Bachelor seminar group II - 2016: Rozdiel medzi revíziami
d |
|||
Riadok 6: | Riadok 6: | ||
|- align="center" | |- align="center" | ||
| ||školiteľ||téma | | ||školiteľ||téma | ||
− | + | ||25.<br>2.||3.<br>3.||11.<br>3.||17.<br>3.||31.<br>3.||7.<br>4.||14.<br>4.||21.<br>4.||28.<br>4.||5.<br>5.||12.<br>5.||19.<br>5.|| | |
|- | |- | ||
|Katarína Achbergerová||Marek Nagy||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~achbergero12/bakalarka2015/ Spoločenská online hra založená na stroop efekte-rozpoznávania dyslexie u detí vo veku 9-11] | |Katarína Achbergerová||Marek Nagy||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~achbergero12/bakalarka2015/ Spoločenská online hra založená na stroop efekte-rozpoznávania dyslexie u detí vo veku 9-11] | ||
Riadok 36: | Riadok 36: | ||
|- | |- | ||
|Timotej Jurášek||Michal Ferko||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~jurasek7/bak/ Procedurálne generovanie a reprezentácia stavu príbehu v jednoduchých textových hrách] | |Timotej Jurášek||Michal Ferko||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~jurasek7/bak/ Procedurálne generovanie a reprezentácia stavu príbehu v jednoduchých textových hrách] | ||
− | |||
− | |||
− | |||
| || || || || || || || || || || || || | | || || || || || || || || || || || || | ||
|- | |- | ||
Riadok 48: | Riadok 45: | ||
|- | |- | ||
|Stanislav Krajčovič||František Gyárfáš||[http://www.st.fmph.uniba.sk/~krajcovic46/ Inteligentný organizátor súborov] | |Stanislav Krajčovič||František Gyárfáš||[http://www.st.fmph.uniba.sk/~krajcovic46/ Inteligentný organizátor súborov] | ||
+ | | || || || || || || || || || || || || | ||
+ | |- | ||
+ | |Marek Stachera||Damas Gruska||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~stachera1/Bakalarka/ Aplikácie pre mobilné zariadenia na rozvoj matematických kompetencií - počtové výkony] | ||
| || || || || || || || || || || || || | | || || || || || || || || || || || || | ||
|- | |- | ||
|} | |} |
Verzia zo dňa a času 08:05, 3. marec 2016
Štvrtok, 9:50, M-I, Andrej Blaho
[ naspäť na stránku Bakalárskeho seminára ]