Bachelor program in Applied Informatics/sk: Rozdiel medzi revíziami
d |
|||
Riadok 138: | Riadok 138: | ||
|1-AIN-540||[[Advanced Programming Techniques|Pokročilé programátorské techniky]]||[http://user.edi.fmph.uniba.sk/salanci/ Salanci Ľ.] ||Limit: 20 students ||3/S||C4||6||50/50 | |1-AIN-540||[[Advanced Programming Techniques|Pokročilé programátorské techniky]]||[http://user.edi.fmph.uniba.sk/salanci/ Salanci Ľ.] ||Limit: 20 students ||3/S||C4||6||50/50 | ||
|- | |- | ||
− | |1-AIN-545||[[Geometric Objects Representation|Reprezentácie geometrických objektov]]||[[Vladimir Zatko|Zaťko V.]] ||1- | + | |1-AIN-545||[[Geometric Objects Representation|Reprezentácie geometrických objektov]]||[[Vladimir Zatko|Zaťko V.]] ||1-MAT-570||3/S||C4||5||50/50 |
|- | |- | ||
|1-AIN-550||[[Image Processing Fundamentals|Základy spracovania obrazu]]||[[Milan Ftacnik|Ftáčnik M.]] || ||3/S ||C3||4||50/50 | |1-AIN-550||[[Image Processing Fundamentals|Základy spracovania obrazu]]||[[Milan Ftacnik|Ftáčnik M.]] || ||3/S ||C3||4||50/50 | ||
Riadok 149: | Riadok 149: | ||
'''Výberové predmety''' | '''Výberové predmety''' | ||
− | ...to | + | * Blok Telovýchovné aktivity |
+ | |||
+ | {| border="1" cellpadding="2" style="border-collapse:collapse;font-size:8pt;" | ||
+ | |- | ||
+ | |1-MXX-210||Telesná výchova a šport (3)||KTF|| ||2/W||P2||2||0/100 | ||
+ | |- | ||
+ | |1-MXX-220||Telesná výchova a šport (4)||KTF|| ||2/S||P2||2||0/100 | ||
+ | |- | ||
+ | |1-MXX-310||Telesná výchova a šport (5)||KTF|| ||3/W||P2||2||0/100 | ||
+ | |- | ||
+ | |1-MXX-320||Telesná výchova a šport (6)||KTF|| ||3/S||P2||2||0/100 | ||
+ | |- | ||
+ | |1-UXX-115||Kurz turistiky a športov v prírode||KTF|| ||1/S|| ||2||0/100 | ||
+ | |- | ||
+ | |1-UXX-215||Kurz lyžovania a športov v prírode||KTF|| ||2/W|| ||2||0/100 | ||
+ | |- | ||
+ | |1-UXX-340||Športovo-rekreačné aktivity v dennom režime žiakov a študentov||KTF|| ||3/W||C2||2||0/100 | ||
+ | |} | ||
+ | |||
+ | * Blok Cudzie jazyky | ||
+ | |||
+ | {| border="1" cellpadding="2" style="border-collapse:collapse;font-size:8pt;" | ||
+ | |- | ||
+ | |1-MXX-141||Francúzsky jazyk (1)||Vilášek P.|| ||1/W|| ||2||50/50 | ||
+ | |- | ||
+ | |1-MXX-161||Ruský jazyk (1)||Klátiková E.|| ||1/W|| ||2||50/50 | ||
+ | |- | ||
+ | |1-MXX-151||Nemecký jazyk (1)||Vilášek P.|| ||1/W|| ||2||50/50 | ||
+ | |- | ||
+ | |1-MXX-131||Anglický jazyk (1)||KJ|| ||1/W|| ||2||50/50 | ||
+ | |- | ||
+ | |1-MXX-142||Francúzsky jazyk (2)||Vilášek P.|| ||1/S|| ||2||50/50 | ||
+ | |- | ||
+ | |1-MXX-152||Nemecký jazyk (2)||Vilášek P.|| ||1/S|| ||2||50/50 | ||
+ | |- | ||
+ | |1-MXX-132||Anglický jazyk (2)||KJ|| ||1/S|| ||2||50/50 | ||
+ | |- | ||
+ | |1-MXX-161||Ruský jazyk (2)||Klátiková E.|| ||1/S|| ||2||50/50 | ||
+ | |- | ||
