BakTema Prelet stvorrozmernou kockou/sk: Rozdiel medzi revíziami

d (Created page with '<small>(Zadanie bakalárskej práce, naspäť na zoznam bakalárskych prác)</small> Andrej Lúčny ''Prelet štvorrozmenou kock…')
 
d
 
Riadok 1: Riadok 1:
 +
= Prelet štvorrozmernou kockou =
 +
 
<small>(Zadanie bakalárskej práce, [[Topics for Bachelor Theses|naspäť na zoznam bakalárskych prác]])</small>
 
<small>(Zadanie bakalárskej práce, [[Topics for Bachelor Theses|naspäť na zoznam bakalárskych prác]])</small>
  

Aktuálna revízia z 18:45, 7. október 2009

Prelet štvorrozmernou kockou

(Zadanie bakalárskej práce, naspäť na zoznam bakalárskych prác)

Andrej Lúčny

Prelet štvorrozmenou kockou. Cieľom je urobiť 3D model, ktorý generuje v čase 3D rezy štvrrozmernej kocky pozdĺž zvolenej trajektórie a umožňuje to zaznaemenať na video

Literatúra:

  1. Žára J.: VRML97 Laskavý pruvodce virtuálnymi svety. Computer Press, Brno 1999

Požiadavky: -