Topics for Bachelor Theses/sk: Rozdiel medzi revíziami

d
d
Riadok 131: Riadok 131:
 
== Linux ==
 
== Linux ==
  
* [[Milos Sramek|Miloš Šrámek]], Jan Holešovsky (Suse), sramek.milos.sramek[[Image:zavinac.gif|@]]fmph.uniba.sk, kendy[[Image:zavinac.gif|@]]suse.cz
+
* [[Milos Sramek|Miloš Šrámek]], Jan Holešovsky (Suse), milos.sramek[[Image:zavinac.gif|@]]fmph.uniba.sk, kendy[[Image:zavinac.gif|@]]suse.cz
 
** [[BakTema Using MinGW for building OOo on MS Windows|Using MinGW for building OOo on MS Windows]]
 
** [[BakTema Using MinGW for building OOo on MS Windows|Using MinGW for building OOo on MS Windows]]
 
** [[BakTema Modul pro KBabel pro generovani nahledu prekladanych dialogu|Modul pro KBabel pro generování náhledů překládaných dialogů]]
 
** [[BakTema Modul pro KBabel pro generovani nahledu prekladanych dialogu|Modul pro KBabel pro generování náhledů překládaných dialogů]]

Verzia zo dňa a času 10:37, 19. september 2008

Zoznam tém pre bakalárske práce

Tento zoznam bude aktualizovaný pre šk. rok 2008/2009 okolo 18. septembra

Na tejto stránke je zoznam v súčasnosti ponúkaných tém pre bakalárske práce. Témy sú zoradené podľa zamerania a školiteľov.

Prosím preštudujte si aj stránky:

Aplikované témy

Počítačová a objemová grafika

  • Zuzana Černeková, cernekova@fmph.uniba.sk
    • Comparison of shot boundary detection algorithms in user oriented color spaces
    • Comparison of shot boundary detection algorithms in class Y color spaces
    • Comparison of shot boundary detection algorithms in basic and perceptualy uniform color spaces

Nemonotonická logika

Deklaratívne Programovanie

Neurónové siete

Robotika

Evolučné výpočty

Web

Linux

Bioinformatika

Aplikácie

  • Marek Nagy, mnagy@ii.fmph.uniba.sk
    • Tvorba jednoduchých edukačných aplikácií v spolupráci so študentkami Pedagogickej fakulty
      • Môže ísť o webové aplikácie, ale i binárne aplikácie (preferujem pod Linux) C/C++, Delphi, ...
      • aplikácie štýlu klik-klik, naháňanie písmeniek, slov, jednoduchá hra, aktivity s textom, s obrázkami, sieťové aktivity, ...
      • metodiku, obrázky a scenáre vytvorí s vašou konzultáciou pedagogička
      • možnosť využiť ovládanie hlasom (rozpoznávanie reči) a písmom (rozpoznávanie písma) (okrem web aplikácií)
      • dodržiavanie základnej línie vývoja softvéru: analýza, návrh, implementácia, testovanie
      • jazyk aplikácie: slovenčina, angličtina, ...
      • preferovaná cieľová skupina: 1.-4. ročník ZŠ
    • Ukážky tém: