Topics for Bachelor Theses/sk: Rozdiel medzi revíziami
(→Zoznam tém pre bakalárske práce) |
|||
Riadok 83: | Riadok 83: | ||
* [[Brona Brejova|Broňa Brejová]], bb248[[Image:zavinac.gif|@]]cornell.edu | * [[Brona Brejova|Broňa Brejová]], bb248[[Image:zavinac.gif|@]]cornell.edu | ||
** Experimentálne porovnanie pamäťovo úsporných implementácií Viterbiho algoritmu | ** Experimentálne porovnanie pamäťovo úsporných implementácií Viterbiho algoritmu | ||
+ | |||
+ | |||
+ | == Aplikácie == | ||
+ | |||
+ | * [[Marek Nagy]], mnagy[[Image:zavinac.gif|@]]ii.fmph.uniba.sk | ||
+ | ** Tvorba jednoduchých edukačných aplikácií v spolupráci so študentkami Pedagogickej fakulty | ||
+ | *** Môže ísť o webové aplikácie, ale i binárne aplikácie (preferujem pod Linux) C/C++, Dephi, ... | ||
+ | *** aplikácie štýlu klik-klik, naháňanie písmeniek, slov, jednoduchá hra, aktivity s textom, s obrázkami, sieťové aktivity, ... | ||
+ | *** metodiku, obrázky a scenáre vytvorí s vašou konzultáciou pedagogička | ||
+ | *** možnosť využiť ovládanie hlasom (rozpoznávanie reči) a písmom (rozpoznávanie písma) ''(okrem web aplikácií)'' | ||
+ | *** dodržiavanie základnej línie vývoja softvéru: analýza, návrh, implementácia, testovanie | ||
+ | *** jazyk aplikácie: slovenčina, angličtina, ... | ||
+ | *** preferovaná cieľová skupina: 1.-4. ročník ZŠ | ||
Verzia zo dňa a času 17:23, 10. september 2008
Zoznam tém pre bakalárske práce
Na tejto stránke je zoznam v súčasnosti ponúkaných tém pre bakalárske práce. Témy sú zoradené podľa zamerania a školiteľov.
Prosím preštudujte si aj stránky:
Aplikované témy
- Softec/Centaur, kontakt: Milan Foriš <Milan.Forissoftec.sk>
Nasledujúca sada tém je zadaná komerčnou firmou, t.j študent získa priame skúsenosti z priemyselného prostredia a bude mať pocit, že pracuje na niečom 'užitočnom'.
- Integrácia aplikácii SOA, Peter Rybár
- Python ako jazyk pre vývoj REST webových aplikácií , Peter Rybár
- Comet – World Wide Web aplikačná architektúra, Peter Rybár
- Monitorovanie sietí, Peter Rybár
- Centrálna správa užívateľov – existuje moderné riešenie?, Peter Rybár
- RESTovské webové frameworky na platforme Java, Daniel Buchta
- Objektové črty relačných databázových systémov, Radoslav Golian
- Zálohovania a obnova v relačných databázových systémoch, Radoslav Golian
- Formáty a nástroje na serializáciu dátových štruktúr, Martin Martinka
- Webové prezentácie podľa najnovších trendov Web 2, Pavol Vančo
- JavaScript a podpora prehliadačov, Pavol Vančo
- Analýza aktuálnej situácie v Open Office štandardoch, Juraj Červeň
- Analýza open source nástrojov na podporu testovania, Stanislav Krutek
- Využitie webových služieb v procese integrácie podnikových IS, Fülöpová Iveta
- Technologia PDMark, Alena Molnárová
- Návrh riešenia pre IS pre podporu tvorby ponúk firmy, Alena Molnárová
- Testovanie webových aplikácií na platforme .NET, Ján Sokoly
- Vývoj webových aplikácií nad frameworkom ASP.NET MVC, Ján Sokoly
- Použitie UML a princípov Model Driven Development pri tvorbe viac vrstvových aplikácii, Peter Grec
- Martin Baláž, balazii.fmph.uniba.sk
Počítačová grafika
- Michal Červeňanský, cervenanskysccg.sk
- Silvester Czanner, czannerfmph.uniba.sk
Nemonotonická logika
- Martin Baláž, balazii.fmph.uniba.sk
Deklaratívne Programovanie
- Ján Kľuka, klukafmph.uniba.sk
Neurónové siete
- Pavol Vančo, vancofmph.uniba.sk
Robotika
- Andrej Lúčny, lucnyfmph.uniba.sk
Web
- Ján Kľuka, klukafmph.uniba.sk
Linux
- Miloš Šrámek, Jan Holešovsky (Suse), sramek.milosgmail.com kendysuse.cz
Bioinformatika
- Broňa Brejová, bb248cornell.edu
- Experimentálne porovnanie pamäťovo úsporných implementácií Viterbiho algoritmu
Aplikácie
- Marek Nagy, mnagyii.fmph.uniba.sk
- Tvorba jednoduchých edukačných aplikácií v spolupráci so študentkami Pedagogickej fakulty
- Môže ísť o webové aplikácie, ale i binárne aplikácie (preferujem pod Linux) C/C++, Dephi, ...
- aplikácie štýlu klik-klik, naháňanie písmeniek, slov, jednoduchá hra, aktivity s textom, s obrázkami, sieťové aktivity, ...
- metodiku, obrázky a scenáre vytvorí s vašou konzultáciou pedagogička
- možnosť využiť ovládanie hlasom (rozpoznávanie reči) a písmom (rozpoznávanie písma) (okrem web aplikácií)
- dodržiavanie základnej línie vývoja softvéru: analýza, návrh, implementácia, testovanie
- jazyk aplikácie: slovenčina, angličtina, ...
- preferovaná cieľová skupina: 1.-4. ročník ZŠ
- Tvorba jednoduchých edukačných aplikácií v spolupráci so študentkami Pedagogickej fakulty