Spracovanie 3D modelov: Rozdiel medzi revíziami

d
 
(2 medziľahlé úpravy od 2 ďalších používateľov nie sú zobrazené)
Riadok 1: Riadok 1:
== Spracovanie 3D modelov ==
 
 
 
<small>(Zadanie bakalárskej práce, [[Topics for Bachelor Theses|naspäť na zoznam bakalárskych prác]])</small>
 
<small>(Zadanie bakalárskej práce, [[Topics for Bachelor Theses|naspäť na zoznam bakalárskych prác]])</small>
  
 
[[Andrej Lucny|Andrej Lúčny]]
 
[[Andrej Lucny|Andrej Lúčny]]
  
''spracovanie 3D modelu vo VRML formáte za účelom jeho oživenia. 3D model, napríklad kráčajúceho hmyzu treba rozdeliť na jednotlivé časti, údy, určiť jednotlivé kĺby, zredukovat počet plôch ktoré ho tvoria a pod.''
+
''spracovanie 3D modelu vo VRML formáte za účelom jeho oživenia. 3D model, napríklad kráčajúceho hmyzu treba rozdeliť na jednotlivé časti, údy, určiť jednotlivé kĺby, zredukovat počet plôch ktoré ho tvoria a pod.'' Odporúčaná platforma je C + flex. Možný výsledok je napríklad "stick insect" (pakobylka) s ovladatelnymi udmi vo formáte bos.
  
 
'''Literatúra:'''
 
'''Literatúra:'''
 
# Žára J.: VRML97 Laskavý pruvodce virtuálnymi svety. Computer Press, Brno 1999
 
# Žára J.: VRML97 Laskavý pruvodce virtuálnymi svety. Computer Press, Brno 1999
  
'''Požiadavky:''' -
+
'''Požiadavky:''' programovanie

Aktuálna revízia z 18:29, 27. september 2009

(Zadanie bakalárskej práce, naspäť na zoznam bakalárskych prác)

Andrej Lúčny

spracovanie 3D modelu vo VRML formáte za účelom jeho oživenia. 3D model, napríklad kráčajúceho hmyzu treba rozdeliť na jednotlivé časti, údy, určiť jednotlivé kĺby, zredukovat počet plôch ktoré ho tvoria a pod. Odporúčaná platforma je C + flex. Možný výsledok je napríklad "stick insect" (pakobylka) s ovladatelnymi udmi vo formáte bos.

Literatúra:

  1. Žára J.: VRML97 Laskavý pruvodce virtuálnymi svety. Computer Press, Brno 1999

Požiadavky: programovanie