Bakalársky seminár skupina V: Rozdiel medzi revíziami

 
(32 medziľahlých úprav od rovnakého používateľa.)
Riadok 5: Riadok 5:
 
|- align="center"
 
|- align="center"
 
| ||školiteľ||téma
 
| ||školiteľ||téma
||18.<br>2.||25.<br>2.||4.<br>3.||11.<br>3.||18.<br>3.||25.<br>3.||8.<br>4.||15.<br>4.||22.<br>4.||29.<br>4.||6.<br>5.||13.<br>5.
+
||18.<br>2.||25.<br>2.||4.<br>3.||11.<br>3.||18.<br>3.||25.<br>3.||15.<br>4.||22.<br>4.||29.<br>4.||6.<br>5.||13.<br>5.||
 
|-
 
|-
|Balko Peter|| František Gyarfáš || Interaktíva elektronická on-line učebnica
+
|Balko Peter|| František Gyarfáš || [https://www.st.fmph.uniba.sk/~balko7/BS/ Interaktíva elektronická on-line učebnica]
| || || || || || || || || || || ||  
+
| +||R||-||+||-||+||o||-||+||R||+||  
 
|-
 
|-
|Benko Ivan|| Milan Moravčík || Webová interaktívna fotogaléria
+
|Benko Ivan|| Milan Moravčík || [http://www.ifko.php5.sk/ Webová interaktívna fotogaléria]
| || || || || || || || || || || ||  
+
| +||R||-||+||-||+||R||-||+||o||+||  
 
|-
 
|-
|Bihuň Andrej|| Pavel Petrovič || Gmail assistant
+
|Bihuň Andrej|| Pavel Petrovič || [http://www.mojawebka.sk/andyb/index.php?cat=bc Gmail assistant]
| || || || || || || || || || || ||  
+
| +||-||R||+||+||+||-||+||R||-||+||  
 
|-
 
|-
|Halamíček Radovan|| Peter Borovanský || Tvorba hier pomocou source engine-u
+
|Kočan Ondrej|| František Gyarfáš || [http://www.ondrejkocan.own.cz/ Interaktívny web portál pre výuku programovania v C++]
| || || || || || || || || || || ||  
+
| +||R||+||+||+||R||+||-||+||+||+||  
 
|-
 
|-
|Chromik Štefan|| Pavel Petrovič || [http://www.wakeland.org/?page_id=14 Využitie robotických stavebníc vo vyučovaní]
+
|Kokoška Martin|| Ľudmila Jašková || [http://www.st.fmph.uniba.sk/~kokoska1/bakalarka/ Využívanie IKT pri rozvoji komunikačných schopností sluchovo postihnutých detí]
| || || || || || || || || || || ||  
+
| +||+||R||+||+||R||+||-||+||+||+||  
 
|-
 
|-
|Kočan Ondrej|| František Gyarfáš || Interaktívny web portál pre výuku programovania v C++
+
|Kovaľ Peter|| Ján Kľuka || [http://koky.sk/ Obnova zálohovaných dát v Linuxe]
| || || || || || || || || || || ||  
+
| +||+||R||+||+||+||-||R||+||-||+||  
 
|-
 
|-
|Kokoška Martin|| Ľudmila Jašková || Využívanie IKT pri rozvoji komunikačných schopností sluchovo postihnutých detí
+
|Lehotský Ľuboš|| M. Šrámek || [https://www.st.fmph.uniba.sk/~lehotsky11/bcfront.html Pravidlá na kontrolu slovenskej gramatiky]
|  || || || || || || || || || || ||
+
| +||+||R||+||+||-||-||-||R||+||+||  
|-
+
|Kovaľ Peter|| Ján Kľuka || Obnova zálohovaných dát v Linuxe
+
| + || || || || || || || || || || ||
+
|-
+
|Lehotský Ľuboš|| M. Šrámek || Pravidlá na kontrolu slovenskej gramatiky
+
| || || || || || || || || || || ||  
+
 
|-
 
|-
 
|Melicher Erik|| Pavel Petrovič || Autopoiesis in Artificial Life
 
|Melicher Erik|| Pavel Petrovič || Autopoiesis in Artificial Life
| || || || || || || || || || || ||  
+
| +||+||-||R||+||+||-||+||+||-||R||  
 
|-
 
|-
|Miklušičák Šimon|| Pavel Petrovič || Ballbot
+
|Miklušičák Šimon|| Pavel Petrovič || [http://fymo.ic.cz/bac.html Ballbot]
| || || || || || || || || || || ||  
+
| +||+||-||-||R||+||-||-||-||R||+||  
 
|-
 
|-
 
|Mináriková Barbora|| Marek Nagy || [https://www.st.fmph.uniba.sk/~minarikova18/bakalarka/ Interaktívne webové prostredie pre deti predškolského veku]
 
|Mináriková Barbora|| Marek Nagy || [https://www.st.fmph.uniba.sk/~minarikova18/bakalarka/ Interaktívne webové prostredie pre deti predškolského veku]
| || || || || || || || || || || ||  
+
| +||R||o||+||-||+||-||R||+||+||+||  
 
|-
 
|-
|Nosál Peter|| Pavel Petrovič || Mobilné telefóny ako platforma v projektoch Imagine
+
|Nosál Peter|| Pavel Petrovič || [http://pedro.wakeland.org/index.php?page=bc Mobilné telefóny ako platforma v projektoch Imagine]
| || || || || || || || || || || ||  
+
| +||+||R||+||+||+||-||+||-||+||R||  
 
|-
 
|-
|Pogádl Juraj|| Daniela Onačilová || E-learningový portál pre základné a stredné školy
+
|Pogádl Juraj|| Daniela Onačilová || [http://jpogadl.mudrlant.net/index.php?date=23_2_2010 E-learningový portál pre základné a stredné školy]
| || || || || || || || || || || ||  
+
| +||+||+||R||+||R||-||+||+||-||+||  
 
