Bachelor seminar group II - 2016: Rozdiel medzi revíziami

d
d
Riadok 25: Riadok 25:
 
|Ákos Hervay||Pavel Petrovič||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~hervay2/bc_sphero/  Vizuálny programovací jazyk pre guľového robota Sphero]
 
|Ákos Hervay||Pavel Petrovič||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~hervay2/bc_sphero/  Vizuálny programovací jazyk pre guľového robota Sphero]
 
|  || || || || || || || || || || || ||  
 
|  || || || || || || || || || || || ||  
|-
 
|Michal Hoľa||Andrej Blaho||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~hola2/ Interaktívna aplikácia na výučbu programovania s grafickým rozhraním]
 
|  + || || || || || || || || || || || ||
 
 
|-
 
|-
 
|Michal Hradečný||Peter Borovanský||[http://www.st.fmph.uniba.sk/~hradecny3/Bakalarska%20praca/  Mobilná aplikácia na ovládanie EV3 Lego robota]
 
|Michal Hradečný||Peter Borovanský||[http://www.st.fmph.uniba.sk/~hradecny3/Bakalarska%20praca/  Mobilná aplikácia na ovládanie EV3 Lego robota]
Riadok 46: Riadok 43:
 
|Matúš Kováč||Ľudmila Jašková||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~kovac192/bakalarka Programovacie prostredie pre zrakovo postihnutých žiakov ZŠ]
 
|Matúš Kováč||Ľudmila Jašková||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~kovac192/bakalarka Programovacie prostredie pre zrakovo postihnutých žiakov ZŠ]
 
|  || || || || || || || || || || || ||  
 
|  || || || || || || || || || || || ||  
 +
|-
 +
|Dávid Kőszeghy||Jozef Šiška||[http://dejwoo.com/thesis/  Internet of Things in Automotive Industry]
 +
|  - || || || || || || || || || || || ||
 
|-
 
|-
 
|Stanislav Krajčovič||František Gyárfáš||[http://www.st.fmph.uniba.sk/~krajcovic46/  Inteligentný organizátor súborov]
 
|Stanislav Krajčovič||František Gyárfáš||[http://www.st.fmph.uniba.sk/~krajcovic46/  Inteligentný organizátor súborov]

Verzia zo dňa a času 09:03, 25. február 2016

Štvrtok, 9:50, M-I, Andrej Blaho
[ naspäť na stránku Bakalárskeho seminára ]

školiteľ téma 18.
2.
25.
2.
3.
3.
11.
3.
17.
3.
31.
3.
7.
4.
14.
4.
21.
4.
28.
4.
5.
5.
12.
5.
19.
5.
Katarína Achbergerová Marek Nagy Spoločenská online hra založená na stroop efekte-rozpoznávania dyslexie u detí vo veku 9-11
Alžbeta Bachroníková Peter Borovanský Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou prostredie Deda Lesoňa
Martin Fiala Andrej Jursa Implementácia systému s real-time prvkami, určeného na správu tímu ľudí
Peter Floch Ján Rybár Online laboratórium +
Adam Grund Ľudmila Jašková Strojopis pre zrakovo postihnutých žiakov ZŠ
Ákos Hervay Pavel Petrovič Vizuálny programovací jazyk pre guľového robota Sphero
Michal Hradečný Peter Borovanský Mobilná aplikácia na ovládanie EV3 Lego robota
Andrej Hýll Damas Gruska Vývoj aplikácií pre mobilné zariadenia na rozvoj matematických kompentencií
Erik Jankovič ? ? ??
Timotej Jurášek Michal Ferko Procedurálne generovanie a reprezentácia stavu príbehu v jednoduchých textových hrách
Matej Kellner Pavel Petrovič Výuková aplikácia demonštrujúca fyzikálny princíp
Matúš Kováč Ľudmila Jašková Programovacie prostredie pre zrakovo postihnutých žiakov ZŠ
Dávid Kőszeghy Jozef Šiška Internet of Things in Automotive Industry -
Stanislav Krajčovič František Gyárfáš Inteligentný organizátor súborov