Bachelor seminar group II/sk: Rozdiel medzi revíziami
(22 medziľahlých úprav od rovnakého používateľa.) | |||
Riadok 1: | Riadok 1: | ||
'''Štvrtok, 8:10 - 9:50, M-I, Stanislav Stanek'''<br> | '''Štvrtok, 8:10 - 9:50, M-I, Stanislav Stanek'''<br> | ||
<small>[ '' [[Bachelor seminar|naspäť na stránku Bakalárskeho seminára]] '' ]</small><br> | <small>[ '' [[Bachelor seminar|naspäť na stránku Bakalárskeho seminára]] '' ]</small><br> | ||
− | značky 16.2. znamenajú: <b>e</b> (mám kontaktný email), <b>x</b> (nemám kontaktný email)<br> | + | značky 16.2. znamenajú: <b>e</b> (mám kontaktný email), <b>x</b> (nemám kontaktný email), <b>l</b> (link na webstránku k bakalárskej práci)<br> |
značky ostatné dni znamenajú: <b>p</b> (má prezentovať), <b>-</b> (neprítomný/á), <b>/</b> (prítomný/á)<br> | značky ostatné dni znamenajú: <b>p</b> (má prezentovať), <b>-</b> (neprítomný/á), <b>/</b> (prítomný/á)<br> | ||
Riadok 11: | Riadok 11: | ||
|- | |- | ||
|Hurtoš Mário || Běhal David || Virtuálny priestor s použitím WebGL | |Hurtoš Mário || Běhal David || Virtuálny priestor s použitím WebGL | ||
− | | | + | | e[http://www.st.fmph.uniba.sk/~hurtos1/Bc/ l] || p/ || / || p/ || / || p/ || / |
|- | |- | ||
|Kamenický Rastislav || Novotný Matej || Panorámy s priestorovým zvukom | |Kamenický Rastislav || Novotný Matej || Panorámy s priestorovým zvukom | ||
− | | | + | | e[http://sokoban123.mysteria.cz/bc/index.html l] || p/ || / || / || p/ || / || p/ |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
|- | |- | ||
|Kopernický Matúš || Novotný Matej || Panorámy s vrstvami | |Kopernický Matúš || Novotný Matej || Panorámy s vrstvami | ||
− | | e || | + | | e[http://bubblog.ic.cz/bc/ l] || / || p/ || - || p/ || / || p/ |
|- | |- | ||
|Kuruc Viktor || Lúčan Ľubomír || Odveta (RPG hra) | |Kuruc Viktor || Lúčan Ľubomír || Odveta (RPG hra) | ||
− | | e || p || | + | | e[http://www.st.fmph.uniba.sk/~kuruc10/ l] || p/ || / || / || p/ || / || '''p'''/- |
|- | |- | ||
|Matkulčík Peter || Ďurikovič Roman || Prehľad techník renderovania objektu z mračna bodov | |Matkulčík Peter || Ďurikovič Roman || Prehľad techník renderovania objektu z mračna bodov | ||
− | | x || | + | | x || p- || p- || - || - || - || - |
|- | |- | ||
|Miško Tomáš || Dadová Jana || Riadenie skupinových formácií pomocou tvarov | |Miško Tomáš || Dadová Jana || Riadenie skupinových formácií pomocou tvarov | ||
− | | | + | | e[http://ripedar.com/category/bakalarka/ l] || p/ || / || / || p/ || / || p/ |
|- | |- | ||
|Nguyen Nhat Huy || Lecký Peter || WiNavi - navigácia po budovách určená pre nevidiacich | |Nguyen Nhat Huy || Lecký Peter || WiNavi - navigácia po budovách určená pre nevidiacich | ||
− | | | + | | e[http://www.st.fmph.uniba.sk/~nguyennhat1/Bc/bc_url1.html l] || p- || p/ || - || p/ || / || '''p'''/- |
|- | |- | ||
|Novotný Andrej || ? || Prístupnosť Ajaxových aplikácií. Využitie technológie ARIA v praxi. | |Novotný Andrej || ? || Prístupnosť Ajaxových aplikácií. Využitie technológie ARIA v praxi. | ||
− | | x || | + | | x || p- || p- || - || - || - || - |
|- | |- | ||
|Pajer Maroš || Ferko Andrej || Aktivizačné virtuálne múzeum | |Pajer Maroš || Ferko Andrej || Aktivizačné virtuálne múzeum | ||
− | | e || | + | | e[http://www.st.fmph.uniba.sk/~pajer1/bc/ l] || / || p- || p/ || p/ || p/ || '''p'''/- |
|- | |- | ||
|Pernecká Jana || Peter Borovský || Automatická analýza mestských dát | |Pernecká Jana || Peter Borovský || Automatická analýza mestských dát | ||
− | | e | + | | e[http://www.st.fmph.uniba.sk/~pernecka1/bc/ l] || p/ || / || p/ || / || p/ || - |
