BakTema Mikromanazment v RTS pomocou neuralneho agenta: Rozdiel medzi revíziami

 
Riadok 1: Riadok 1:
 
== Mikromanažment v RTS pomocou neurálneho agenta ==
 
== Mikromanažment v RTS pomocou neurálneho agenta ==
 +
 +
<small>(Zadanie bakalárskej práce, [[Topics for Bachelor Theses|naspäť na zoznam bakalárskych prác]])</small>
  
 
[[Viliam Dillinger|Viliam Dillinger]]
 
[[Viliam Dillinger|Viliam Dillinger]]

Aktuálna revízia z 23:21, 26. september 2012

Mikromanažment v RTS pomocou neurálneho agenta

(Zadanie bakalárskej práce, naspäť na zoznam bakalárskych prác)

Viliam Dillinger

Zadanie: Implementujte neurónovú sieť (multi layer perceptron) do API pre interakciu s hrou Starcraft (BWAPI), natrénujte danú sieť na mikromanažment vybraných bojových jednotiek, navrhnite a vykonajte testy pre porovnanie rôznych architektúr danej siete.

Literatúra:

Požiadavky: programovanie v C++, znalosť hry Starcraft, schopnosť (relatívne) samostatnej práce, pravidelné konzultácie (každý týždeň).