02, 4. november 2015
Obsah
Základy počítačovej grafiky a spracovanie obrazu
zpgso.nais.sk
- Prednáška
- Utorok 11:30, A
- Cvičenia
- Utorok 8:10, H3
- Utorok 16:30, H3
HODNOTENIE
- Skúška.................................... 50 bodov
- Cvičenia
- 4 domáce úlohy ............... 4x10 bodov
- Účasť...................................10x1 bod
- Minimum........................... 30 bodov
MATERIÁLY
* Žára a kol. Moderní počítačová grafika * Ružický, Ferko: Počítačová grafika a spracovanie obrazu * Šikudová a kol. Počítačové videnie: Detekcia a rozpoznávanie objektov
PREDNÁŠKY
22.9. Úvod
29.9. Referenčný model PG, Základná geometria, Reprezentácie
6.10. Základná geometria – Pokračovnie, Zobrazovací kanál, Orezávanie
13.10. Viditeľnosť, Rasterizácia, Alias, Textúry
20.10. Osvetlenie a tieňovanie, Tiene
27.10. Textúry, Animácia
3.11. Multimédiá, Kódovanie
10.11.
17.11.
24.11.
1.12.
8.12.
15.12.
CVIČENIA
6.10. Základná geometria, Domáca úloha 1, BuzzModelGSVMOBJ.obj, monkey obj Domáca úloha 1 - Načítanie objektu v .obj formáte a zobraziť celý objekt pomocou !ortogonálnej projekcie (použitím matice ortogonálnej projekcie, nie len použitím x,y súradnice)! Možné opakované odovzdanie úlohy (do 18.10). Hodnotí sa posledná verzia.
13.10. Orezávanie
20.10. Rasterizácia: DDA, Bressenhamov algoritmus
27.10. Viditeľnosť: Z-buffer, Domáca úloha 2
3.11. Opakovanie