Bakalársky seminár skupina IV: Rozdiel medzi revíziami

Riadok 8: Riadok 8:
 
|-
 
|-
 
|Bečaverová Martina|| Miloš Božek || Prieniky rotačných valcových plôch
 
|Bečaverová Martina|| Miloš Božek || Prieniky rotačných valcových plôch
|| || || || || || || || || || || ||
+
|| + || p || || || || || || || || || ||
 
|-
 
|-
 
|Buzák Peter|| Lukáš Tencer || Dynamické tiene pre zjednodušenú geometriu vegetácie
 
|Buzák Peter|| Lukáš Tencer || Dynamické tiene pre zjednodušenú geometriu vegetácie
|| || || || || || || || || || || ||
+
|| + || p || || || || || || || || || ||
 
|-
 
|-
 
|Csütörtöky Tomáš|| Roman Ďurikovič || Color matching
 
|Csütörtöky Tomáš|| Roman Ďurikovič || Color matching
|| || || || || || || || || || || ||
+
|| + || n || || || || || || || || || ||
 
|-
 
|-
 
|Gabaj Michal|| Ľubomír Lúčan || Multimediálna aplikácia ovládaná webkamerou
 
|Gabaj Michal|| Ľubomír Lúčan || Multimediálna aplikácia ovládaná webkamerou
|| || || || || || || || || || || ||
+
|| + || || || || || || || || || || ||
 
|-
 
|-
 
|Geri Julian|| Ela Šikudová || Image Dequantization
 
|Geri Julian|| Ela Šikudová || Image Dequantization
|| || || || || || || || || || || ||
+
|| + || || || || || || || || || || ||
 
|-
 
|-
 
|Gonda Peter|| Tomáš Ágošton || Procedurálne modelovanie koralov
 
|Gonda Peter|| Tomáš Ágošton || Procedurálne modelovanie koralov
Riadok 26: Riadok 26:
 
|-
 
|-
 
|Halabuk Milan|| David Běhal || Online modelovanie a prezentovanie 3D objektov
 
|Halabuk Milan|| David Běhal || Online modelovanie a prezentovanie 3D objektov
|| || || || || || || || || || || ||
+
|| + || p || || || || || || || || || ||
 
|-
 
|-
 
|Hronec Juraj|| Ela Šikudová || Gamut mapping
 
|Hronec Juraj|| Ela Šikudová || Gamut mapping
|| || || || || || || || || || || ||
+
|| + || n || || || || || || || || || ||
 
|-
 
|-
 
|Klempaj Ľubomír|| Ela Šikudová || Monocular depth perception
 
|Klempaj Ľubomír|| Ela Šikudová || Monocular depth perception
Riadok 35: Riadok 35:
 
|-
 
|-
 
|Kohút Peter|| Martin Samuelčík || Automatické generovanie virtuálneho lesa
 
|Kohút Peter|| Martin Samuelčík || Automatické generovanie virtuálneho lesa
|| || || || || || || || || || || ||
+
|| + || || || || || || || || || || ||
 
|-
 
|-
 
|Kotrík Róbert|| David Běhal || Online dizajn webových stránok
 
|Kotrík Róbert|| David Běhal || Online dizajn webových stránok
|| || || || || || || || || || || ||
+
|| + || p || || || || || || || || || ||
 
|-
 
|-
 
|Maráz Kamil|| Matej Novotný || Analýza dostupných riešení pre zobrazovanie 3D obsahu na Internete
 
|Maráz Kamil|| Matej Novotný || Analýza dostupných riešení pre zobrazovanie 3D obsahu na Internete
|| || || || || || || || || || || ||
+
|| + || || || || || || || || || || ||
 
|-
 
|-
 
|Matúška Radoslav|| Matej Novotný || Online plánovač spotreby stavebného materiálu
 
|Matúška Radoslav|| Matej Novotný || Online plánovač spotreby stavebného materiálu
|| || || || || || || || || || || ||
+
|| + || || || || || || || || || || ||
 
