Bachelor program in Applied Informatics/sk: Rozdiel medzi revíziami
d |
d |
||
Riadok 14: | Riadok 14: | ||
* Študenti, ktorí nastúpili na štúdium v školskom roku 2009/2010 alebo skôr, absolvujú povinný predmet 1-AIN-131 (''Tvorba informačných systémov'', Šefránek) v druhom alebo treťom ročníku. | * Študenti, ktorí nastúpili na štúdium v školskom roku 2009/2010 alebo skôr, absolvujú povinný predmet 1-AIN-131 (''Tvorba informačných systémov'', Šefránek) v druhom alebo treťom ročníku. | ||
− | <small>predmety, ktoré majú na konci riadku s sú v tomto roku suspendované</small> | + | <small>predmety, ktoré majú na konci riadku '''s''' sú v tomto roku suspendované</small> |
<small>Tento zoznam nie je so 100% zárukou, študenti si podrobnosti overia v informačnom systéme, na štúdijnom oddelení alebo u vyučujúcich.</small> | <small>Tento zoznam nie je so 100% zárukou, študenti si podrobnosti overia v informačnom systéme, na štúdijnom oddelení alebo u vyučujúcich.</small> | ||
Riadok 95: | Riadok 95: | ||
|1-AIN-430||[[Programming Paradigms|Programovacie paradigmy]]||[[Peter Borovansky|Borovanský P.]] || ||2/L ||C4||5||50/50 | |1-AIN-430||[[Programming Paradigms|Programovacie paradigmy]]||[[Peter Borovansky|Borovanský P.]] || ||2/L ||C4||5||50/50 | ||
|- | |- | ||
− | |1-AIN-411||[[Introduction to Computer Logic|Úvod do výpočtovej logiky]]||[[Martin Homola|Homola M.]], [[Jan Sefranek|Šefránek J.]] || ||2/L ||L2,P2||5||50/50 S | + | |1-AIN-411||[[Introduction to Computer Logic|Úvod do výpočtovej logiky]]||[[Martin Homola|Homola M.]], [[Jan Sefranek|Šefránek J.]] || ||2/L ||L2,P2||5||50/50 '''S''' |
|- | |- | ||
|1-INF-310||Tvorba efektívnych algoritmov||Ďuriš P. || ||3/Z||L3,P1||6||30/70 | |1-INF-310||Tvorba efektívnych algoritmov||Ďuriš P. || ||3/Z||L3,P1||6||30/70 | ||
Riadok 213: | Riadok 213: | ||
{| border="1" cellpadding="2" style="border-collapse:collapse;font-size:8pt;" | {| border="1" cellpadding="2" style="border-collapse:collapse;font-size:8pt;" | ||
|- | |- | ||
− | |1-MXX-425||Filozofické koncepcie významu (1)||[[Dezider Kamhal|Kamhal D.]]|| ||1/Z||L1,S1||2||50/ | + | |1-MXX-425||Filozofické koncepcie významu (1)||[[Dezider Kamhal|Kamhal D.]]|| ||1/Z||L1,S1||2||50/50'''s''' |
|- | |- | ||
− | |1-MXX-403||Úvod do Piagetovej psychológie (1)||[[Jan Rybar|Rybár J.]]|| ||1/Z||L2||2||50/ | + | |1-MXX-403||Úvod do Piagetovej psychológie (1)||[[Jan Rybar|Rybár J.]]|| ||1/Z||L2||2||50/50'''s''' |
|- | |- | ||
|1-MXX-408||[[Cognitive Laboratory|Kognitívne laboratórium]]||[[Jan Rybar|Rybár J.]]|| ||1/Z||C2||2||50/50 | |1-MXX-408||[[Cognitive Laboratory|Kognitívne laboratórium]]||[[Jan Rybar|Rybár J.]]|| ||1/Z||C2||2||50/50 | ||
Riadok 231: | Riadok 231: | ||
|1-MXX-422||Problémy analytickej filozofie (2)||[[Dezider Kamhal|Kamhal D.]]|| ||1/L||L1,S1||2||50/50 | |1-MXX-422||Problémy analytickej filozofie (2)||[[Dezider Kamhal|Kamhal D.]]|| ||1/L||L1,S1||2||50/50 | ||
|- | |- | ||
− | |1-MXX-426||Filozofické koncepcie významu (2)||[[Dezider Kamhal|Kamhal D.]]|| ||1/L||L1,S1||2||50/ | + | |1-MXX-426||Filozofické koncepcie významu (2)||[[Dezider Kamhal|Kamhal D.]]|| ||1/L||L1,S1||2||50/50'''s''' |