+ | |1-MXX-241||Francúzsky jazyk (3)||Vilášek P.|| ||2/W|| ||2||50/50 | ||
+ | |- | ||
+ | |1-MXX-231||Anglický jazyk (3)||KJ|| ||2/W|| ||2||50/50 | ||
+ | |- | ||
+ | |1-MXX-261||Ruský jazyk (3)||Klátiková E.|| ||2/W|| ||2||50/50 | ||
+ | |- | ||
+ | |1-MXX-251||Nemecký jazyk (3)||Vilášek P.|| ||2/W|| ||2||50/50 | ||
+ | |- | ||
+ | |1-MXX-242||Francúzsky jazyk (4)||Vilášek P.|| ||2/S|| ||2||50/50 | ||
+ | |- | ||
+ | |1-MXX-252||Nemecký jazyk (4)||Vilášek P.|| ||2/S|| ||2||50/50 | ||
+ | |- | ||
+ | |1-MXX-261||Ruský jazyk (4)||Klátiková E.|| ||2/S|| ||2||50/50 | ||
+ | |} | ||
+ | |||
+ | * Blok Humanitné predmety | ||
+ | |||
+ | {| border="1" cellpadding="2" style="border-collapse:collapse;font-size:8pt;" | ||
+ | |- | ||
+ | |1-MXX-425||Filozofické koncepcie významu (1)||[[Dezider Kamhal|Kamhal D.]]|| ||1/W||L1,S1||2||50/50s | ||
+ | |- | ||
+ | |1-MXX-403||Úvod do Piagetovej psychológie (1)||[[Jan Rybar|Rybár J.]]|| ||1/W||L2||2||50/50s | ||
+ | |- | ||
+ | |1-MXX-408||Kognitívne laboratórium||[[Jan Rybar|Rybár J.]]|| ||1/W||C2||2||50/50 | ||
+ | |- | ||
+ | |1-MXX-407||Kognitívne vedy: mozog a myseľ||[[Jan Rybar|Rybár J.]]|| ||1/W||C2||3||50/50 | ||
+ | |- | ||
+ | |1-MXX-423||Filozofia L. Wittgensteina (1)||[[Dezider Kamhal|Kamhal D.]]|| ||1/W||L1,S1||2||50/50 | ||
+ | |- | ||
+ | |1-MXX-421||Problémy analytickej filozofie (1)||[[Dezider Kamhal|Kamhal D.]]|| ||1/W||L1,S1||2||50/50 | ||
+ | |- | ||
+ | |1-MXX-491||Integrované vzdelávanie zdravotne postihnutých||[[Elena Mendelova|Mendelová E.]]|| ||1/W||C2||2||50/50 | ||
+ | |- | ||
+ | |1-MXX-427||Úvod do filozofie jazyka||[[Dezider Kamhal|Kamhal D.]]|| ||1/W||L1,S1||2||50/50 | ||
+ | |- | ||
+ | |1-MXX-422||Problémy analytickej filozofie (2)||[[Dezider Kamhal|Kamhal D.]]|| ||1/S||L1,S1||2||50/50 | ||
+ | |- | ||
+ | |1-MXX-426||Filozofické koncepcie významu (2)||[[Dezider Kamhal|Kamhal D.]]|| ||1/S||L1,S1||2||50/50s | ||
+ | |- | ||
+ | |1-MXX-424||Filozofia L. Wittgensteina (2)||[[Dezider Kamhal|Kamhal D.]]|| ||1/W||L1,S1||2||50/50 | ||
+ | |- | ||
+ | |1-MXX-404||Úvod do Piagetovej psychológie (2)||[[Jan Rybar|Rybár J.]]|| ||1/S||L2||2||50/50s | ||
+ | |- | ||
+ | |1-MXX-407||Kognitívne vedy: jazyk a kognícia||[[Jan Rybar|Rybár J.]]|| ||1/S||C2||3||50/50 | ||
+ | |- | ||
+ | |1-MXX-428||Teória rečových aktov||[[Dezider Kamhal|Kamhal D.]]|| ||1/S||L1,S1||2||50/50 | ||
+ | |- | ||
+ | |2-MXX-230||Komplexné tvorivé myslenie (1)||Teplanová K.|| ||2/W||L1,S1||2||50/50 | ||
+ | |- | ||
+ | |2-MXX-482||Význam alternatívnych koncepcií v procese poznávania||Haverlíková L.|| ||2/W||L1,S1||2||50/50 | ||
+ | |- | ||
+ | |2-MXX-461||Vedecká show (1)||Matejka M.|| ||2/W||L1,S1||2||50/50 | ||
+ | |- | ||
+ | |2-MXX-462||Vedecká show (2)||Matejka M.|| ||2/S||L1,S1||2||50/50 | ||