|-
 
|-
 
|Mátyás Milan|| Ľubomír Lúčan || Hra s dynamicky generovaným prostredím
 
|Mátyás Milan|| Ľubomír Lúčan || Hra s dynamicky generovaným prostredím
|| || || || || || || || || || || ||
+
|| + || || || || || || || || || || ||
 
|-
 
|-
 
|Medveď Miroslav|| Martin Samuelčík || Vykreslovanie priehľadných objektov v Open GL
 
|Medveď Miroslav|| Martin Samuelčík || Vykreslovanie priehľadných objektov v Open GL
|| || || || || || || || || || || ||
+
|| + || || || || || || || || || || ||
 
|-
 
|-
 
|Ovesný Jakub|| Roman Ďurikovič || Tvorba scén po daždi zo vstupnej 3D scény
 
|Ovesný Jakub|| Roman Ďurikovič || Tvorba scén po daždi zo vstupnej 3D scény
|| || || || || || || || || || || ||
+
|| + || || || || || || || || || || ||
 
|-
 
|-
 
|Páleníková Zuzana|| Peter Borovský || Rýchle generátory reliéfov
 
|Páleníková Zuzana|| Peter Borovský || Rýchle generátory reliéfov
Riadok 68: Riadok 68:
 
|-
 
|-
 
|Zaťko Gregor|| David Běhal || Viacstopové formáty zvuku vo videokonferenciách
 
|Zaťko Gregor|| David Běhal || Viacstopové formáty zvuku vo videokonferenciách
|| || || || || || || || || || || ||
+
|| + || p || || || || || || || || || ||
 
|-
 
|-
 
|Zezulová Martina|| Miloš Božek || Ekvidištanty rovinných kriviek
 
|Zezulová Martina|| Miloš Božek || Ekvidištanty rovinných kriviek
 
|| || || || || || || || || || || ||
 
|| || || || || || || || || || || ||
 
|}
 
|}

Verzia zo dňa a času 17:08, 24. február 2010

Štvrtok, 09:00, M-I, David Běhal
[ naspäť na stránku Bakalárskeho seminára ]

školiteľ téma 18.
2.
25.
2.
4.
3.
11.
3.
18.
3.
25.
3.
8.
4.
15.
4.
22.
4.
29.
4.
6.
5.
13.
5.
Bečaverová Martina Miloš Božek Prieniky rotačných valcových plôch + p
Buzák Peter Lukáš Tencer Dynamické tiene pre zjednodušenú geometriu vegetácie + p
Csütörtöky Tomáš Roman Ďurikovič Color matching + n
Gabaj Michal Ľubomír Lúčan Multimediálna aplikácia ovládaná webkamerou +
Geri Julian Ela Šikudová Image Dequantization +
Gonda Peter Tomáš Ágošton Procedurálne modelovanie koralov
Halabuk Milan David Běhal Online modelovanie a prezentovanie 3D objektov + p
Hronec Juraj Ela Šikudová Gamut mapping + n
Klempaj Ľubomír Ela Šikudová Monocular depth perception
Kohút Peter Martin Samuelčík Automatické generovanie virtuálneho lesa +
Kotrík Róbert David Běhal Online dizajn webových stránok + p
Maráz Kamil Matej Novotný Analýza dostupných riešení pre zobrazovanie 3D obsahu na Internete +
Matúška Radoslav Matej Novotný Online plánovač spotreby stavebného materiálu +
Mátyás Milan Ľubomír Lúčan Hra s dynamicky generovaným prostredím +
Medveď Miroslav Martin Samuelčík Vykreslovanie priehľadných objektov v Open GL +
Ovesný Jakub Roman Ďurikovič Tvorba scén po daždi zo vstupnej 3D scény +
Páleníková Zuzana Peter Borovský Rýchle generátory reliéfov
Regás Ján Ľubomír Lúčan Multimediálna hra Invázia
Šinko Martin Peter Borovský HDRI Texturovanie budov
Tomašovič Tomáš Ľubomír Lúčan Prehrávač HD videa
Zaťko Gregor David Běhal Viacstopové formáty zvuku vo videokonferenciách + p
Zezulová Martina Miloš Božek Ekvidištanty rovinných kriviek