Submitting Diploma and Bachelor Theses/sk: Rozdiel medzi revíziami
d |
|||
Riadok 3: | Riadok 3: | ||
[[Media:vzor_prace.pdf|Vzor prvých strán záverečnej práce]] | [[Media:vzor_prace.pdf|Vzor prvých strán záverečnej práce]] | ||
− | Aktualizované informácie: | + | Aktualizované informácie: apríl 2016 |
Termíny odovzdávania prác sa riadia podľa Harmonogramu štúdia na akademický rok FMFI UK 2015/2016 ( Ročenka FMFI UK akademický rok 2015/2016 str. 39 ). | Termíny odovzdávania prác sa riadia podľa Harmonogramu štúdia na akademický rok FMFI UK 2015/2016 ( Ročenka FMFI UK akademický rok 2015/2016 str. 39 ). | ||
Riadok 10: | Riadok 10: | ||
Termín odovzdania diplomovej práce KV: '''25.05.2016 (streda)''' do '''15:00'''hod.<br> | Termín odovzdania diplomovej práce KV: '''25.05.2016 (streda)''' do '''15:00'''hod.<br> | ||
− | Termín odovzdania bakalárskej práce: '''16 | + | Termín odovzdania bakalárskej práce: <strike>'''16.05.2016 (pondelok)'''</strike> do '''15:00''' hod. <br> |
+ | <blockquote><i> | ||
Dobry den, (26.4.2016) | Dobry den, (26.4.2016) | ||
− | vzhladom na poziadavku viacerych kolegov som sa rozhodol posunut termin odovzdania bakalarskych prac na 31.V.2016 | + | vzhladom na poziadavku viacerych kolegov som sa rozhodol posunut termin odovzdania bakalarskych prac na 31.V. 2016 |
s pozdravom | s pozdravom | ||
Riadok 22: | Riadok 23: | ||
Miesto odovzdania: sekretariát KAI v pavilóne informatiky (i24) | Miesto odovzdania: sekretariát KAI v pavilóne informatiky (i24) | ||
Prosím študentov ktorí majú školiteľa z iného pracoviska ako je KAI, aby toto oznámili pri odovzdávaní prác. | Prosím študentov ktorí majú školiteľa z iného pracoviska ako je KAI, aby toto oznámili pri odovzdávaní prác. | ||
+ | </i></blockquote> | ||
Odporúčame prečítať si [http://www.fmph.uniba.sk/index.php?id=2669 informácie fakulty o záverečných prácach]. | Odporúčame prečítať si [http://www.fmph.uniba.sk/index.php?id=2669 informácie fakulty o záverečných prácach]. |
Verzia zo dňa a času 11:04, 29. apríl 2016
Informácie o odovzdávaní diplomových a bakalárskych prác
Vzor prvých strán záverečnej práce
Aktualizované informácie: apríl 2016
Termíny odovzdávania prác sa riadia podľa Harmonogramu štúdia na akademický rok FMFI UK 2015/2016 ( Ročenka FMFI UK akademický rok 2015/2016 str. 39 ).
Termín odovzdania diplomovej práce AI: 04.05.2016 (streda) do 15:00hod.
Termín odovzdania diplomovej práce KV: 25.05.2016 (streda) do 15:00hod.
Termín odovzdania bakalárskej práce: 16.05.2016 (pondelok) do 15:00 hod.
Dobry den, (26.4.2016)
vzhladom na poziadavku viacerych kolegov som sa rozhodol posunut termin odovzdania bakalarskych prac na 31.V. 2016
s pozdravom
D. Gruska
Miesto odovzdania: sekretariát KAI v pavilóne informatiky (i24) Prosím študentov ktorí majú školiteľa z iného pracoviska ako je KAI, aby toto oznámili pri odovzdávaní prác.
Odporúčame prečítať si informácie fakulty o záverečných prácach.