+ | |- | ||
+ | |2-MXX-240||Komplexné tvorivé myslenie (2)||Teplanová K.|| ||2/L||L1,S1||2||50/50 | ||
+ | |- | ||
+ | |2-MXX-481||Vzdelávacie hry vo fyzike||Haverlíková L.|| ||2/S||L1,S1||2||50/50 | ||
+ | |} | ||
+ | |||
+ | * Blok Celofakultné predmety | ||
+ | |||
+ | {| border="1" cellpadding="2" style="border-collapse:collapse;font-size:8pt;" | ||
+ | |- | ||
+ | |1-MXX-190||Príspevok na študentskej vedeckej konferencii||Boďa|| ||1/W ||S4||4||50/50 | ||
+ | |} | ||
+ | |||
+ | * Blok Výberové predmety | ||
+ | |||
+ | {| border="1" cellpadding="2" style="border-collapse:collapse;font-size:8pt;" | ||
+ | |- | ||
+ | |1-AIN-610||[[Creating Web Documents|Tvorba webových dokumentov]]||[http://www.edi.fmph.uniba.sk/hrusecky Hrušecký R.], [[Marek Nagy|Nagy M.]] || ||1/W ||C3||3||50/50 | ||
+ | |- | ||
+ | |1-MXX-408||Kognitívne laboratórium||[[Jan Rybar|Rybár J.]]|| ||1/W||C2||2||50/50 | ||
+ | |- | ||
+ | |1-MXX-407||Kognitívne vedy: mozog a myseľ||[[Jan Rybar|Rybár J.]]|| ||1/W||C2||3||50/50 | ||
+ | |- | ||
+ | |1-INF-810||Rýchlostné programovanie (1)||[http://www.edi.fmph.uniba.sk/winczer Winczer M.], [http://www.dcs.fmph.uniba.sk/~kralovic/ Královič Ra.] || ||1/W ||LP2||2||100/0 | ||
+ | |- | ||
+ | |1-AIN-111||[[Mathematics Complementary Classes 1|Doplnkové cvičenie k matematike (1)]]||[http://sophia.dtp.fmph.uniba.sk/~peterp/ Prešnajder P.] || ||1/W ||P2||2||100/0 | ||
+ | |- | ||
+ | |1-AIN-615||[[Introduction to Web Applications|Úvod do webových aplikácií]]||[http://www.edi.fmph.uniba.sk/hrusecky Hrušecký R.], [[Marek Nagy|Nagy M.]] ||1-AIN-610||1/S||C3||3||50/50 | ||
+ | |- | ||
+ | |1-MXX-407||Kognitívne vedy: jazyk a kognícia||[[Jan Rybar|Rybár J.]]|| ||1/S||C2||3||50/50 | ||
+ | |- | ||
+ | |1-AIN-636||[[Modern Approaches to Web Design|Moderný prístup k webdizajnu]]||[[Martin Homola|Homola, M.]] || ||1,2/W ||L2,P2||6||50/50 | ||
+ | |- | ||
+ | |1-AIN-612||[[Development of Accessible E-documents and Programs for Visually Impaired|Tvorba prístupných e dokumentov a programov pre nevidiacich]]||[http://www.edi.fmph.uniba.sk/ KAI] || ||1-3/W ||C2||3||100/0 | ||
+ | |- | ||
+ | |1-INF-815||Rýchlostné programovanie (2)||[http://www.edi.fmph.uniba.sk/winczer Winczer M.], [http://www.dcs.fmph.uniba.sk/~kralovic/ Královič Ra.] || ||1/S ||LP2||2||100/0 | ||
+ | |- | ||
+ | |1-AIN-151||[[Mathematics Complementary Classes 2|Doplnkové cvičenie k matematike (2)]]||[http://sophia.dtp.fmph.uniba.sk/~peterp/ Prešnajder P.] || ||1/S ||P2||2||100/0 | ||
+ | |- | ||
+ | |1-AIN-425||[[Declarative Programming of Web Applications|Deklaratívne programovanie webovských aplikácií]]||[[Jan Kluka|Kľuka J.]], [[Pavol Voda|Voda P.]] ||1-AIN-505 ||2/W||L1,P2||4||60/40 | ||
+ | |- | ||
