BakTema Mikromanazment v RTS pomocou neuralneho agenta: Rozdiel medzi revíziami

Riadok 1: Riadok 1:
 
== Mikromanažment v RTS pomocou neurálneho agenta ==
 
== Mikromanažment v RTS pomocou neurálneho agenta ==
  
[Viliam Dillinger|Viliam Dillinger]]
+
[Viliam Dillinger|Viliam Dillinger]
  
 
'''Zadanie:''' Implementujte neurónovú sieť (multi layer perceptron) do API pre interakciu s hrou Starcraft (BWAPI), natrénujte danú sieť na mikromanažment vybraných bojových jednotiek, navrhnite a vykonajte testy pre porovnanie rôznych architektúr danej siete.
 
'''Zadanie:''' Implementujte neurónovú sieť (multi layer perceptron) do API pre interakciu s hrou Starcraft (BWAPI), natrénujte danú sieť na mikromanažment vybraných bojových jednotiek, navrhnite a vykonajte testy pre porovnanie rôznych architektúr danej siete.

Verzia zo dňa a času 23:17, 26. september 2012

Mikromanažment v RTS pomocou neurálneho agenta

[Viliam Dillinger|Viliam Dillinger]

Zadanie: Implementujte neurónovú sieť (multi layer perceptron) do API pre interakciu s hrou Starcraft (BWAPI), natrénujte danú sieť na mikromanažment vybraných bojových jednotiek, navrhnite a vykonajte testy pre porovnanie rôznych architektúr danej siete.

Literatúra:

Požiadavky: programovanie v C++, znalosť hry Starcraft, schopnosť (relatívne) samostatnej práce, pravidelné konzultácie (každý týždeň).