Bachelor seminar group II/sk: Rozdiel medzi revíziami
Riadok 11: | Riadok 11: | ||
|- | |- | ||
|Hurtoš Mário || Běhal David || Virtuálny priestor s použitím WebGL | |Hurtoš Mário || Běhal David || Virtuálny priestor s použitím WebGL | ||
− | | x || p || || || || || | + | | x || p/ || || || || || |
|- | |- | ||
|Kamenický Rastislav || Novotný Matej || Panorámy s priestorovým zvukom | |Kamenický Rastislav || Novotný Matej || Panorámy s priestorovým zvukom | ||
− | | | + | | el || p/ || || || || || |
|- | |- | ||
|Kopernický Matúš || Novotný Matej || Panorámy s vrstvami | |Kopernický Matúš || Novotný Matej || Panorámy s vrstvami | ||
− | | e || | + | | e || / || p || || || || |
|- | |- | ||
|Kuruc Viktor || Lúčan Ľubomír || Odveta (RPG hra) | |Kuruc Viktor || Lúčan Ľubomír || Odveta (RPG hra) | ||
− | | | + | | el || p/ || || || || || |
|- | |- | ||
|Matkulčík Peter || Ďurikovič Roman || Prehľad techník renderovania objektu z mračna bodov | |Matkulčík Peter || Ďurikovič Roman || Prehľad techník renderovania objektu z mračna bodov | ||
− | | x || p || | + | | x || p- || p || || || || |
|- | |- | ||
|Miško Tomáš || Dadová Jana || Riadenie skupinových formácií pomocou tvarov | |Miško Tomáš || Dadová Jana || Riadenie skupinových formácií pomocou tvarov | ||
− | | | + | | e || p/ || || || || || |
|- | |- | ||
|Nguyen Nhat Huy || Lecký Peter || WiNavi - navigácia po budovách určená pre nevidiacich | |Nguyen Nhat Huy || Lecký Peter || WiNavi - navigácia po budovách určená pre nevidiacich | ||
− | | x || p || | + | | x || p- || p || || || || |
|- | |- | ||
|Novotný Andrej || ? || Prístupnosť Ajaxových aplikácií. Využitie technológie ARIA v praxi. | |Novotný Andrej || ? || Prístupnosť Ajaxových aplikácií. Využitie technológie ARIA v praxi. | ||
− | | x || p || | + | | x || p- || p || || || || |
|- | |- | ||
|Pajer Maroš || Ferko Andrej || Aktivizačné virtuálne múzeum | |Pajer Maroš || Ferko Andrej || Aktivizačné virtuálne múzeum | ||
− | | | + | | el || / || p || || || || |
|- | |- | ||
|Pernecká Jana || Peter Borovský || Automatická analýza mestských dát | |Pernecká Jana || Peter Borovský || Automatická analýza mestských dát | ||
− | | | + | | el || p/ || || || || || |
|- | |- | ||
|Piovarči Michal || Krajčík Peter || Vektorový grafický editor s generovaním zdrojového kódu | |Piovarči Michal || Krajčík Peter || Vektorový grafický editor s generovaním zdrojového kódu | ||
− | | | + | | el || / || p || || || || |
|- | |- | ||
|Polák Matej || Lúčan Ľubomír || Porovnávanie vlastností herných 3D enginov a realizácia v praxi | |Polák Matej || Lúčan Ľubomír || Porovnávanie vlastností herných 3D enginov a realizácia v praxi | ||
− | | | + | | el || p/ || || || || || |
|- | |- | ||
|Šipold Juraj || Samuelčík Martin || Prehliadač 3D modelov na platforme Android | |Šipold Juraj || Samuelčík Martin || Prehliadač 3D modelov na platforme Android | ||
− | | e || | + | | e || p/ || || || || || |
|- | |- | ||
|Truben Martin || Lúčan Ľubomír || PrestoRacer | |Truben Martin || Lúčan Ľubomír || PrestoRacer | ||
− | | e || | + | | e || / || p || || || || |
|- | |- | ||
|Vrana Michal || Ďurikovič Roman || Prehľad techník spracovania atmosférických efektov metódami spracovania obrazu | |Vrana Michal || Ďurikovič Roman || Prehľad techník spracovania atmosférických efektov metódami spracovania obrazu | ||
− | | e || | + | | e || / || p || || || || |
|} | |} |
Verzia zo dňa a času 14:33, 1. marec 2012
Štvrtok, 8:10 - 9:50, M-I, Stanislav Stanek
[ naspäť na stránku Bakalárskeho seminára ]
značky 16.2. znamenajú: e (mám kontaktný email), x (nemám kontaktný email)
značky ostatné dni znamenajú: p (má prezentovať), - (neprítomný/á), / (prítomný/á)
školiteľ | téma | 16. 2. |
1. 3. |
15. 3. |
29. 3. |
19. 4. |
3. 5. |
17. 5. | |
Hurtoš Mário | Běhal David | Virtuálny priestor s použitím WebGL | x | p/ | |||||
Kamenický Rastislav | Novotný Matej | Panorámy s priestorovým zvukom | el | p/ | |||||
Kopernický Matúš | Novotný Matej | Panorámy s vrstvami | e | / | p | ||||
Kuruc Viktor | Lúčan Ľubomír | Odveta (RPG hra) | el | p/ | |||||
Matkulčík Peter | Ďurikovič Roman | Prehľad techník renderovania objektu z mračna bodov | x | p- | p | ||||
Miško Tomáš | Dadová Jana | Riadenie skupinových formácií pomocou tvarov | e | p/ | |||||
Nguyen Nhat Huy | Lecký Peter | WiNavi - navigácia po budovách určená pre nevidiacich | x | p- | p | ||||
Novotný Andrej | ? | Prístupnosť Ajaxových aplikácií. Využitie technológie ARIA v praxi. | x | p- | p | ||||
Pajer Maroš | Ferko Andrej | Aktivizačné virtuálne múzeum | el | / | p | ||||
Pernecká Jana | Peter Borovský | Automatická analýza mestských dát | el | p/ | |||||
Piovarči Michal | Krajčík Peter | Vektorový grafický editor s generovaním zdrojového kódu | el | / | p | ||||
Polák Matej | Lúčan Ľubomír | Porovnávanie vlastností herných 3D enginov a realizácia v praxi | el | p/ | |||||
Šipold Juraj | Samuelčík Martin | Prehliadač 3D modelov na platforme Android | e | p/ | |||||
Truben Martin | Lúčan Ľubomír | PrestoRacer | e | / | p | ||||
Vrana Michal | Ďurikovič Roman | Prehľad techník spracovania atmosférických efektov metódami spracovania obrazu | e | / | p |