+ | |1-INF-410||Formálne jazyky a automaty (2)||[http://www.dcs.fmph.uniba.sk/~rovan/ Rovan B.] ||1-INF-215! and 1-INF-220||2/S||L3,P1||6||30/70 | ||
+ | |- | ||
+ | |1-INF-415||Úvod do teórie programovania||Prívara I., [[Dusan Guller|Guller D.]] || ||2/S ||C3||4||0/100 S | ||
+ | |- | ||
+ | |1-AIN-680||[[Extreme Programming|Extrémne programovanie]]||[[Frantisek Gyarfas|Gyárfáš F.]] || ||2/S ||S2||3||50/50 s | ||
+ | |- | ||
+ | |1-INF-695||[http://www.sccg.sk/~samuelcik/opengl.html OpenGL]||[[Martin Samuelcik|Samuelčík M.]] || ||3/W ||C2||3||100/0 | ||
+ | |- | ||
+ | |1-INF-435||Pravdepodobnosť a štatistika|| [http://www.iam.fmph.uniba.sk/ospm/Harman/index.htm Harman R.] || ||3/W ||L3,P1||5||30/70 | ||
+ | |- | ||
+ | |1-AIN-655||[[Heuristic Methods|Heuristické metódy]]||[[Milan Ftacnik|Ftáčnik M.]] || ||3/W ||C2||3||100/0 | ||
+ | |- | ||
+ | |1-AIN-685||[[Intelligent Techniques in e-learning|Inteligentné techniky v e-Learningu]]||[[Frantisek Gyarfas|Gyárfáš F.]] ||Limit: 40 students||3/W||S2||3||50/50 | ||
+ | |- | ||
+ | |1-AIN-617||[[Answer Set Programming|Logické programovanie ASP ]]||[[Martin Balaz|Baláž M.]], [[Jan Sefranek|Šefránek J.]] || ||3/W ||L2,P2||6||25/75 | ||
+ | |- | ||
+ | |2-INF-132||[http://kedrigern.dcs.fmph.uniba.sk/uda/ Úvod do distribuovaných algoritmov]||[http://www.dcs.fmph.uniba.sk/~kralovic/ Královič Ra.] || ||3/W ||L4||6||30/70 | ||
+ | |- | ||
+ | |1-AIN-616||[[Symbolic Programming and LISP|Symbolické programovanie a LISP]]||[[Martin Balaz|Baláž M.]], [[Jan Sefranek|Šefránek J.]] || ||3/S ||L2,P2||6||50/50 | ||
+ | |- | ||
+ | |1-INF-471||[[Planning - Introduction to Knowledge Representation|Plánovanie (úvod do reprezentácie znalostí)]]||[[Jan Sefranek|Šefránek J.]] || ||3/S ||C4||6||20/80 | ||
+ | |- | ||
+ | |2-INF-129||[http://ii.fmph.uniba.sk/~gruska/teaching.html Úvod do paralelného programovania]||[[Damas Gruska|Gruska D.]] || ||3/S ||L3,P1||6||20/80 | ||
+ | |- | ||
+ | |1-AIN-675||[[Philosophy of Internet|Filozofia internetu]]||[[Frantisek Gyarfas|Gyárfáš F.]] ||Limit: 50 students ||3/S||L2||3||50/50 | ||
+ | |- | ||
+ | |1-AIN-611||[[Creative Writing|Tvorivé písanie]]||[[Frantisek Gyarfas|Gyárfáš F.]] ||Limit: 10 students||3/S ||S2||3||50/50 | ||
+ | |} |
Verzia zo dňa a času 18:53, 3. august 2010
Bakalársky program v Aplikovanej informatike
Prečítajte si Popis bakalárskeho programu v Aplikovanej informatike
Garantom programu je Doc. RNDr. Mária Markošová, PhD.
Od školského roka 2010/2011 platí nový študijný program (pre všetky ročníky). Je zverejnený v informačnom systéme, zapísaní študenti si ho môžu pozrieť tam. Čoskoro ho zverejníme aj na tejto stránke, došlo len k niekoľko málo zmenám oproti predchádzajúcemu roku, v ktorom platil: Bakalársky program 2009/2010.