|- | |- | ||
|1-MXX-424||Filozofia L. Wittgensteina (2)||[[Dezider Kamhal|Kamhal D.]]|| ||1/Z||L1,S1||2||50/50 | |1-MXX-424||Filozofia L. Wittgensteina (2)||[[Dezider Kamhal|Kamhal D.]]|| ||1/Z||L1,S1||2||50/50 | ||
|- | |- | ||
− | |1-MXX-404||Úvod do Piagetovej psychológie (2)||[[Jan Rybar|Rybár J.]]|| ||1/L||L2||2||50/ | + | |1-MXX-404||Úvod do Piagetovej psychológie (2)||[[Jan Rybar|Rybár J.]]|| ||1/L||L2||2||50/50'''s''' |
|- | |- | ||
|1-MXX-407||[[Language and Cognition|Kognitívne vedy: jazyk a kognícia]]||[[Jan Rybar|Rybár J.]]|| ||1/L||C2||3||50/50 | |1-MXX-407||[[Language and Cognition|Kognitívne vedy: jazyk a kognícia]]||[[Jan Rybar|Rybár J.]]|| ||1/L||C2||3||50/50 | ||
Riadok 301: | Riadok 301: | ||
|1-AIN-655||[[Heuristic Methods|Heuristické metódy]]||[[Milan Ftacnik|Ftáčnik M.]] || ||3/Z ||C2||3||100/0 | |1-AIN-655||[[Heuristic Methods|Heuristické metódy]]||[[Milan Ftacnik|Ftáčnik M.]] || ||3/Z ||C2||3||100/0 | ||
|- | |- | ||
− | |1-AIN-685||[[Intelligent Techniques in e-learning|Inteligentné techniky v e-Learningu]]||[[Frantisek Gyarfas|Gyárfáš F.]] ||Limit: 40 students||3/Z||S2||3||50/50 | + | |1-AIN-685||[[Intelligent Techniques in e-learning|Inteligentné techniky v e-Learningu]]||[[Frantisek Gyarfas|Gyárfáš F.]] ||Limit: 40 students||3/Z||S2||3||50/50'''s''' |
|- | |- | ||
|1-AIN-617||[[Answer Set Programming|Logické programovanie ASP ]]||[[Martin Balaz|Baláž M.]], [[Jan Sefranek|Šefránek J.]] || ||3/Z ||L2,P2||6||25/75 | |1-AIN-617||[[Answer Set Programming|Logické programovanie ASP ]]||[[Martin Balaz|Baláž M.]], [[Jan Sefranek|Šefránek J.]] || ||3/Z ||L2,P2||6||25/75 |
Verzia zo dňa a času 21:30, 3. august 2010
Bakalársky program v Aplikovanej informatike
Prečítajte si Popis bakalárskeho programu v Aplikovanej informatike
Garantom programu je Doc. RNDr. Mária Markošová, PhD.
Od školského roka 2010/2011 platí nový študijný program (pre všetky ročníky). Je zverejnený aj v informačnom systéme, zapísaní študenti si ho môžu pozrieť aj tam. Došlo len k niekoľko málo zmenám oproti predchádzajúcemu roku, v ktorom platil: Bakalársky program 2009/2010.
Platia tieto prechodné ustanovenia:
- Absolvovanie predmetu 1-AIN-220 (Programovanie (3) Algoritmy v Jave, Borovanský) v predchádzajúcom štúdijnom pláne je možné uznať namiesto povinného predmetu 1-AIN-171 (Programovanie 3, Gyarfáš).
- Študenti, ktorí v školskom roku 2010/2011 ukončia bakalárske študium, nemusia absolvovať povinný predmet 1-AIN-211 (Úvod do teoretickej informatiky, Winczer); ostatní študenti, ktorí nastúpili na štúdium v školskom roku 2009/2010 alebo skôr, absolvujú tento predmet v druhom alebo treťom ročníku.
- Študenti, ktorí nastúpili na štúdium v školskom roku 2009/2010 alebo skôr, absolvujú povinný predmet 1-AIN-131 (Tvorba informačných systémov, Šefránek) v druhom alebo treťom ročníku.
predmety, ktoré majú na konci riadku s sú v tomto roku suspendované
Tento zoznam nie je so 100% zárukou, študenti si podrobnosti overia v informačnom systéme, na štúdijnom oddelení alebo u vyučujúcich.
