BakTema cube4D: Rozdiel medzi revíziami
Riadok 3: | Riadok 3: | ||
[[Andrej Lucny|Andrej Lúčny]] | [[Andrej Lucny|Andrej Lúčny]] | ||
− | Vizualizácia štvorrozmernej kocky | + | '''Vizualizácia štvorrozmernej kocky''' |
''Vizualizácia 4D kocky v 3D za pomoci premeny jedného rozmeru na čas. Cieľom je vytvoriť aplikáciu, ktorej sa zadá priamka v 4D, pozdĺž ktorej bude systém robiť postupne 3D rezy a vizualizovať ich v 3D. Výstupom aplikácie je video.Implementácia: Cortona, Java3D, Ecere alebo OpenGL. Je potrebné zvládnuť geometriu štvorrozmerného priestoru.'' | ''Vizualizácia 4D kocky v 3D za pomoci premeny jedného rozmeru na čas. Cieľom je vytvoriť aplikáciu, ktorej sa zadá priamka v 4D, pozdĺž ktorej bude systém robiť postupne 3D rezy a vizualizovať ich v 3D. Výstupom aplikácie je video.Implementácia: Cortona, Java3D, Ecere alebo OpenGL. Je potrebné zvládnuť geometriu štvorrozmerného priestoru.'' |
Aktuálna revízia z 10:03, 11. október 2010
(Zadanie bakalárskej práce, naspäť na zoznam bakalárskych prác)
Vizualizácia štvorrozmernej kocky
Vizualizácia 4D kocky v 3D za pomoci premeny jedného rozmeru na čas. Cieľom je vytvoriť aplikáciu, ktorej sa zadá priamka v 4D, pozdĺž ktorej bude systém robiť postupne 3D rezy a vizualizovať ich v 3D. Výstupom aplikácie je video.Implementácia: Cortona, Java3D, Ecere alebo OpenGL. Je potrebné zvládnuť geometriu štvorrozmerného priestoru.
Literatúra:
- Bežná literatúra k virtuálnej realite podľa zvolených implementaèných
prostriedkov, napr. Žára, J.: VRML 97 – Laskavý prúvodce virtuálními svìty, Computer Press, Brno, 1999. Bežná matematická literatúra z oblasti geometrie.
Požiadavky: Podmienkou prihlásenia je znalosť rovnice priamky