(zatial iba verzia bez vyberovych predmetov)
Povinné predmety
1-MXX-110 | Telesná výchova a šport (1) | KTF | 1/W | C2 | 0 | 0/100 | |
1-MXX-120 | Telesná výchova a šport (2) | KTF | 1/S | C2 | 0 | 0/100 | |
1-AIN-110 | Matematika (1) | Prešnajder P. | 1/W | C4 | 6 | 50/50 | |
1-AIN-120 | Diskrétna matematika (1) | Komara J. | 1/W | C4 | 6 | 50/50 | |
1-AIN-130 | Programovanie (1) | Blaho A. | 1/W | L4,P2 | 8 | 50/50 | |
1-AIN-140 | Princípy počítačov - hardvér | Fischer Ľ. | 1/W | C4 | 5 | 50/50 | |
1-AIN-150 | Matematika (2) | Prešnajder P. | 1-AIN-110! | 1/S | C4 | 6 | 50/50 |
1-AIN-160 | Diskrétna matematika (2) | Komara J. | 1-AIN-120! | 1/S | C4 | 6 | 50/50 |
1-AIN-170 | Programovanie (2) | Blaho A. | 1-AIN-130! | 1/S | L2,P2 | 6 | 50/50 |
1-AIN-180 | Princípy počítačov - Operačné systémy | Tomcsányi P. | 1/S | C4 | 5 | 75/25 | |
1-AIN-210 | Algoritmy a dátové štruktúry | Kubincová Z. | 1-AIN-170! | 2/W | C4 | 5 | 0/100 |
1-AIN-211 | Úvod do teoretickej informatiky | Winczer M. | 2/W | L2,P2 | 6 | 50/50 | |
1-AIN-171 | Programovanie (3) | Gyarfáš F. | 2/W | C4 | 5 | 50/50 | |
1-AIN-230 | Projekt (1) | Lúčan L. | 2/W | S1 | 1 | 100/0 | |
1-INF-260 | Počítačové siete | Bebják A. | 2/S | L3 | 4 | 0/100 | |
1-AIN-240 | Grafické systémy, vizualizácia, multimédiá | Ferko A. | 2/S | C3 | 4 | 50/50 | |
1-AIN-250 | Základy podnikania a manažmentu | Papula J. | 2/S | C2 | 3 | 0/100 | |
1-AIN-260 | Projekt (2) | Lúčan Ľ. | 2/S | S1 | 2 | 100/0 | |
1-AIN-131 | Tvorba informačných systémov | Šefránek J. | 3/W | C4 | 6 | 50/50 | |
1-AIN-910 | BSc Projekt | Markošová M., Blaho A. | 3/S | D | 5 | 0/100 | |
1-AIN-920 | BSc Seminár | Blaho A., Petrovič Pa. | 3/S | S1 | 1 | 100/0 |
Povinne-voliteľné predmety
výber podľa podmienok v blokoch, spolu 48 kreditov v 2 blokoch
- Blok Cudzie jazyky, povinné min. 2 kredity
1-MXX-232 | Anglický jazyk (4) | KJP | 2/W | P2 | 2 | 50/50 | |
1-MXX-232 | Anglický jazyk (4) | KJP | 2/S | P2 | 2 | 50/50 |
- Blok teoretických predmetov, povinný výber: 12 kreditov
1-AIN-505 | Úvod do deklaratívneho programovania | Kľuka J., Voda P. | 1/S | L1,P2 | 4 | 60/40 | |
1-INF-215 | Formálne jazyky a automaty (1) | Rovan B. | 2/W | L3,P1 | 6 | 30/70 | |
1-AIN-410 | Matematika (3) | ??? | 2/W | C4 | 5 | 50/50 | |
1-INF-210 | Úvod do matematickej logiky | Toman E., Šuster B. | 2/W | L2,P2 | 6 | 20/80 | |
1-AIN-625 | Úvod do matematickej logiky pre programátorov | Komara J. | 2/W | C4 | 6 | 40/60 | |
1-AIN-470 | Špecifikácia a verifikácia programov | Komara J. | 2/S | C4 | 6 | 60/40 | |
1-AIN-430 | Programovacie paradigmy | Borovanský P. | 2/S | C4 | 5 | 50/50 | |