Povinné predmety
1-MXX-110 | Telesná výchova a šport (1) | KTF | 1/Z | C2 | 0 | 0/100 | |
1-MXX-120 | Telesná výchova a šport (2) | KTF | 1/L | C2 | 0 | 0/100 | |
1-AIN-110 | Matematika (1) | Prešnajder P. | 1/Z | C4 | 6 | 50/50 | |
1-AIN-120 | Diskrétna matematika (1) | Komara J. | 1/Z | C4 | 6 | 50/50 | |
1-AIN-130 | Programovanie (1) | Blaho A. | 1/Z | L4,P2 | 8 | 50/50 | |
1-AIN-140 | Princípy počítačov - hardvér | Fischer Ľ. | 1/Z | C4 | 5 | 50/50 | |
1-AIN-150 | Matematika (2) | Prešnajder P. | 1-AIN-110! | 1/L | C4 | 6 | 50/50 |
1-AIN-160 | Diskrétna matematika (2) | Komara J. | 1-AIN-120! | 1/L | C4 | 6 | 50/50 |
1-AIN-170 | Programovanie (2) | Blaho A. | 1-AIN-130! | 1/L | L2,P2 | 6 | 50/50 |
1-AIN-180 | Princípy počítačov - Operačné systémy | Tomcsányi P. | 1/L | C4 | 5 | 75/25 | |
1-AIN-210 | Algoritmy a dátové štruktúry | Kubincová Z. | 1-AIN-170! | 2/Z | C4 | 5 | 0/100 |
1-AIN-211 | Úvod do teoretickej informatiky | Winczer M. | 2/Z | L2,P2 | 6 | 50/50 | |
1-AIN-171 | Programovanie (3) | Gyarfáš F. | 2/Z | C4 | 5 | 50/50 | |
1-AIN-230 | Projekt (1) | Lúčan L. | 2/Z | S1 | 1 | 100/0 | |
1-INF-260 | Počítačové siete | Bebják A. | 2/L | L3 | 4 | 0/100 | |
1-AIN-240 | Grafické systémy, vizualizácia, multimédiá | Ferko A. | 2/L | C3 | 4 | 50/50 | |
1-AIN-250 | Základy podnikania a manažmentu | Papula J. | 2/L | C2 | 3 | 0/100 | |
1-AIN-260 | Projekt (2) | Lúčan Ľ. | 2/L | S1 | 2 | 100/0 | |
1-AIN-131 | Tvorba informačných systémov | Šefránek J. | 3/Z | C4 | 6 | 50/50 | |
1-AIN-910 | BSc Projekt | Markošová M., Blaho A. | 3/L | D | 5 | 0/100 | |
1-AIN-920 | BSc Seminár | Blaho A., Petrovič Pa. | 3/L | S1 | 1 | 100/0 |
Povinne-voliteľné predmety
výber podľa podmienok v blokoch, spolu 48 kreditov v 2 blokoch
- Blok Cudzie jazyky, povinné min. 2 kredity
1-MXX-232 | Anglický jazyk (4) | KJP | 2/Z | P2 | 2 | 50/50 | |
1-MXX-232 | Anglický jazyk (4) | KJP | 2/L | P2 | 2 | 50/50 |
- Blok teoretických predmetov, povinný výber: 12 kreditov
1-AIN-505 | Úvod do deklaratívneho programovania | Kľuka J., Voda P. | 1/L | L1,P2 | 4 | 60/40 | |
1-INF-215 | Formálne jazyky a automaty (1) | Rovan B. | 2/Z | L3,P1 | 6 | 30/70 | |
1-AIN-410 | Matematika (3) | ??? | 2/Z | C4 | 5 | 50/50 | |
1-INF-210 | Úvod do matematickej logiky | Toman E., Šuster B. | 2/Z | L2,P2 | 6 | 20/80 | |
1-AIN-625 | Úvod do matematickej logiky pre programátorov | Komara J. | 2/Z | C4 | 6 | 40/60 | |
1-AIN-470 | Špecifikácia a verifikácia programov | Komara J. | 2/L | C4 | 6 | 60/40 | |
1-AIN-430 | Programovacie paradigmy | Borovanský P. | 2/L | C4 | 5 | 50/50 | |
1-AIN-411 | Úvod do výpočtovej logiky | Homola M., Šefránek J. | 2/L | L2,P2 | 5 | 50/50 S | |
