BakTema Mikromanazment v RTS pomocou neuralneho agenta: Rozdiel medzi revíziami
Riadok 10: | Riadok 10: | ||
* manuál BWAPI http://code.google.com/p/bwapi/wiki/BWAPIManual | * manuál BWAPI http://code.google.com/p/bwapi/wiki/BWAPIManual | ||
− | '''Požiadavky:''' programovanie v C++, znalosť hry Starcraft, schopnosť (relatívne) samostatnej práce, pravidelné konzultácie. | + | '''Požiadavky:''' programovanie v C++, znalosť hry Starcraft, schopnosť (relatívne) samostatnej práce, pravidelné konzultácie (každý týždeň). |
Verzia zo dňa a času 23:15, 26. september 2012
Mikromanažment v RTS pomocou neurálneho agenta
[Viliam Dillinger|Viliam Dillinger]]
Zadanie: Implementujte neurónovú sieť (multi layer perceptron) do API pre interakciu s hrou Starcraft (BWAPI), natrénujte danú sieť na mikromanažment vybraných bojových jednotiek, navrhnite a vykonajte testy pre porovnanie rôznych architektúr danej siete.
Literatúra:
- S. Russell, P. Norvig: Artificial Inteligence - a modern approach
- A.P. Engelbrecht: Computational inteligence - an introduction
- manuál BWAPI http://code.google.com/p/bwapi/wiki/BWAPIManual
Požiadavky: programovanie v C++, znalosť hry Starcraft, schopnosť (relatívne) samostatnej práce, pravidelné konzultácie (každý týždeň).