1-AIN-411 | Úvod do výpočtovej logiky | Homola M., Šefránek J. | 2/S | L2,P2 | 5 | 50/50 S | |
1-INF-310 | Tvorba efektívnych algoritmov | Ďuriš P. | 3/W | L3,P1 | 6 | 30/70 | |
1-INF-430 | Teória grafov | Škoviera M. | 3/W | L3,P1 | 6 | 70/30 | |
1-AIN-360 | Základy umelej inteligencie (1) | Markošová M. | 3/W | L2,P2 | 6 | 40/60 | |
1-MAT-552 | Geometria pre grafikov (2) | Božek M. | 3/S | C2 | 3 | 50/50 | |
1-AIN-670 | Expertné systémy | Guller L. | 3/S | L2,P2 | 6 | 40/60 | |
1-AIN-480 | Neurónové siete | Farkaš I. | 3/S | L2,P2 | 6 | 50/50 |
- Blok aplikovaných predmetov, povinný výber: 12 kreditov
1-INF-175 | Spoločenské aspekty informatiky | Winczer M. | 1/S | C2 | 2 | 50/50 | |
1-AIN-500 | Linux pre používateľov | Vittek M. | 1/S | C2 | 2 | 100/0 | |
1-INF-230 | Úvod do databázových systémov | Plachetka T. | 2/W | L2,P2 | 5 | 50/50 | |
1-AIN-636 | Moderný prístup k webdizajnu | Homola, M. | 1,2/W | L2,P2 | 6 | 50/50 | |
1-AIN-515 | Vedecko-technické výpočty | Šťavina P., Masarik J. | 2/W | C3 | 4 | 50/50 | |
1-AIN-510 | Linux - princípy a prostriedky | Nagy M. | 2/W | C2 | 3 | 50/50 | |
1-AIN-521 | Implementácia databázových systémov | Golian R. | 2/S | L2,LP2 | 5 | 60/40 | |
1-MAT-560 | Webovská grafika | Ferko A. | 3/W | C4 | 5 | 50/50 | |
1-AIN-530 | Multimédiá | Lúčan Ľ., Ftáčnik M. | 3/W | L2 | 2 | 40/60 | |
1-INF-511 | UNIX pre administrátorov | Janáček J. | 3/W | 2L,2P | 4 | 50/50 | |
1-MAT-570 | Modelovacie a renderovacie techniky | Ďurikovič R. | 3/W | C4 | 5 | 50/50 | |
1-AIN-172 | Programovanie (4) | Borovanský P. | 3/W | C4 | 5 | 50/50 | |
1-AIN-511 | Funkcionálne programovanie | Borovanský P. | 3/W | C2 | 3 | 50/50 | |
1-INF-520 | Úvod do informačnej bezpečnosti | Olejár D., Stanek M. | 3/S | L3 | 4 | 0/100 | |
1-AIN-540 | Pokročilé programátorské techniky | Salanci Ľ. | Limit: 20 students | 3/S | C4 | 6 | 50/50 |
1-AIN-545 | Reprezentácie geometrických objektov | Zaťko V. | 1-MAT-570 | 3/S | C4 | 5 | 50/50 |
1-AIN-550 | Základy spracovania obrazu | Ftáčnik M. | 3/S | C3 | 4 | 50/50 | |
1-AIN-551 | Algoritmy pre AI robotiku | Petrovič Pa. | 3/S | L2,LP1 | 4 | 50/50 | |
1-INF-516 | Princípy tvorby softvéru | KI | 3/S | C4 | 5 | 25/75 |
Výberové predmety
- Blok Telovýchovné aktivity
1-MXX-210 | Telesná výchova a šport (3) | KTF | 2/W | P2 | 2 | 0/100 | |
1-MXX-220 | Telesná výchova a šport (4) | KTF | 2/S | P2 | 2 | 0/100 | |
1-MXX-310 | Telesná výchova a šport (5) | KTF | 3/W | P2 | 2 | 0/100 | |
1-MXX-320 | Telesná výchova a šport (6) | KTF | 3/S | P2 | 2 | 0/100 | |
1-UXX-115 | Kurz turistiky a športov v prírode | KTF | 1/S | 2 | 0/100 | ||
1-UXX-215 | Kurz lyžovania a športov v prírode | KTF | 2/W | 2 | 0/100 | ||
