Bakalársky seminár skupina IV: Rozdiel medzi revíziami
Riadok 8: | Riadok 8: | ||
|- | |- | ||
|Bečaverová Martina|| Miloš Božek || Prieniky rotačných valcových plôch | |Bečaverová Martina|| Miloš Božek || Prieniky rotačných valcových plôch | ||
− | || || || || || || || || || || || || | + | || + || p || || || || || || || || || || |
|- | |- | ||
|Buzák Peter|| Lukáš Tencer || Dynamické tiene pre zjednodušenú geometriu vegetácie | |Buzák Peter|| Lukáš Tencer || Dynamické tiene pre zjednodušenú geometriu vegetácie | ||
− | || || || || || || || || || || || || | + | || + || p || || || || || || || || || || |
|- | |- | ||
|Csütörtöky Tomáš|| Roman Ďurikovič || Color matching | |Csütörtöky Tomáš|| Roman Ďurikovič || Color matching | ||
− | || || || || || || || || || || || || | + | || + || n || || || || || || || || || || |
|- | |- | ||
|Gabaj Michal|| Ľubomír Lúčan || Multimediálna aplikácia ovládaná webkamerou | |Gabaj Michal|| Ľubomír Lúčan || Multimediálna aplikácia ovládaná webkamerou | ||
− | || || || || || || || || || || || || | + | || + || || || || || || || || || || || |
|- | |- | ||
|Geri Julian|| Ela Šikudová || Image Dequantization | |Geri Julian|| Ela Šikudová || Image Dequantization | ||
− | || || || || || || || || || || || || | + | || + || || || || || || || || || || || |
|- | |- | ||
|Gonda Peter|| Tomáš Ágošton || Procedurálne modelovanie koralov | |Gonda Peter|| Tomáš Ágošton || Procedurálne modelovanie koralov | ||
Riadok 26: | Riadok 26: | ||
|- | |- | ||
|Halabuk Milan|| David Běhal || Online modelovanie a prezentovanie 3D objektov | |Halabuk Milan|| David Běhal || Online modelovanie a prezentovanie 3D objektov | ||
− | || || || || || || || || || || || || | + | || + || p || || || || || || || || || || |
|- | |- | ||
|Hronec Juraj|| Ela Šikudová || Gamut mapping | |Hronec Juraj|| Ela Šikudová || Gamut mapping | ||
− | || || || || || || || || || || || || | + | || + || n || || || || || || || || || || |
|- | |- | ||
|Klempaj Ľubomír|| Ela Šikudová || Monocular depth perception | |Klempaj Ľubomír|| Ela Šikudová || Monocular depth perception | ||
Riadok 35: | Riadok 35: | ||
|- | |- | ||
|Kohút Peter|| Martin Samuelčík || Automatické generovanie virtuálneho lesa | |Kohút Peter|| Martin Samuelčík || Automatické generovanie virtuálneho lesa | ||
− | || || || || || || || || || || || || | + | || + || || || || || || || || || || || |
|- | |- | ||
|Kotrík Róbert|| David Běhal || Online dizajn webových stránok | |Kotrík Róbert|| David Běhal || Online dizajn webových stránok | ||
− | || || || || || || || || || || || || | + | || + || p || || || || || || || || || || |
|- | |- | ||
|Maráz Kamil|| Matej Novotný || Analýza dostupných riešení pre zobrazovanie 3D obsahu na Internete | |Maráz Kamil|| Matej Novotný || Analýza dostupných riešení pre zobrazovanie 3D obsahu na Internete | ||
− | || || || || || || || || || || || || | + | || + || || || || || || || || || || || |
|- | |- | ||
|Matúška Radoslav|| Matej Novotný || Online plánovač spotreby stavebného materiálu | |Matúška Radoslav|| Matej Novotný || Online plánovač spotreby stavebného materiálu | ||
− | || || || || || || || || || || || || | + | || + || || || || || || || || || || || |
|- | |- | ||
|Mátyás Milan|| Ľubomír Lúčan || Hra s dynamicky generovaným prostredím | |Mátyás Milan|| Ľubomír Lúčan || Hra s dynamicky generovaným prostredím | ||
