BakTema Prelet stvorrozmernou kockou/sk: Rozdiel medzi revíziami
d (Created page with '<small>(Zadanie bakalárskej práce, naspäť na zoznam bakalárskych prác)</small> Andrej Lúčny ''Prelet štvorrozmenou kock…') |
d |
||
Riadok 1: | Riadok 1: | ||
+ | = Prelet štvorrozmernou kockou = | ||
+ | |||
<small>(Zadanie bakalárskej práce, [[Topics for Bachelor Theses|naspäť na zoznam bakalárskych prác]])</small> | <small>(Zadanie bakalárskej práce, [[Topics for Bachelor Theses|naspäť na zoznam bakalárskych prác]])</small> | ||
Aktuálna revízia z 18:45, 7. október 2009
Prelet štvorrozmernou kockou
(Zadanie bakalárskej práce, naspäť na zoznam bakalárskych prác)
Prelet štvorrozmenou kockou. Cieľom je urobiť 3D model, ktorý generuje v čase 3D rezy štvrrozmernej kocky pozdĺž zvolenej trajektórie a umožňuje to zaznaemenať na video
Literatúra:
- Žára J.: VRML97 Laskavý pruvodce virtuálnymi svety. Computer Press, Brno 1999
Požiadavky: -