1-UXX-340 | Športovo-rekreačné aktivity v dennom režime žiakov a študentov | KTF | 3/W | C2 | 2 | 0/100 |
- Blok Cudzie jazyky
1-MXX-141 | Francúzsky jazyk (1) | Vilášek P. | 1/W | 2 | 50/50 | ||
1-MXX-161 | Ruský jazyk (1) | Klátiková E. | 1/W | 2 | 50/50 | ||
1-MXX-151 | Nemecký jazyk (1) | Vilášek P. | 1/W | 2 | 50/50 | ||
1-MXX-131 | Anglický jazyk (1) | KJ | 1/W | 2 | 50/50 | ||
1-MXX-142 | Francúzsky jazyk (2) | Vilášek P. | 1/S | 2 | 50/50 | ||
1-MXX-152 | Nemecký jazyk (2) | Vilášek P. | 1/S | 2 | 50/50 | ||
1-MXX-132 | Anglický jazyk (2) | KJ | 1/S | 2 | 50/50 | ||
1-MXX-161 | Ruský jazyk (2) | Klátiková E. | 1/S | 2 | 50/50 | ||
1-MXX-241 | Francúzsky jazyk (3) | Vilášek P. | 2/W | 2 | 50/50 | ||
1-MXX-231 | Anglický jazyk (3) | KJ | 2/W | 2 | 50/50 | ||
1-MXX-261 | Ruský jazyk (3) | Klátiková E. | 2/W | 2 | 50/50 | ||
1-MXX-251 | Nemecký jazyk (3) | Vilášek P. | 2/W | 2 | 50/50 | ||
1-MXX-242 | Francúzsky jazyk (4) | Vilášek P. | 2/S | 2 | 50/50 | ||
1-MXX-252 | Nemecký jazyk (4) | Vilášek P. | 2/S | 2 | 50/50 | ||
1-MXX-261 | Ruský jazyk (4) | Klátiková E. | 2/S | 2 | 50/50 |
- Blok Humanitné predmety
1-MXX-425 | Filozofické koncepcie významu (1) | Kamhal D. | 1/W | L1,S1 | 2 | 50/50s | |
1-MXX-403 | Úvod do Piagetovej psychológie (1) | Rybár J. | 1/W | L2 | 2 | 50/50s | |
1-MXX-408 | Kognitívne laboratórium | Rybár J. | 1/W | C2 | 2 | 50/50 | |
1-MXX-407 | Kognitívne vedy: mozog a myseľ | Rybár J. | 1/W | C2 | 3 | 50/50 | |
1-MXX-423 | Filozofia L. Wittgensteina (1) | Kamhal D. | 1/W | L1,S1 | 2 | 50/50 | |
1-MXX-421 | Problémy analytickej filozofie (1) | Kamhal D. | 1/W | L1,S1 | 2 | 50/50 | |
1-MXX-491 | Integrované vzdelávanie zdravotne postihnutých | Mendelová E. | 1/W | C2 | 2 | 50/50 | |
1-MXX-427 | Úvod do filozofie jazyka | Kamhal D. | 1/W | L1,S1 | 2 | 50/50 | |
1-MXX-422 | Problémy analytickej filozofie (2) | Kamhal D. | 1/S | L1,S1 | 2 | 50/50 | |
1-MXX-426 | Filozofické koncepcie významu (2) | Kamhal D. | 1/S | L1,S1 | 2 | 50/50s | |
1-MXX-424 | Filozofia L. Wittgensteina (2) | Kamhal D. | 1/W | L1,S1 | 2 | 50/50 | |
1-MXX-404 | Úvod do Piagetovej psychológie (2) | Rybár J. | 1/S | L2 | 2 | 50/50s | |
1-MXX-407 | Kognitívne vedy: jazyk a kognícia | Rybár J. | 1/S | C2 | 3 | 50/50 | |
1-MXX-428 | Teória rečových aktov | Kamhal D. | 1/S | L1,S1 | 2 | 50/50 | |
2-MXX-230 | Komplexné tvorivé myslenie (1) | Teplanová K. | 2/W | L1,S1 | 2 | 50/50 | |
2-MXX-482 | Význam alternatívnych koncepcií v procese poznávania | Haverlíková L. | 2/W | L1,S1 | 2 | 50/50 | |
2-MXX-461 | Vedecká show (1) | Matejka M. | 2/W | L1,S1 | 2 | 50/50 | |
2-MXX-462 | Vedecká show (2) | Matejka M. | 2/S | L1,S1 | 2 | 50/50 | |