1-INF-310 | Tvorba efektívnych algoritmov | Ďuriš P. | 3/Z | L3,P1 | 6 | 30/70 | |
1-INF-430 | Teória grafov | Škoviera M. | 3/Z | L3,P1 | 6 | 70/30 | |
1-AIN-360 | Základy umelej inteligencie (1) | Markošová M. | 3/Z | L2,P2 | 6 | 40/60 | |
1-MAT-552 | Geometria pre grafikov (2) | Božek M. | 3/L | C2 | 3 | 50/50 | |
1-AIN-670 | Expertné systémy | Guller L. | 3/L | L2,P2 | 6 | 40/60 | |
1-AIN-480 | Neurónové siete | Farkaš I. | 3/L | L2,P2 | 6 | 50/50 |
- Blok aplikovaných predmetov, povinný výber: 12 kreditov
1-INF-175 | Spoločenské aspekty informatiky | Winczer M. | 1/L | C2 | 2 | 50/50 | |
1-AIN-500 | Linux pre používateľov | Vittek M. | 1/L | C2 | 2 | 100/0 | |
1-INF-230 | Úvod do databázových systémov | Plachetka T. | 2/Z | L2,P2 | 5 | 50/50 | |
1-AIN-636 | Moderný prístup k webdizajnu | Homola, M. | 1,2/Z | L2,P2 | 6 | 50/50 | |
1-AIN-515 | Vedecko-technické výpočty | Šťavina P., Masarik J. | 2/Z | C3 | 4 | 50/50 | |
1-AIN-510 | Linux - princípy a prostriedky | Nagy M. | 2/Z | C2 | 3 | 50/50 | |
1-AIN-521 | Implementácia databázových systémov | Golian R. | 2/L | L2,LP2 | 5 | 60/40 | |
1-MAT-560 | Webovská grafika | Ferko A. | 3/Z | C4 | 5 | 50/50 | |
1-AIN-530 | Multimédiá | Lúčan Ľ., Ftáčnik M. | 3/Z | L2 | 2 | 40/60 | |
1-INF-511 | UNIX pre administrátorov | Janáček J. | 3/Z | 2L,2P | 4 | 50/50 | |
1-MAT-570 | Modelovacie a renderovacie techniky | Ďurikovič R. | 3/Z | C4 | 5 | 50/50 | |
1-AIN-172 | Programovanie (4) | Borovanský P. | 3/Z | C4 | 5 | 50/50 | |
1-AIN-511 | Funkcionálne programovanie | Borovanský P. | 3/Z | C2 | 3 | 50/50 | |
1-INF-520 | Úvod do informačnej bezpečnosti | Olejár D., Stanek M. | 3/L | L3 | 4 | 0/100 | |
1-AIN-540 | Pokročilé programátorské techniky | Salanci Ľ. | Limit: 20 students | 3/L | C4 | 6 | 50/50 |
1-AIN-545 | Reprezentácie geometrických objektov | Zaťko V. | 1-MAT-570 | 3/L | C4 | 5 | 50/50 |
1-AIN-550 | Základy spracovania obrazu | Ftáčnik M. | 3/L | C3 | 4 | 50/50 | |
1-AIN-551 | Algoritmy pre AI robotiku | Petrovič Pa. | 3/L | L2,LP1 | 4 | 50/50 | |
1-INF-516 | Princípy tvorby softvéru | KI | 3/L | C4 | 5 | 25/75 |
Výberové predmety
- Blok Telovýchovné aktivity
1-MXX-210 | Telesná výchova a šport (3) | KTF | 2/Z | P2 | 2 | 0/100 | |
1-MXX-220 | Telesná výchova a šport (4) | KTF | 2/L | P2 | 2 | 0/100 | |
1-MXX-310 | Telesná výchova a šport (5) | KTF | 3/Z | P2 | 2 | 0/100 | |
1-MXX-320 | Telesná výchova a šport (6) | KTF | 3/L | P2 | 2 | 0/100 | |
1-UXX-115 | Kurz turistiky a športov v prírode | KTF | 1/L | 2 | 0/100 | ||
1-UXX-215 | Kurz lyžovania a športov v prírode | KTF | 2/Z | 2 | 0/100 | ||
