BakTema Mikromanazment v RTS pomocou neuralneho agenta: Rozdiel medzi revíziami
Riadok 1: | Riadok 1: | ||
== Mikromanažment v RTS pomocou neurálneho agenta == | == Mikromanažment v RTS pomocou neurálneho agenta == | ||
− | [Viliam Dillinger|Viliam Dillinger] | + | [[Viliam Dillinger|Viliam Dillinger]] |
'''Zadanie:''' Implementujte neurónovú sieť (multi layer perceptron) do API pre interakciu s hrou Starcraft (BWAPI), natrénujte danú sieť na mikromanažment vybraných bojových jednotiek, navrhnite a vykonajte testy pre porovnanie rôznych architektúr danej siete. | '''Zadanie:''' Implementujte neurónovú sieť (multi layer perceptron) do API pre interakciu s hrou Starcraft (BWAPI), natrénujte danú sieť na mikromanažment vybraných bojových jednotiek, navrhnite a vykonajte testy pre porovnanie rôznych architektúr danej siete. |
Verzia zo dňa a času 23:17, 26. september 2012
Mikromanažment v RTS pomocou neurálneho agenta
Zadanie: Implementujte neurónovú sieť (multi layer perceptron) do API pre interakciu s hrou Starcraft (BWAPI), natrénujte danú sieť na mikromanažment vybraných bojových jednotiek, navrhnite a vykonajte testy pre porovnanie rôznych architektúr danej siete.
Literatúra:
- S. Russell, P. Norvig: Artificial Inteligence - a modern approach
- A.P. Engelbrecht: Computational inteligence - an introduction
- manuál BWAPI http://code.google.com/p/bwapi/wiki/BWAPIManual
Požiadavky: programovanie v C++, znalosť hry Starcraft, schopnosť (relatívne) samostatnej práce, pravidelné konzultácie (každý týždeň).