2-MXX-240 | Komplexné tvorivé myslenie (2) | Teplanová K. | 2/L | L1,S1 | 2 | 50/50 | |
2-MXX-481 | Vzdelávacie hry vo fyzike | Haverlíková L. | 2/S | L1,S1 | 2 | 50/50 |
- Blok Celofakultné predmety
1-MXX-190 | Príspevok na študentskej vedeckej konferencii | Boďa | 1/W | S4 | 4 | 50/50 |
- Blok Výberové predmety
1-AIN-610 | Tvorba webových dokumentov | Hrušecký R., Nagy M. | 1/W | C3 | 3 | 50/50 | |
1-MXX-408 | Kognitívne laboratórium | Rybár J. | 1/W | C2 | 2 | 50/50 | |
1-MXX-407 | Kognitívne vedy: mozog a myseľ | Rybár J. | 1/W | C2 | 3 | 50/50 | |
1-INF-810 | Rýchlostné programovanie (1) | Winczer M., Královič Ra. | 1/W | LP2 | 2 | 100/0 | |
1-AIN-111 | Doplnkové cvičenie k matematike (1) | Prešnajder P. | 1/W | P2 | 2 | 100/0 | |
1-AIN-615 | Úvod do webových aplikácií | Hrušecký R., Nagy M. | 1-AIN-610 | 1/S | C3 | 3 | 50/50 |
1-MXX-407 | Kognitívne vedy: jazyk a kognícia | Rybár J. | 1/S | C2 | 3 | 50/50 | |
1-AIN-636 | Moderný prístup k webdizajnu | Homola, M. | 1,2/W | L2,P2 | 6 | 50/50 | |
1-AIN-612 | Tvorba prístupných e dokumentov a programov pre nevidiacich | KAI | 1-3/W | C2 | 3 | 100/0 | |
1-INF-815 | Rýchlostné programovanie (2) | Winczer M., Královič Ra. | 1/S | LP2 | 2 | 100/0 | |
1-AIN-151 | Doplnkové cvičenie k matematike (2) | Prešnajder P. | 1/S | P2 | 2 | 100/0 | |
1-AIN-425 | Deklaratívne programovanie webovských aplikácií | Kľuka J., Voda P. | 1-AIN-505 | 2/W | L1,P2 | 4 | 60/40 |
1-INF-410 | Formálne jazyky a automaty (2) | Rovan B. | 1-INF-215! and 1-INF-220 | 2/S | L3,P1 | 6 | 30/70 |
1-INF-415 | Úvod do teórie programovania | Prívara I., Guller D. | 2/S | C3 | 4 | 0/100 S | |
1-AIN-680 | Extrémne programovanie | Gyárfáš F. | 2/S | S2 | 3 | 50/50 s | |
1-INF-695 | OpenGL | Samuelčík M. | 3/W | C2 | 3 | 100/0 | |
1-INF-435 | Pravdepodobnosť a štatistika | Harman R. | 3/W | L3,P1 | 5 | 30/70 | |
1-AIN-655 | Heuristické metódy | Ftáčnik M. | 3/W | C2 | 3 | 100/0 | |
1-AIN-685 | Inteligentné techniky v e-Learningu | Gyárfáš F. | Limit: 40 students | 3/W | S2 | 3 | 50/50 |
1-AIN-617 | Logické programovanie ASP | Baláž M., Šefránek J. | 3/W | L2,P2 | 6 | 25/75 | |
2-INF-132 | Úvod do distribuovaných algoritmov | Královič Ra. | 3/W | L4 | 6 | 30/70 | |
1-AIN-616 | Symbolické programovanie a LISP | Baláž M., Šefránek J. | 3/S | L2,P2 | 6 | 50/50 | |
1-INF-471 | Plánovanie (úvod do reprezentácie znalostí) | Šefránek J. | 3/S | C4 | 6 | 20/80 | |
2-INF-129 | Úvod do paralelného programovania | Gruska D. | 3/S | L3,P1 | 6 | 20/80 | |
1-AIN-675 | Filozofia internetu | Gyárfáš F. | Limit: 50 students | 3/S | L2 | 3 | 50/50 |
1-AIN-611 | Tvorivé písanie | Gyárfáš F. | Limit: 10 students | 3/S | S2 | 3 | 50/50 |