Úlohy študenta
- Získať od školiteľa 1x tlačivo Zadanie záverečnej práce (ZP), ak študent menil tému (tlačivo "FMFI zadanie ZP" z AISu) a získať na tlačivo všetky potrebné podpisy (študent, školiteľ, garant). Podpísané ZP je potrebné zviazať do každej odovzdanej práce (do jednej práce originál, do zvyšných stačia kópie) a nascanovanú kópiu priložiť aj do elektronickej verzie práce.
- Prácu odovzdať do systému AIS2, označiť ju ako finálnu a stiahnuť licenčné zmluvy (jeden štvorstranový PDF súbor).
- Odovzdať nasledujúce dokumenty (v zátvorke je len účel, odovzdáva sa všetko naraz na sekretariáte I24):
- 3x diplomovú alebo 3x bakalársku prácu so zaviazaným a podpísaným ZP (školiteľ, [oponent], knižnica) - stačí zviazať tepelnou väzbou
- 3x licenčná zmluva SK + 3x licenčná zmluva UK (študent, knižnica, archív)
- 1x kópia titulného listu práce (archív ŠO)( titulný list nieje totožný s obálkou práce )
- 1x kópia ZP (archív ŠO)
- Elektronická príloha ( CD ) musí byť prilepená na zadnej pevnej strane prace z vnútornej strany( samolepiaca plastová obálka alebo papierová obálka na CD )
- čísla študijných odborov pre účely titulného listu záverečnej práce :
- 2511 Aplikovaná informatika
- 2503 Kognitívna veda
- Názov práce musí byť totožný s názvom zadania práce. ( dodržiavať veľké a malé písmená, bodky, čiarky, dĺžne, mäkčene, jazyk... ). Zadanie v AIS2 musí byť 100% totožný s názvom práce
Po obhájení diplomovej/bakalárskej práce
- je potrebné si potvrdiť tlačivo Potvrdenie o vysporiadaní záväzkov študenta voči knižnici 1x, toto tlačivo po potvrdení v knižnici odovzdá študent na študijné oddelenie
Úlohy školiteľa
- Pred označením zadania v AISe flagom "úplné": musia mať všetky záverečné práce odovzdávané do Centrálneho registra záverečných prác (CRZP) definovaný primárny aj sekundárny jazyk - musia byť odlišné. Väčšina záverečných prác bude mať primárny jazyk slovenský, sekundárny jazyk je v takomto prípade anglický. Ak je primárny jazyk iný ako slovenský, sekundárny jazyk je slovenský. Aj v prípade, že ani primárny ani sekundárny jazyk nie je anglický, treba ale zadať názov záverečnej práce aj v anglickom jazyku - inak by sa nedal vložiť abstrakt v angličtine. (Toto je technicky zabezpečené v parametroch.) Názov záverečnej práce teda bude tiež v dvoch jazykoch. Záverečnú prácu, ktorá nebude spĺňať tieto podmienky, CRZP odmietne - neurobí kontrolu originality a práca sa dostane do stavu "neimportované v CRZP".
- Predtým ako študent prácu vytlačí: Vytlačiť a odovzdať študentovi ZP, ak študent menil zadanie práce (tlačivo "FMFI zadanie ZP" zo systému AIS2 s konfiguráciou podpisov 1x študent, 1x vedúci, 1x garant)
- Vytlačiť a odovzdať na sekretariát KAI protokol o originalite práce z AIS2 (od roku 2014 zabezpečuje KAI)
- Odovzdať posudok školiteľa, v ktorom sa okrem iného vyjadrí aj k protokolu o originalite (1ks, sekretariát katedry, DD.MM.2015 pre diplomové práce, DD.MM.2015 pre bakalárske práce)
Úlohy katedry
- Zabezpečiť vytlačenie tlačiva o kontrole originality, v prípade potreby požiada študenta o doručenie práce (vrátane protokolu originality) vedúcemu, prípadne aj oponentovi práce.
- Zabezpečiť posudky.