Real Time Graphics/sk: Rozdiel medzi revíziami

Riadok 12: Riadok 12:
 
   | email = cervenansky[[Image:zavinac.gif|@]]sccg.sk
 
   | email = cervenansky[[Image:zavinac.gif|@]]sccg.sk
 
   | homepage = http://www.sccg.sk/~cervenansky/
 
   | homepage = http://www.sccg.sk/~cervenansky/
   | description = The subject introduces the key topics, principles and techniques for real time renderingu and 3D games. The talk covers material of many topics, and the students will use some of them in their projects. Invited lectures from the game and graphics industry (based on reachability) are included in the course.  
+
   | description = Predmet predstaví kľúčové témy, princípy a techniky real-time renderingu a 3D hier. Prednáška pokrýva materiál z množstva tém, z ktorych niektoré kľúčové študenti zapracujú do svojich projektov. Výučba zahŕňa aj prednášky pozvaných hostí z herného a grafického priemyslu (záleží na dostupnosti).
   | offered_in = Povinne-voliteľný v in [[Master program in Applied Informatics|Magisterskom programe Aplikovaná informatika]]
+
   | offered_in = Povinne-voliteľný v [[Master program in Applied Informatics|Magisterskom programe Aplikovaná informatika]]
 
   | recommendations = žiadne
 
   | recommendations = žiadne
 
}}
 
}}

Verzia zo dňa a času 21:22, 20. august 2008

Grafika v reálnom čase 2-AIN-122

choď na zoznam všetkých predmetov...

Názov a kód predmetu: Grafika v reálnom čase (2-AIN-122)
Prerekvizity: 2-MPG-101 (povinný)
Vyučuje sa/odporúčaný ročník: Letný semester / 1
Forma a # hodín/týždeň: P - prednáška (2)
Kredity: 3
Hodnotenie (semester/skúška): 100/0
Webstránka predmetu: chýba
Informačný list: Informačný list 2-AIN-122 (fakultná služba)
Vyučujúci: Mgr. Michal Červeňanský
E-mail: cervenansky@sccg.sk
Domovská stránka: http://www.sccg.sk/~cervenansky/

Popis predmetu:

Predmet predstaví kľúčové témy, princípy a techniky real-time renderingu a 3D hier. Prednáška pokrýva materiál z množstva tém, z ktorych niektoré kľúčové študenti zapracujú do svojich projektov. Výučba zahŕňa aj prednášky pozvaných hostí z herného a grafického priemyslu (záleží na dostupnosti).

Je časťou študijného programu: Povinne-voliteľný v Magisterskom programe Aplikovaná informatika

Odporúčania: žiadne