1-UXX-340 | Športovo-rekreačné aktivity v dennom režime žiakov a študentov | KTF | 3/Z | C2 | 2 | 0/100 |
- Blok Cudzie jazyky
1-MXX-141 | Francúzsky jazyk (1) | Vilášek P. | 1/Z | 2 | 50/50 | ||
1-MXX-161 | Ruský jazyk (1) | Klátiková E. | 1/Z | 2 | 50/50 | ||
1-MXX-151 | Nemecký jazyk (1) | Vilášek P. | 1/Z | 2 | 50/50 | ||
1-MXX-131 | Anglický jazyk (1) | KJ | 1/Z | 2 | 50/50 | ||
1-MXX-142 | Francúzsky jazyk (2) | Vilášek P. | 1/L | 2 | 50/50 | ||
1-MXX-152 | Nemecký jazyk (2) | Vilášek P. | 1/L | 2 | 50/50 | ||
1-MXX-132 | Anglický jazyk (2) | KJ | 1/L | 2 | 50/50 | ||
1-MXX-161 | Ruský jazyk (2) | Klátiková E. | 1/L | 2 | 50/50 | ||
1-MXX-241 | Francúzsky jazyk (3) | Vilášek P. | 2/Z | 2 | 50/50 | ||
1-MXX-231 | Anglický jazyk (3) | KJ | 2/Z | 2 | 50/50 | ||
1-MXX-261 | Ruský jazyk (3) | Klátiková E. | 2/Z | 2 | 50/50 | ||
1-MXX-251 | Nemecký jazyk (3) | Vilášek P. | 2/Z | 2 | 50/50 | ||
1-MXX-242 | Francúzsky jazyk (4) | Vilášek P. | 2/L | 2 | 50/50 | ||
1-MXX-252 | Nemecký jazyk (4) | Vilášek P. | 2/L | 2 | 50/50 | ||
1-MXX-261 | Ruský jazyk (4) | Klátiková E. | 2/L | 2 | 50/50 |
- Blok Humanitné predmety
1-MXX-425 | Filozofické koncepcie významu (1) | Kamhal D. | 1/Z | L1,S1 | 2 | 50/50s | |
1-MXX-403 | Úvod do Piagetovej psychológie (1) | Rybár J. | 1/Z | L2 | 2 | 50/50s | |
1-MXX-408 | Kognitívne laboratórium | Rybár J. | 1/Z | C2 | 2 | 50/50 | |
1-MXX-407 | Kognitívne vedy: mozog a myseľ | Rybár J. | 1/Z | C2 | 3 | 50/50 | |
1-MXX-423 | Filozofia L. Wittgensteina (1) | Kamhal D. | 1/Z | L1,S1 | 2 | 50/50 | |
1-MXX-421 | Problémy analytickej filozofie (1) | Kamhal D. | 1/Z | L1,S1 | 2 | 50/50 | |
1-MXX-491 | Integrované vzdelávanie zdravotne postihnutých | Mendelová E. | 1/Z | C2 | 2 | 50/50 | |
1-MXX-427 | Úvod do filozofie jazyka | Kamhal D. | 1/Z | L1,S1 | 2 | 50/50 | |
1-MXX-422 | Problémy analytickej filozofie (2) | Kamhal D. | 1/L | L1,S1 | 2 | 50/50 | |
1-MXX-426 | Filozofické koncepcie významu (2) | Kamhal D. | 1/L | L1,S1 | 2 | 50/50s | |
1-MXX-424 | Filozofia L. Wittgensteina (2) | Kamhal D. | 1/Z | L1,S1 | 2 | 50/50 | |
1-MXX-404 | Úvod do Piagetovej psychológie (2) | Rybár J. | 1/L | L2 | 2 | 50/50s | |
1-MXX-407 | Kognitívne vedy: jazyk a kognícia | Rybár J. | 1/L | C2 | 3 | 50/50 | |
1-MXX-428 | Teória rečových aktov | Kamhal D. | 1/L | L1,S1 | 2 | 50/50 | |
2-MXX-230 | Komplexné tvorivé myslenie (1) | Teplanová K. | 2/Z | L1,S1 | 2 | 50/50 | |
2-MXX-482 | Význam alternatívnych koncepcií v procese poznávania | Haverlíková L. | 2/Z | L1,S1 | 2 | 50/50 | |
2-MXX-461 | Vedecká show (1) | Matejka M. | 2/Z | L1,S1 | 2 | 50/50 | |
2-MXX-462 | Vedecká show (2) | Matejka M. | 2/L | L1,S1 | 2 | 50/50 | |
