Fundamentals of Artificial Intelligence for Cognitive Science/sk: Rozdiel medzi revíziami

 
(Jedna medziľahlá úprava od jedného ďalšieho používateľa nie je zobrazená)
Riadok 12: Riadok 12:
 
   | email = markosova[[Image:zavinac.gif|@]]ii.fmph.uniba.sk
 
   | email = markosova[[Image:zavinac.gif|@]]ii.fmph.uniba.sk
 
   | homepage = chýba
 
   | homepage = chýba
   | description = To give the students a basic insight into AI in connection with CS anb basic methods such as searching, solving constriant satisfaction problems, logical agents, planning , bayesian artificial intelligence and time series.
+
   | description = Poskytnúť študentom vedomosti z oblasti umelej inteligencie a jej užitočnosti v kognitívnej vede: inteligentní agenti, riešenie problémov prehľadávaním, logickí agenti, plánovanie a konanie, pravdepodobnostné systémy, časové rady.
   | offered_in = Vyrovnávací v [[Master program in Cognitive Science|Magisterskom programe Kognitívne vedy]]
+
   | offered_in = Vyrovnávací v [[Master program in Cognitive Science|Magisterskom programe Kognitívna veda]]
 
   | recommendations = žiadne
 
   | recommendations = žiadne
 
}}
 
}}

Aktuálna revízia z 08:12, 5. február 2009

Základy umelej inteligencie pre kognitívnu vedu 2-IKV-103

choď na zoznam všetkých predmetov...

Názov a kód predmetu: Základy umelej inteligencie pre kognitívnu vedu (2-IKV-103)
Prerekvizity: žiadne
Vyučuje sa/odporúčaný ročník: Zimný semester / 1
Forma a # hodín/týždeň: P - prednáška (2), S - seminar (2)
Kredity: 5
Hodnotenie (semester/skúška): 50/50
Webstránka predmetu: chýba
Informačný list: Informačný list 2-IKV-103 (fakultná služba)
Vyučujúci: doc. RNDr. Mária Markošová, PhD.
E-mail: markosova@ii.fmph.uniba.sk
Domovská stránka: chýba

Popis predmetu:

Poskytnúť študentom vedomosti z oblasti umelej inteligencie a jej užitočnosti v kognitívnej vede: inteligentní agenti, riešenie problémov prehľadávaním, logickí agenti, plánovanie a konanie, pravdepodobnostné systémy, časové rady.

Je časťou študijného programu: Vyrovnávací v Magisterskom programe Kognitívna veda

Odporúčania: žiadne