ZPGSO/sk: Rozdiel medzi revíziami
Riadok 20: | Riadok 20: | ||
== PREDNÁŠKY == | == PREDNÁŠKY == | ||
− | ''' 22.9. [http://www.sccg.sk/~kucerova/ZS_2015_2016/ZPGSO_1.pdf Úvod] | + | ''' 22.9.''' [http://www.sccg.sk/~kucerova/ZS_2015_2016/ZPGSO_1.pdf Úvod] |
''' 29.9.''' [http://www.sccg.sk/~kucerova/ZS_2015_2016/ZPGSO_2.pdf Referenčný model PG, Základná geometria, Reprezentácie] | ''' 29.9.''' [http://www.sccg.sk/~kucerova/ZS_2015_2016/ZPGSO_2.pdf Referenčný model PG, Základná geometria, Reprezentácie] | ||
Riadok 48: | Riadok 48: | ||
== CVIČENIA == | == CVIČENIA == | ||
''' 6.10.''' [http://www.sccg.sk/~kucerova/ZS_2015_2016/ZPGSO_CV_PG_1.pdf Základná geometria, Domáca úloha 1], [http://www.sccg.sk/~kucerova/ZS_2015_2016/BuzzModelGSVMOBJ.obj BuzzModelGSVMOBJ.obj], [http://www.sccg.sk/~kucerova/ZS_2015_2016/monkey.obj monkey obj] | ''' 6.10.''' [http://www.sccg.sk/~kucerova/ZS_2015_2016/ZPGSO_CV_PG_1.pdf Základná geometria, Domáca úloha 1], [http://www.sccg.sk/~kucerova/ZS_2015_2016/BuzzModelGSVMOBJ.obj BuzzModelGSVMOBJ.obj], [http://www.sccg.sk/~kucerova/ZS_2015_2016/monkey.obj monkey obj] | ||
+ | Domáca úloha 1 - Načítanie objektu v .obj formáte a zobraziť celý objekt pomocou !ortogonálnej projekcie (použitím matice ortogonálnej projekcie, nie len použitím x,y súradnice)! Možné opakované odovzdanie úlohy (do 18.10). Hodnotí sa posledná verzia. | ||
− | ''' 13.10.''' [http://www.sccg.sk/~kucerova/ZS_2015_2016/ZPGSO_CV_PG_2.pdf Orezávanie] | + | ''' 13.10.''' [http://www.sccg.sk/~kucerova/ZS_2015_2016/ZPGSO_CV_PG_2.pdf Orezávanie] |
Verzia zo dňa a času 13:45, 15. október 2015
Obsah
Základy počítačovej grafiky a spracovanie obrazu
- Prednáška
- Utorok 11:30, A
- Cvičenia
- Utorok 8:10, H3
- Utorok 16:30, H3
HODNOTENIE
- Skúška.................................... 50 bodov
- Cvičenia
- 4 domáce úlohy ............... 4x10 bodov
- Účasť...................................10x1 bod
- Minimum........................... 30 bodov
MATERIÁLY
* Žára a kol. Moderní počítačová grafika * Ružický, Ferko: Počítačová grafika a spracovanie obrazu * Šikudová a kol. Počítačové videnie: Detekcia a rozpoznávanie objektov
PREDNÁŠKY
22.9. Úvod
29.9. Referenčný model PG, Základná geometria, Reprezentácie
6.10. Základná geometria – Pokračovnie, Zobrazovací kanál, Orezávanie
13.10. Viditeľnosť, Rasterizácia, Alias, Textúry
20.10.
27.10.
3.11.
10.11.
17.11.
24.11.
1.12.
8.12.
15.12.
CVIČENIA
6.10. Základná geometria, Domáca úloha 1, BuzzModelGSVMOBJ.obj, monkey obj Domáca úloha 1 - Načítanie objektu v .obj formáte a zobraziť celý objekt pomocou !ortogonálnej projekcie (použitím matice ortogonálnej projekcie, nie len použitím x,y súradnice)! Možné opakované odovzdanie úlohy (do 18.10). Hodnotí sa posledná verzia.
13.10. Orezávanie