2-MXX-240 | Komplexné tvorivé myslenie (2) | Teplanová K. | 2/L | L1,S1 | 2 | 50/50 | |
2-MXX-481 | Vzdelávacie hry vo fyzike | Haverlíková L. | 2/L | L1,S1 | 2 | 50/50 |
- Blok Celofakultné predmety
1-MXX-190 | Príspevok na študentskej vedeckej konferencii | Boďa | 1/Z | S4 | 4 | 50/50 |
- Blok Výberové predmety
1-AIN-610 | Tvorba webových dokumentov | Hrušecký R., Nagy M. | 1/Z | C3 | 3 | 50/50 | |
1-MXX-408 | Kognitívne laboratórium | Rybár J. | 1/Z | C2 | 2 | 50/50 | |
1-MXX-407 | Kognitívne vedy: mozog a myseľ | Rybár J. | 1/Z | C2 | 3 | 50/50 | |
1-INF-810 | Rýchlostné programovanie (1) | Winczer M., Královič Ra. | 1/Z | LP2 | 2 | 100/0 | |
1-AIN-111 | Doplnkové cvičenie k matematike (1) | Prešnajder P. | 1/Z | P2 | 2 | 100/0 | |
1-AIN-615 | Úvod do webových aplikácií | Hrušecký R., Nagy M. | 1-AIN-610 | 1/L | C3 | 3 | 50/50 |
1-MXX-407 | Kognitívne vedy: jazyk a kognícia | Rybár J. | 1/L | C2 | 3 | 50/50 | |
1-AIN-636 | Moderný prístup k webdizajnu | Homola, M. | 1,2/Z | L2,P2 | 6 | 50/50 | |
1-AIN-612 | Tvorba prístupných e dokumentov a programov pre nevidiacich | KAI | 1-3/Z | C2 | 3 | 100/0 | |
1-INF-815 | Rýchlostné programovanie (2) | Winczer M., Královič Ra. | 1/L | LP2 | 2 | 100/0 | |
1-AIN-151 | Doplnkové cvičenie k matematike (2) | Prešnajder P. | 1/L | P2 | 2 | 100/0 | |
1-AIN-425 | Deklaratívne programovanie webovských aplikácií | Kľuka J., Voda P. | 1-AIN-505 | 2/Z | L1,P2 | 4 | 60/40 |
1-INF-410 | Formálne jazyky a automaty (2) | Rovan B. | 1-INF-215! and 1-INF-220 | 2/L | L3,P1 | 6 | 30/70 |
1-INF-415 | Úvod do teórie programovania | Prívara I., Guller D. | 2/L | C3 | 4 | 0/100 S | |
1-AIN-680 | Extrémne programovanie | Gyárfáš F. | 2/L | S2 | 3 | 50/50 s | |
1-INF-695 | OpenGL | Samuelčík M. | 3/Z | C2 | 3 | 100/0 | |
1-INF-435 | Pravdepodobnosť a štatistika | Harman R. | 3/Z | L3,P1 | 5 | 30/70 | |
1-AIN-655 | Heuristické metódy | Ftáčnik M. | 3/Z | C2 | 3 | 100/0 | |
1-AIN-685 | Inteligentné techniky v e-Learningu | Gyárfáš F. | Limit: 40 students | 3/Z | S2 | 3 | 50/50s |
1-AIN-617 | Logické programovanie ASP | Baláž M., Šefránek J. | 3/Z | L2,P2 | 6 | 25/75 | |
2-INF-132 | Úvod do distribuovaných algoritmov | Královič Ra. | 3/Z | L4 | 6 | 30/70 | |
1-AIN-616 | Symbolické programovanie a LISP | Baláž M., Šefránek J. | 3/L | L2,P2 | 6 | 50/50 | |
1-INF-471 | Plánovanie (úvod do reprezentácie znalostí) | Šefránek J. | 3/L | C4 | 6 | 20/80 | |
2-INF-129 | Úvod do paralelného programovania | Gruska D. | 3/L | L3,P1 | 6 | 20/80 | |
1-AIN-675 | Filozofia internetu | Gyárfáš F. | Limit: 50 students | 3/L | L2 | 3 | 50/50 |
1-AIN-611 | Tvorivé písanie | Gyárfáš F. | Limit: 10 students | 3/L | S2 | 3 | 50/50 |