|- | |- | ||
|Piovarči Michal || Krajčík Peter || Vektorový grafický editor s generovaním zdrojového kódu | |Piovarči Michal || Krajčík Peter || Vektorový grafický editor s generovaním zdrojového kódu | ||
− | | e || | + | | e[http://www.webkompas.sk/bakalarka/index.html l] || / || p/ || p/ || / || p/ || / |
|- | |- | ||
|Polák Matej || Lúčan Ľubomír || Porovnávanie vlastností herných 3D enginov a realizácia v praxi | |Polák Matej || Lúčan Ľubomír || Porovnávanie vlastností herných 3D enginov a realizácia v praxi | ||
− | | e || p || | + | | e[http://existenz.php5.sk/ l] || p/ || / || p/ || / || p/ || / |
|- | |- | ||
|Šipold Juraj || Samuelčík Martin || Prehliadač 3D modelov na platforme Android | |Šipold Juraj || Samuelčík Martin || Prehliadač 3D modelov na platforme Android | ||
− | | e || | + | | e[http://www.st.fmph.uniba.sk/~sipold1/BC/ l] || p/ || / || p/ || / || / || p/ |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
|- | |- | ||
|Truben Martin || Lúčan Ľubomír || PrestoRacer | |Truben Martin || Lúčan Ľubomír || PrestoRacer | ||
− | | e || | + | | e[http://www.st.fmph.uniba.sk/~truben2/bc/ l] || / || p/ || p/ || / || / || p/ |
|- | |- | ||
|Vrana Michal || Ďurikovič Roman || Prehľad techník spracovania atmosférických efektov metódami spracovania obrazu | |Vrana Michal || Ďurikovič Roman || Prehľad techník spracovania atmosférických efektov metódami spracovania obrazu | ||
− | | | + | | e[http://www.st.fmph.uniba.sk/~vrana2/bc/index.php l] || / || p/ || / || p/ || / || '''p'''/- |
|} | |} |
Aktuálna revízia z 07:43, 22. máj 2012
Štvrtok, 8:10 - 9:50, M-I, Stanislav Stanek
[ naspäť na stránku Bakalárskeho seminára ]
značky 16.2. znamenajú: e (mám kontaktný email), x (nemám kontaktný email), l (link na webstránku k bakalárskej práci)
značky ostatné dni znamenajú: p (má prezentovať), - (neprítomný/á), / (prítomný/á)
školiteľ | téma | 16. 2. |
1. 3. |
15. 3. |
29. 3. |
19. 4. |
3. 5. |
17. 5. | |
Hurtoš Mário | Běhal David | Virtuálny priestor s použitím WebGL | el | p/ | / | p/ | / | p/ | / |
Kamenický Rastislav | Novotný Matej | Panorámy s priestorovým zvukom | el | p/ | / | / | p/ | / | p/ |
Kopernický Matúš | Novotný Matej | Panorámy s vrstvami | el | / | p/ | - | p/ | / | p/ |
Kuruc Viktor | Lúčan Ľubomír | Odveta (RPG hra) | el | p/ | / | / | p/ | / | p/- |
Matkulčík Peter | Ďurikovič Roman | Prehľad techník renderovania objektu z mračna bodov | x | p- | p- | - | - | - | - |
Miško Tomáš | Dadová Jana | Riadenie skupinových formácií pomocou tvarov | el | p/ | / | / | p/ | / | p/ |
Nguyen Nhat Huy | Lecký Peter | WiNavi - navigácia po budovách určená pre nevidiacich | el | p- | p/ | - | p/ | / | p/- |
Novotný Andrej | ? | Prístupnosť Ajaxových aplikácií. Využitie technológie ARIA v praxi. | x | p- | p- | - | - | - | - |
Pajer Maroš | Ferko Andrej | Aktivizačné virtuálne múzeum | el | / | p- | p/ | p/ | p/ | p/- |
Pernecká Jana | Peter Borovský | Automatická analýza mestských dát | el | p/ | / | p/ | / | p/ | - |
Piovarči Michal | Krajčík Peter | Vektorový grafický editor s generovaním zdrojového kódu | el | / | p/ | p/ | / | p/ | / |
Polák Matej | Lúčan Ľubomír | Porovnávanie vlastností herných 3D enginov a realizácia v praxi | el | p/ | / | p/ | / | p/ | / |
Šipold Juraj | Samuelčík Martin | Prehliadač 3D modelov na platforme Android | el | p/ | / | p/ | / | / | p/ |
Truben Martin | Lúčan Ľubomír | PrestoRacer | el | / | p/ | p/ | / | / | p/ |
Vrana Michal | Ďurikovič Roman | Prehľad techník spracovania atmosférických efektov metódami spracovania obrazu | el | / | p/ | / | p/ | / | p/- |