|-
 
|-
|Rusnák Marián|| Pavel Petrovič || Mobilný telefóon ako riadiaca platforma robota
+
|Šilar Ján|| František Gyarfáš || [http://www.st.fmph.uniba.sk/~silar1/bc.html Testovanie správnosti kódu v C++ pri metodológii Test Driven Development]
| || || || || || || || || || || ||  
+
| +||+||+||R||+||+||+||R||-||+||+||  
 
|-
 
|-
|Súkeník Tomáš|| Miloš Šrámek || Online nástroje na preklady a lokalizáciu softvéru
+
|Škula Branislav|| Marek Nagy || [http://www.st.fmph.uniba.sk/~skula1/ Automatizované hodnotenie záverečných prác]
| || || || || || || || || || || ||  
+
| +||+||+||R||+||o||+||+||R||+||+||  
 
|-
 
|-
|Šilar Ján|| František Gyarfáš || Testovanie správnosti kódu v C++ pri metodológii Test Driven Development
+
|Šovčík Daniel|| Marek Nagy || [http://www.st.fmph.uniba.sk/~sovcik2/baka/seminar/ Aplikácia analýzy fonologických procesov]
| || || || || || || || || || || ||  
+
| +||+||+||R||+||+||R||+||+||-||+||  
 
|-
 
|-
|Škula Branislav|| Marek Nagy || [http://www.st.fmph.uniba.sk/~skula1/ Automatizované hodnotenie záverečných prác]
+
|Veress Peter|| Marek Nagy || [http://morfo-web.webzdarma.cz/ Morfologicko-fonetický webový slovník]
| || || || || || || || || || || ||  
+
| +||+||+||-||R||+||+||+||R||+||+||
 +
|-
 +
|Vlk Peter|| Franz Peter || [http://www.seth.webz.cz/page/index.php?content=bc Pentaho Mondrian]
 +
| +||+||+||R||-||-||+||+||-||+||R||
 +
<!--
 +
|Halamíček Radovan|| Peter Borovanský || [https://www.st.fmph.uniba.sk/~halamicek1/str/ Tvorba hier pomocou source engine-u]
 +
| +||R||-||-||-||-||-|| || || || ||  
 
|-
 
|-
|Šovčík Daniel|| Marek Nagy || Aplikácia analýzy fonologických procesov
+
|Chromik Štefan|| Pavel Petrovič || [http://www.wakeland.org/?page_id=14 Využitie robotických stavebníc vo vyučovaní]
 +
| +||o||-||-||?|| || || || || || ||
 +
|-
 +
|Rusnák Marián|| Pavel Petrovič || [http://www.st.fmph.uniba.sk/~rusnak11/bakalarka/ Mobilný telefón ako riadiaca platforma robota]
 +
| +||+||+||-||R||+||+||-||-||-||r||
 +
|-
 +
|Súkeník Tomáš|| Miloš Šrámek || Online nástroje na preklady a lokalizáciu softvéru
 
|  || || || || || || || || || || ||  
 
|  || || || || || || || || || || ||  
 
|-
 
|-
|Veress Peter|| Marek Nagy || Morfologicko-fonetický webový slovník
+
-->
|  || || || || || || || || || || ||
+
 
|}
 
|}

Aktuálna revízia z 20:35, 14. máj 2010

Štvrtok 09:00, I-9, Andrej Blaho
[ naspäť na stránku Bakalárskeho seminára ]

školiteľ téma 18.
2.
25.
2.
4.
3.
11.
3.
18.
3.
25.
3.
15.
4.
22.
4.
29.
4.
6.
5.
13.
5.
Balko Peter František Gyarfáš Interaktíva elektronická on-line učebnica + R - + - + o - + R +
Benko Ivan Milan Moravčík Webová interaktívna fotogaléria + R - + - + R - + o +
Bihuň Andrej Pavel Petrovič Gmail assistant + - R + + + - + R - +
Kočan Ondrej František Gyarfáš Interaktívny web portál pre výuku programovania v C++ + R + + + R + - + + +
Kokoška Martin Ľudmila Jašková Využívanie IKT pri rozvoji komunikačných schopností sluchovo postihnutých detí + + R + + R + - + + +
Kovaľ Peter Ján Kľuka Obnova zálohovaných dát v Linuxe + + R + + + - R + - +
Lehotský Ľuboš M. Šrámek Pravidlá na kontrolu slovenskej gramatiky + + R + + - - - R + +
Melicher Erik Pavel Petrovič Autopoiesis in Artificial Life + + - R + + - + + - R
Miklušičák Šimon Pavel Petrovič Ballbot + + - - R + - - - R +
Mináriková Barbora Marek Nagy Interaktívne webové prostredie pre deti predškolského veku + R o + - + - R + + +
Nosál Peter Pavel Petrovič Mobilné telefóny ako platforma v projektoch Imagine + + R + + + - + - + R
Pogádl Juraj Daniela Onačilová E-learningový portál pre základné a stredné školy + + + R + R - + + - +
Šilar Ján František Gyarfáš Testovanie správnosti kódu v C++ pri metodológii Test Driven Development + + + R + + + R - + +
Škula Branislav Marek Nagy Automatizované hodnotenie záverečných prác + + + R + o + + R + +
Šovčík Daniel Marek Nagy Aplikácia analýzy fonologických procesov + + + R + + R + + - +
Veress Peter Marek Nagy Morfologicko-fonetický webový slovník + + + - R + + + R + +
Vlk Peter Franz Peter Pentaho Mondrian + + + R - - + + - + R