Real Time Graphics/sk: Rozdiel medzi revíziami
(4 medziľahlé úpravy od 2 ďalších používateľov nie sú zobrazené) | |||
Riadok 8: | Riadok 8: | ||
| form = P - prednáška (2) | | form = P - prednáška (2) | ||
| evaluation = 100/0 | | evaluation = 100/0 | ||
− | | webpage = | + | | webpage = https://dai.fmph.uniba.sk/w/RealTimeComputerGraphics |
− | | teacher = | + | | teacher = RNDr. Martin Samuelčík, PhD. |
− | | email = | + | | email = samuelcik[[Image:zavinac.gif|@]]fmph.uniba.sk |
− | | homepage = http://www.sccg.sk/~ | + | | homepage = http://www.sccg.sk/~samuelcik/ |
− | | description = Predmet predstaví kľúčové témy, princípy a techniky real-time renderingu a 3D hier. Prednáška pokrýva materiál z množstva tém, z ktorych niektoré kľúčové študenti zapracujú do svojich projektov | + | | description = Predmet predstaví kľúčové témy, princípy a techniky real-time renderingu a 3D hier. Prednáška pokrýva materiál z množstva tém, z ktorych niektoré kľúčové študenti zapracujú do svojich projektov. |
| offered_in = Povinne-voliteľný v [[Master program in Applied Informatics|Magisterskom programe Aplikovaná informatika]] | | offered_in = Povinne-voliteľný v [[Master program in Applied Informatics|Magisterskom programe Aplikovaná informatika]] | ||
| recommendations = žiadne | | recommendations = žiadne | ||
}} | }} |
Aktuálna revízia z 15:45, 5. február 2016
Grafika v reálnom čase 2-AIN-122
choď na zoznam všetkých predmetov...
Názov a kód predmetu: | Grafika v reálnom čase (2-AIN-122) |
Prerekvizity: | 2-MPG-101 (povinný) |
Vyučuje sa/odporúčaný ročník: | Letný semester / 1 |
Forma a # hodín/týždeň: | P - prednáška (2) |
Kredity: | 3 |
Hodnotenie (semester/skúška): | 100/0 |
Webstránka predmetu: | https://dai.fmph.uniba.sk/w/RealTimeComputerGraphics |
Informačný list: | Informačný list 2-AIN-122 (fakultná služba) |
Vyučujúci: | RNDr. Martin Samuelčík, PhD. |
E-mail: | samuelcikfmph.uniba.sk |
Domovská stránka: | http://www.sccg.sk/~samuelcik/ |
Popis predmetu:
Predmet predstaví kľúčové témy, princípy a techniky real-time renderingu a 3D hier. Prednáška pokrýva materiál z množstva tém, z ktorych niektoré kľúčové študenti zapracujú do svojich projektov.
Je časťou študijného programu: Povinne-voliteľný v Magisterskom programe Aplikovaná informatika
Odporúčania: žiadne