− | || || || || || || || || || || || || | + | || + || || || || || || || || || || || |
|- | |- | ||
|Medveď Miroslav|| Martin Samuelčík || Vykreslovanie priehľadných objektov v Open GL | |Medveď Miroslav|| Martin Samuelčík || Vykreslovanie priehľadných objektov v Open GL | ||
− | || || || || || || || || || || || || | + | || + || || || || || || || || || || || |
|- | |- | ||
|Ovesný Jakub|| Roman Ďurikovič || Tvorba scén po daždi zo vstupnej 3D scény | |Ovesný Jakub|| Roman Ďurikovič || Tvorba scén po daždi zo vstupnej 3D scény | ||
− | || || || || || || || || || || || || | + | || + || || || || || || || || || || || |
|- | |- | ||
|Páleníková Zuzana|| Peter Borovský || Rýchle generátory reliéfov | |Páleníková Zuzana|| Peter Borovský || Rýchle generátory reliéfov | ||
Riadok 68: | Riadok 68: | ||
|- | |- | ||
|Zaťko Gregor|| David Běhal || Viacstopové formáty zvuku vo videokonferenciách | |Zaťko Gregor|| David Běhal || Viacstopové formáty zvuku vo videokonferenciách | ||
− | || || || || || || || || || || || || | + | || + || p || || || || || || || || || || |
|- | |- | ||
|Zezulová Martina|| Miloš Božek || Ekvidištanty rovinných kriviek | |Zezulová Martina|| Miloš Božek || Ekvidištanty rovinných kriviek | ||
|| || || || || || || || || || || || | || || || || || || || || || || || || | ||
|} | |} |
Verzia zo dňa a času 17:08, 24. február 2010
Štvrtok, 09:00, M-I, David Běhal
[ naspäť na stránku Bakalárskeho seminára ]
školiteľ | téma | 18. 2. |
25. 2. |
4. 3. |
11. 3. |
18. 3. |
25. 3. |
8. 4. |
15. 4. |
22. 4. |
29. 4. |
6. 5. |
13. 5. | |
Bečaverová Martina | Miloš Božek | Prieniky rotačných valcových plôch | + | p | ||||||||||
Buzák Peter | Lukáš Tencer | Dynamické tiene pre zjednodušenú geometriu vegetácie | + | p | ||||||||||
Csütörtöky Tomáš | Roman Ďurikovič | Color matching | + | n | ||||||||||
Gabaj Michal | Ľubomír Lúčan | Multimediálna aplikácia ovládaná webkamerou | + | |||||||||||
Geri Julian | Ela Šikudová | Image Dequantization | + | |||||||||||
Gonda Peter | Tomáš Ágošton | Procedurálne modelovanie koralov | ||||||||||||
Halabuk Milan | David Běhal | Online modelovanie a prezentovanie 3D objektov | + | p | ||||||||||
Hronec Juraj | Ela Šikudová | Gamut mapping | + | n | ||||||||||
Klempaj Ľubomír | Ela Šikudová | Monocular depth perception | ||||||||||||
Kohút Peter | Martin Samuelčík | Automatické generovanie virtuálneho lesa | + | |||||||||||
Kotrík Róbert | David Běhal | Online dizajn webových stránok | + | p | ||||||||||
Maráz Kamil | Matej Novotný | Analýza dostupných riešení pre zobrazovanie 3D obsahu na Internete | + | |||||||||||
Matúška Radoslav | Matej Novotný | Online plánovač spotreby stavebného materiálu | + | |||||||||||
Mátyás Milan | Ľubomír Lúčan | Hra s dynamicky generovaným prostredím | + | |||||||||||
Medveď Miroslav | Martin Samuelčík | Vykreslovanie priehľadných objektov v Open GL | + | |||||||||||
Ovesný Jakub | Roman Ďurikovič | Tvorba scén po daždi zo vstupnej 3D scény | + | |||||||||||
Páleníková Zuzana | Peter Borovský | Rýchle generátory reliéfov | ||||||||||||
Regás Ján | Ľubomír Lúčan | Multimediálna hra Invázia | ||||||||||||
Šinko Martin | Peter Borovský | HDRI Texturovanie budov | ||||||||||||
Tomašovič Tomáš | Ľubomír Lúčan | Prehrávač HD videa | ||||||||||||
Zaťko Gregor | David Běhal | Viacstopové formáty zvuku vo videokonferenciách | + | p | ||||||||||
Zezulová Martina | Miloš Božek | Ekvidištanty rovinných kriviek |